Bazı kızlar neden makyaj yapmaz?

Çevremdeki bazıları hiç makyaj yapmadan dışarı çıkyıor, güzelliğinden değiş tembelliğinden ne kadar doğru. bir kadın her zaman makyaj yapmalı bence sizce?


0|0
2211

En İyi Kız Görüşü

  • bence en azından bir bb krem allık rimel sürülmesi gerek bu bakımdır, tandıığım tüm işverenler arkadaşlar erkeklerde makyajsız insanı bakımsız olarak görüyor ki artık doktorlar bile makyaja önem veriyor bakımlı olmak adına

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 11

  • Makyaj adı üstünde..
    Boyamak, gerçeği göstermemek, yani koca bir YALAN!!

    Makyajı şuna benzetirim:
    "Asfaltlar güzeldir, fakat altında logar (pislik) akar.."

    Ayrıca, şirk-i hâfidir (gizli şirk)..

    Yani, -haşa!- ben Allah'ın beni yarattığı yüzümü beğenmiyorum demektir!

    Sakın, sakın makyaj yakmakla bakımlı olmayı karıştırmayın.. Şimdi onuda açıklamayım..

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • Güzel olduklari için diyemicem. onlar. Kezban anlamaz bakimdan pis onlar

    0|0
    0|0
  • Bence her zaman makyaj yapan kadın, özgüveni olmayan kadındır.
    Doğallığıyla bile öyle güzel kadınlar tanıyorum.
    Ki biryerde de cildi dinlendirmek lazım.

    0|0
    0|0
  • guzel olmaları icin :S

    0|0
    0|0
  • Isteyen istediğini yapar. Ve doğal daha iyi.

    0|0
    0|0
  • Makyaj çok az kendini belli ete yeter yanı dışardan bu kız güzel desinler ama çok makyaj yapmış ondan guzel demesinler

    0|0
    0|0
  • kimisine yakışmıyor bence

    0|0
    0|0
  • doğal güzellikten yanayım

    0|0
    0|0
  • Bir kadin her zaman doğal olmali. Makyaj yapmamali, ne öyle he gün duğune gider gibi

    0|0
    0|0
  • Belkide gulusleri yetiyordur var oyleleri

    0|0
    0|0
  • sonucta kimyasal madde hergün yapılması yüze arar vermezmi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 21

  • Her zaman makyaj yapmalı kısmına katılmıyorum. Arada cildinizi dinlendirmelisiniz. Makyaj malzemeleri cildi fazlasıyla yorar. Ayrıca makyaj yapmadan da gayet güzel olan bir sürü kız var. Ben bazen yapıyorum bazen yapmıyorum. Bakımlı olan bir insanda zaten makyaja çok fazla da gerek kalmıyor. O işin eğlencesi daha çok.

    0|0
    0|0
  • Niye herzaman makyaj yapmak zorunda hissediyosun? Ben kafama gore bazen yapiyorum bazen yapmiyorum. Makyajin cildi nekadar yordugundan haberin varmi? Bu tembellik degil. Belki cildiyle ilgli problemleri var oyuzden yapamiyor. Makyaj yapmak BAKİMLİ OLMAK DEGİLDİR ! Sen surekli makyaj yapiyosun da hergun bakimini yapiyomusun? Rutin olarak kullandigin maske tonik kremin vs var mı . Yani bu nasil bir dusunce ben anlamadim.

    0|0
    0|0
    • var. her akşam maske yapıyorum

    • Markalarini cok merak ettim. Ayrica maske her aksam yapmamalisin. Cildinin nem dengesini bozabilirsin.

    • tamam abla

  • Yaparız yapmayız sana ne? Niye o kanserojen boyaları yüzümüze sürelim? @Scre4m @BeyazzPudraSekeri sunun haddini bildirin beni yormayın :)

    0|0
    0|0
  • Zorunda mıyım makyaj yapmaya değilim makyaj yapıpta milleti niye kandırayım😂

    0|0
    0|0
  • vAllah bende kolay, kolay makyaj yapmam, bunun tembellikle alakasi yok, sevmiyorum :)

    0|0
    0|0
  • yanlıs bence makyaj cıldı yaslandırır sureklı makyajlı gordugun bır ınsanı makyajsız gordugunu dusunsene bır erkek ıcın ne kadar aldatıcı bır durum makyaj kezbanı bıle adrıana yapar ama kendıne guvenen zaten makyaj yapmaz

    0|0
    0|0
  • bir kadın makyajsız hali ile de kendini tanıtmalı etrafa sonuçta kadın jer hali ile güzel

    0|0
    0|0
  • bende aynı genelde yataktan kalktığım gibi gezerim resmen ://

    0|0
    0|0
  • Öyle bir şart yok. Yapmayanlar daha doğal ve hoşlar.

    0|0
    0|0
  • Bende makyajsiz dolasirim. Dogallik daha guxel bence

    0|0
    0|0
  • bir kadin bana gore herzaman bakimli Olmali

    0|0
    0|0
  • Bende sizin gibi dusunuyorum makyajli kadin daha bakimli geliyor bana

    0|0
    0|0
  • bende pek yapmam sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Genelde makyajsız çıkarım nolmuşki? Bence her zaman yapmamalı o ne öyle

    0|0
    0|0
  • Ben yapmam mesela cok nadir yani dogalim cok

    0|0
    0|0
  • Allah güzelik vermis özgüven tavan sifir makyajla cikiorum nolmus?

    0|0
    0|0
  • Ben yapmam doğallık her zaman saha iyidir sadece özel günlerde makyaj yaparım

    0|0
    0|0
  • Doğal halini beğendiği için bende öyleyim özgüvenim makyajsizkende yerinde doğal halimi seviyorum

    0|0
    0|0
  • Hayır bence herzaman makyaj yapmamalı

    0|0
    0|0
  • Şahsen ben kışın makyaj yapıyorum o da soğuktan burnum kızardığı için ama yazın yapmıyorum hiç çünkü yüzümde kusur yok buyüzden yapmıyoruz işte bize makyaj gerekmiyo

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor... ;