Güzellik & Bakım Erkeklerin estetik olması hakkındaki düşünceleriniz neler? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Evet estetik yapan erkolar da var. ✨️🎀 Bu konu hakkındaki düşünceleriniz neler aşkolar ❔️ Güncellemeler+1 yıl Süper soru 🥳 Erkeklerin estetik olması hakkındaki düşünceleriniz neler? Cevapla Estetik Soruları Erkek Soruları Aşk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı. Estetik kadınlara daha çok yakışıyor gadası 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynen ya 🫠 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Ben bir şey düşünmüyorum isteyen olabilir.. ama saçma 0 0 Yorumla
Zümra526 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Normal isteyebilir bence doğal bir hakkı ve dış görünüşe önem veren bir erkekse bir de uff 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynen öyle Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 732 cevap paylaştı. Doğal bir durum. Estetiğinde suyunu çıkartmadan yaptırılırsa sıkıntı olmaz 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kesinlikle katılıyorum .🎈
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Estetiğe karşıyım Allah seni böyle yaratmış Tövbe Hâşâ beğenmemiş olarak ne hakla değişiklik yapar insan yüzün de veya başka bir yerinde 2 0 Yorumla
Fearlesgirll Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Estetik gayet normal bence. İnsan o haliyle kalıyorsa kime ne abuk subuk haller tavırlar sonuç olarak güzelse takdir etmek gerek 1 0 Yorumla
GOLDENEAGLE1 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Valla ben sıfır estetiğim ama eğer çirkin hissetseydim belki olurdum o yüzden yargılamam. Brad Pitt de bile estetik varmış 1 0 Yorumla
weblebi34 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Herkes beğendiğini yaptırabilir. Ben de lazer epilasyona gidiyorum. Rahatsız olduğum başka yerlerim olsa vakti geldiğinde yaptırırdım. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Aman her seyde kadinlara özenin. Diyesim geliyor. Hep özentilik 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Bence de ✨️ Yorumla
BirGaripGörünmezAdam Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kadınların olmasına karşıyım. Ayrıca resimdeki adam estetikli değil. 2 0 Yorumla
Atesmavi99 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Karsı değilim hatta arada dolgu yaptırıyorum kendime 1 0 Yorumla
ft06yl Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 729 cevap paylaştı. Bence kimse estetik olmasın dolandırıcılık gibi bir şey 1 0 Yorumla
uWuTeLLa Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 97% +1 yıl Kişisel tercih meselesidir. Buna biz karışamıyoruz. 1 0 Yorumla
imbackbitchezzz Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Estetikli insan istemem sevgili olarak... yoksa naparsa yapsin bana ne 1 0 Yorumla
linkerboy1991 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Deliha ile birbirine yakışıyor kendisi ve bence var ya bu adam kesin Çerkez çünkü Gupse Özay ile mutlaka ortak yönü vardır ve bence Çerkez olmalarıdır diye düşünüyorum 0 1 Yorumla linkerboy1991 +1 yıl Barış arduç Çerkez değilmiş bu arada Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,5b cevap paylaştı. Erkek dediğin çirkin olur ya estetik nedir 2 5 Yorumla Soran +1 yıl Evet yaa estetik nedirr erkek adamda.. 😂 Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Biz çirkinlerde popüler olacaz yavaş yavaş 😂 Yorumla Soran +1 yıl Hadi inşallah bekliyoruz hep birlikte 😂😂 Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Göklerden bir ses yükseldi ‘ anca beklersiniz ‘ 😂😂 Yorumla Soran +1 yıl 🤣🤣 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yaptırmasınlar erkek adama yakışmıyor 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Bence de 😂 Yorumla isabella181919 +1 yıl Ha şey cene için yaptıranlar güzel ama burun lütfen yasaklansın 😂 Yorumla Soran +1 yıl 😂😂 Yorumla
Azradrkll Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Kadının olmasından ne farkı var ki? Kendini beğenmiyorsa değiştirmek istediği bir şey vasa olabilir. Hiçde sıkıntı değil. 0 0 Yorumla
Sedefffe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl sacmalik erkek dogal haliyle kalmazi gerekir 1 0 Yorumla
ladycurio Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 397 cevap paylaştı. Saygı duyarim aşırı abartı ve kötü durmasin yeter 1 0 Yorumla
durusehr Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Saygı duyarım.Onun haricinde ilgilenmiyorum. 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı. düşüncem yok isteyen yaptırır 1 0 Yorumla
Asilade Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 860 cevap paylaştı. Erko mu? 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla Asilade +1 yıl Niye siliyorsun ki Yorumla
shietrrrr Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Özürlü gibi duruyorum mesela olmam lazım:/ 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Bence gayet iyisin Yorumla shietrrrr +1 yıl Özgüven tavan:D (saka) Yorumla shietrrrr +1 yıl @To_Be_Honestt çene estetiği lazım abla millet dalga geciyo Yorumla Soran +1 yıl Bence hiç gerek yok tabi sen daha iyi bilirsin 😊 özgüvenin hep yüksek olsun ya zaten. 🌸✨️☺️ Yorumla shietrrrr +1 yıl @To_Be_Honestt sağol ablam Allah'a emanetsin♥️ Yorumla Soran +1 yıl Ne demekk 🌸 sende öyle.♥️ Yorumla
whysosreious Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı. Gereksiz 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Katılıyorum Yorumla whysosreious +1 yıl Tesekkurler Yorumla Soran +1 yıl Rica ederimm ✨️ Yorumla whysosreious +1 yıl 👏👏 Yorumla
Debürün Takip Et Guru Yaş: 107 , eic 94% +1 yıl ilgi alanimiz degil kimin neyini yaptirdigi 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,7b cevap paylaştı. estetik komple çirkin bir durum 0 0 Yorumla
ztrmax Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 695 cevap paylaştı. Kadınlar ile aynı. 0 0 Yorumla
İndeepth Takip Et Master Yaş: 48 , eic 67% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 369 cevap paylaştı. Olabilir. 1 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı. Herkes doğal olsun. 1 0 Yorumla
Queenn2000 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 534 cevap paylaştı. Normal 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Estetik kadınlara daha çok yakışıyor gadası
Aynen ya 🫠
Ben bir şey düşünmüyorum isteyen olabilir.. ama saçma
Normal isteyebilir bence doğal bir hakkı ve dış görünüşe önem veren bir erkekse bir de uff
Aynen öyle
Doğal bir durum. Estetiğinde suyunu çıkartmadan yaptırılırsa sıkıntı olmaz
Kesinlikle katılıyorum .🎈
Estetiğe karşıyım Allah seni böyle yaratmış Tövbe Hâşâ beğenmemiş olarak ne hakla değişiklik yapar insan yüzün de veya başka bir yerinde
Estetik gayet normal bence.
İnsan o haliyle kalıyorsa kime ne abuk subuk haller tavırlar sonuç olarak güzelse takdir etmek gerek
Valla ben sıfır estetiğim ama eğer çirkin hissetseydim belki olurdum o yüzden yargılamam. Brad Pitt de bile estetik varmış
Herkes beğendiğini yaptırabilir. Ben de lazer epilasyona gidiyorum. Rahatsız olduğum başka yerlerim olsa vakti geldiğinde yaptırırdım.
Aman her seyde kadinlara özenin. Diyesim geliyor. Hep özentilik
Bence de ✨️
Kadınların olmasına karşıyım. Ayrıca resimdeki adam estetikli değil.
Karsı değilim hatta arada dolgu yaptırıyorum kendime
Bence kimse estetik olmasın dolandırıcılık gibi bir şey
Kişisel tercih meselesidir. Buna biz karışamıyoruz.
Estetikli insan istemem sevgili olarak... yoksa naparsa yapsin bana ne
Deliha ile birbirine yakışıyor kendisi ve bence var ya bu adam kesin Çerkez çünkü Gupse Özay ile mutlaka ortak yönü vardır ve bence Çerkez olmalarıdır diye düşünüyorum
Barış arduç Çerkez değilmiş bu arada
fotodaki adamda fazla estetik yok olgunlaşmış sadece
Nasıl kadinlar yapiyorsa erkeklerde yapabilir neden yapmasinlr
Erkek dediğin çirkin olur ya estetik nedir
Evet yaa estetik nedirr erkek adamda.. 😂
Biz çirkinlerde popüler olacaz yavaş yavaş 😂
Hadi inşallah bekliyoruz hep birlikte 😂😂
Göklerden bir ses yükseldi ‘ anca beklersiniz ‘ 😂😂
🤣🤣
Yaptırmasınlar erkek adama yakışmıyor
Bence de 😂
Ha şey cene için yaptıranlar güzel ama burun lütfen yasaklansın 😂
😂😂
Kadının olmasından ne farkı var ki? Kendini beğenmiyorsa değiştirmek istediği bir şey vasa olabilir. Hiçde sıkıntı değil.
sacmalik erkek dogal haliyle kalmazi gerekir
Burun tercih ediyorlar 🤣🤣
Saygı duyarim aşırı abartı ve kötü durmasin yeter
Saygı duyarım.
Onun haricinde ilgilenmiyorum.
Saçma. Çok saçma.
düşüncem yok isteyen yaptırır
Erko mu?
Evet
Niye siliyorsun ki
Özürlü gibi duruyorum mesela olmam lazım:/
Bence gayet iyisin
Özgüven tavan:D (saka)
@To_Be_Honestt çene estetiği lazım abla millet dalga geciyo
Bence hiç gerek yok tabi sen daha iyi bilirsin 😊 özgüvenin hep yüksek olsun ya zaten. 🌸✨️☺️
@To_Be_Honestt sağol ablam Allah'a emanetsin♥️
Ne demekk 🌸 sende öyle.♥️
Gereksiz
Katılıyorum
Tesekkurler
Rica ederimm ✨️
👏👏
Allah yazdıysa bozsun 😃
ilgi alanimiz degil kimin neyini yaptirdigi
estetik komple çirkin bir durum
Kadınlar ile aynı.
Olabilir.
Herkes doğal olsun.
Olsunlar
Estetik hiç sevmem
Normal
Gayet normal
Saygı duyarım daima
Yakışmıyor
Evet yapan çok erkek var
Gereksiz saçma başlı başına
Eğer kendini öyle iyi hissedecekse yapabilir.
Türk insanı anlamaz