Eskiden olmuyordu bugün ve cuma günü de aynısı oldu. Aynı nemlendirici, aynı baz ve hep kullandığım ürünler. Sizce fondöten değiştirmeli miyim? Bana çok iyi bir ürün önerme şansınız var mı uygun fiyatlı da olabilir pahalı da olabilir fark etmez. Bu arada benim genel olarak kullandığım ürünlerin resmini de bıraktım
Fondöten kullandığımda yüzümde soyulma tarzı tuhaf görüntü oluşuyor?
Cildin kuru olduğu için yüzün soyulmuş gibi duruyor. Fondöten uygulamadan önce mutlaka cildini güzel bir şekilde cilt tipine uygun nemlendirici krem ile nemlendir.