
içinden yağ altındanda kan çıkacak büyük ihtmalle sıksam iz kalır mı geçmiyor 2 aydır sıkmaktan başka çarem kalmadı

içinden yağ altındanda kan çıkacak büyük ihtmalle sıksam iz kalır mı geçmiyor 2 aydır sıkmaktan başka çarem kalmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence sıkma yüzünün başka yerlerine dağılabilir
Kalır evet
sık. iz kalmaz. kalır gibi olursada expi %4 krem kullan, geçer
Hiç elleme bendede var iz kalıyor sıkarsan tırnaklarsan
İzi sonradan geçiyo ama
İz kalır, bence hiç uğraşma
Kesin kalır bırak