Makyaj yaptığımda yüzümde tıpkı silgi çöpü gibi şeyler oluyor?

Makyaj yaparken asla yüzümde düzgün durmuyor, ne kullanırsam kullanayım. Bir arkadaşım makyaj bazı almamı, işe yarayacağını söyledi ama hala aynı şekilde. Ne yapacağım hiç bilmiyorum. Sadece güneş kremi dahi sürsem yüzümden silgi çöpü gibi (genellikle yüzümün yan kısımları) şeyler beliriyor hemen. Niye böyle oluyor anlamıyorum. Cildim kuru değil, gerekli nemlendirmeyi de yapıyorum. Çok önceden egzamam vardı, ne mutlu ki senelerdir yok. Bir ara ondan mı oluyor acaba diye bile düşündüm yani. Kullandığım ürünlerden kaynaklı diye düşünüp onları dahi değiştirdim. Değişmeyen tek şey hala makyaj yaptığımda yüzümde silgi çöpü gibi dökülen makyajım oldu. Arkadaşlarımla bir yere gitsem, konsere gitsem, şenliğe gitsem, eğlenmeye gitsem… Ya sadece öylesine dışarı çıksam ve çok hafif clean bir makyaj bile yapsam bu şekile giriyor yüzüm. Diyorum ya, güneş kreminde dahi aynısı oluyor. Ne yapacağım bilmiyorum. Bir yerden sonra artık psikolojimi etkilemeye başladı. Ne zaman makyaj yapmaya otursam aynı şey olacağını bile bile bir şeyler yapmaya çalışıyorum ve sonuç yine bu, koca bir hüsran. Sonrasında da sinirden ağlamak geliyor tabii. Ve dışarı makyajsız çıkıyorum. Allah aşkına aranızda bunun gibi bir şey yaşayan, çözümünü bilen varsa yardımcı olsun. Uzun süredir çözmeye çalışıyorum. Gram yaklaşamadım çözüme. Ne yapabilirim?

Makyaj yaptığımda yüzümde tıpkı silgi çöpü gibi şeyler oluyor?
Cevapla