Çok güzel olduğumu düşünüyorum ama neden bana yazan olmuyor?

Tüm arkadaşlarım şu bana yazdı bununla flört ettik diyorlar ama bana yazan tanışmak isteyen neden olmuyor enerjim mı kötü acaba

Çok güzel olduğumu düşünüyorum ama neden bana yazan olmuyor?
Cevapla