
Yemek yerken bile manken gibi gözükür müsünüz 🤔
#Yemeİçme #GüzellikBakım
@Alfia abla seni pinterest de buldum 😂

Yemek yerken bile manken gibi gözükür müsünüz 🤔
#Yemeİçme #GüzellikBakım
@Alfia abla seni pinterest de buldum 😂
Yemek yerken böyle görünüyorum ben genelde
Tövbeler olsun, ben böyle değilim. Bu dönmelere benziyor dhdh
😂😂 sen daha güzelsin zaten ablam 😊
Yok estağfurullah da benim tatlı bir tipim var 😅
Tatlı olmasan güzel olur musun, güzel olmasan tatlı olur musun 😂😊
Oy ablası kurban <3
🤗🤗
Ben açken asla bulaşılmaması gerekenlerdenim😂😂😂
Cevap
4Cevap
Yok ben hep çiçek gibi gözükürm
Mahmut abiye benziyorum. Pilavı kaşıklarken yandan salatayı kesiyorum.
Yemek yerken nasıl göründüğümün bir önemi yok.
Asla, sadece iştahlı gözükürüm ve arkadaşlarım benimle yemek yemeyi çok sever🤣
😂😂😂bilmem hiç aynaya bakmadım yemek yerken
Fotoğrafa ki kadin çok güzel ya ismi doğa Instagramini bile biliyorum afet karı 😃
Bu manken değil yapay manken😂😂😂 iğrenç duruyor
Yemek yemek en büyük zevklerimden biri olduğu için muhtemelen çocuk gibi görünüyorumdur, utanmasan restoranda bacaklarımı sallayacağım.
Hiçbir zaman öyle görüşmüyorum
Gözükmüyorum jdjdkd
Hayır hocam fotodaki kadının yüzünde 10 kilo boya var
Hayır. Açken ben, ben değilim
Yemek yerken hanımefendi gibi.
Gibiyim.
Bu fotodaki esc tırrolarw benziyo ama
hayır pek de umrdumda değil açıkcası
Gözükmem
Yo karnım aç ne mankeni aw
Yok be 😂
Evet.
Gözükmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?