Şöyle okyanus mavisi gözlü beyaz tenli aryan olmak varken kara kuru kara gözlü patlıcan burunlu tombik orta boylu orta doğulu olmak ve üremeye devam etmek kadar saçma hayat…

Şöyle okyanus mavisi gözlü beyaz tenli aryan olmak varken kara kuru kara gözlü patlıcan burunlu tombik orta boylu orta doğulu olmak ve üremeye devam etmek kadar saçma hayat…

Kimsenin elinde değil ama bu Allah vergisi tamamen. Yani kimse böyle olmak zorunda değil hemde. İnsanlar kendini nasıl beğeniyorsa o şekilde kalmalı.
Elhamdülillah ırkımdan memnunum, ne tam esmerim, ne kara kuru bir şeyim. Tam bir Türk ırkı gibi iri, yapılı ve dik başlıyım, Rabbime hamd olsun.
Bence sizler de doğduğunuz konumu beğenmemek yerine, daha iyi bir yaşam ve görünüme nasıl sahip olursunuz onu düşünün. Mesela iyi yaşamak, spor yapmak ve kişisel zevkleriniz olması gibi.
Cevap
5Cevap
Amaan simsiyah zenciler moda ve üstün olsaydı zenci olmaya calisacaktiniz, bunlara da rengi yok, soluk falan diyecektiniz. İşiniz gücünüz kendinize üstünlük atfetmek baska bir bok degil.
Yanlız yeğenlerimde aynı benim sarı saç mavi göz benim genlerde böyle gavurlukla alakalı değil
İnsan kendinde olmayani istermiş onlarda da biz neden böyle kara kaşli kara gözlü olmadik diyenler olabilir
Ben uremeyecegim söz mutlu olun balcan butun kara kara topim ile mezara gideceğim
Anadolu çomarları üremesin
Ben de böyleyim ama bi yararı yok baya sıkıcı
Bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?