Gizli Üye(30-35)+1 yılBir güzel kadının karşısına evlenmek isteyen erkek çıkmıyorsa: toksik ( ruh hastası) , kimseyi beğenmediğinden veya seks yapmak istemediği için, sevgilisi olmuyordur. Bir de libido da düşük olabilir. Şöyle açıklamam gerekirse;
EVLİLİK ÖNCESİ ERKEKLERİN SEKS İSTEMESİ ŞÖYLE OLUYOR.
Şimdi şöyle oluyor. Erkekler alfa, Sigma ve beta olarak üçeayrılır. Alfa erkek : özgüvenli, toplumda saygı gören güçlü , çekici , kadınlarda ısrarcı olmayan, çevresinde çok kadın olan ve bu yüzden kadınlara çekici gelen erkektir. Bu tür erkekler, kadın sekse karşı değilse ; ikinci buluşmada seks teklif eder ve red edilmez. Red edilirse, bir daha etmez ve bir daha da aramaz; ilişkiyi bitirir. Ayrıca bir kere seks yapsa, kadınlar böyle erkekleri her zaman arzular ve seks yapmak için yalvarır. Boyle erkekler, azınlıktadır. . Ama bazı alfa erkekler vardır ki ısrarla bakire kadının ilki olmaya çalışırlar ve yüksek cazibesi nedeniyle bakire kız, verir ve verdikten sonra; eski ilgiyi göremezler. Böylece , pişman olurlar.
Ancak Alfa erkekler, evlenmeye karar vermiş iseler; seninle haftada bir görüşüp f*ck budyleri ile seks yapmaya devam edebilirler. Kabul etmezsen, terk edilirsin.
Alfa olmayan ama kadınlardan talep görmeyen erkekler ise betadır. Beta erkekler: güçsüz, sıradan, toplumda saygınlık edinememiş, ezik ve abaza erkeğe denir. Toplumda, çoğunlukta olan erkek beta erkeklerdir.
Özgüvenli ve özgüvensiz OLARAK DA ikiye ayrılırlar. Özgüvenli olan, ilk buluşmada seks konuşur ve alfa özelliklerine sahip olmadığından da red edilir. Ikinci buluşma da olmaz. Ama beta erkek abaza olduğundan, sürekli aramaya devam eder.
Özgüvensiz betalar ise , özgüvenlilere göre kadına ulaşması çok daha zordur. Ancak çok düşük ihtimal de olsa bir kadınla tanışabilirse; zaten seks konuşamadan kadın tarafından terk edilir. Beta erkekler de evlenmeye karar vermiş ise, seni en fazla Escortla aldatabilir. Tabi, midesi alıyorsa..
Bir de orta çekici sigma erkeği vardır. Sigma erkekler, genelde uzun ilişki kurar ve sadece uzun ilişkideki kadınıyla seks yapar. Dördüncü buluşmadan önce de seks konuşmaz. Hat da dördüncü buluşmaya kadar , kadın ilişkiyi ileri götürmüyorsa; seks konuşmadan iletişimi de kesebilirler. Çünkü kadın ve erkek ilişkilerini düzenleyen RED PİL kuramı, sigma erkeklere kesinlikle cinsellik konuşmamasını ve kadının yeşil ışık yakması gerektiğinden bahseder. Dördüncü buluşma, fazlasıyla yeterlidir..
Sigma erkek de evlenmeye karar vermiş ise, bir f*ck budy bulur ve seninle de hafta bir buluşur. Ama alfa erkekler gibi de birden fazla kadınla birlikte olamaz.
Bu anlatılanlar koyu dindar erkekler için, geçerli değildir bu arada !! Genel değerlendirme , bu şekilde. Sekse karşı olmasına rağmen evlenmeden sevgili kalmak isteyenleri, dinci erkeklere tavsiye ederim.. Zaten bu zamanda para, dincilerde. Evlenmek isteseniz de hemen de evlenirler, bir güzel. Alın size, güzel aile.. Yoksa dinci olmayan erkekler, muhakkak sesk ister. Ya da seninle az vakit geçirip başka kadınlarla birlikte olmaya devam eder.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 458 cevap paylaştı.
+1 yılErkekler korkak ve utangaç varlıklardır (kadınlar konusunda). O yüzden güzel kadınlar genelde yalnızdır. Çünkü güzel bir kadın gördüğünde 'bu bana bakmaz, ayrıca bunu çoktan kapmışlardır' düşüncesi sarar ve vazgeçer..
10 Yorumla
+1 yılBiz çok inceden düşünüyoruz karşı tarafa ilgi Sevgi veriyoruz karşılığını alalım diye sonra o kişi havalara giriyor bu kız bana baktiysa kimler kimler bakar diyor ve geri adım atıp bizi cepte görüyor. Bir gidiyor piyasaya bakıyor daha umursamaz elde edilmesi zor kızlara gidiyorlar. Bazı erkekler onu bulamıyor geri dönüyor tabikide affediyoruz çünkü adam akıllı seviyoruz bir daha aramız açılmaz düzelir diyoruz. Maalesef aynı hareketleri yapıyor zaten bizden olmazdı diyip terk ediyor. Sonra kendi adıma konuşayım bir kişiye tüm aşkımı harcadım ve o dan sonra tüm kapıları kapattım bu yüzden sevgilim olmuyor. Kıymetimi anladı geri döndü ama sonunu bildiğim kitapı tekrar okusam da aynı olduğu için affetmiyorum...
00 Yorumla
- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSevdiği yok sapıklar sınavı veriyor yani niye ben av oldum onu da anlamıyorum tamam belki bir iftira var ki var yine deniyor arkadaşı Allah'tan sezdim 3. yol kesmede baya baktı eski anı canlandı hep sinirli baktım sonra kuzenim baya sene sonra denedi sezdim tuzağı ikinci göz temasında ve hareketler yaptı tahrik kışkırtma yaptı pislik kendini ne sanıyorsa artık beni o... göstermeye çalışıyor vah yazık size av mı? yok acaba diye düşünmeye başladım ama nasıl tuzaklarınızı bozdum yine hayatım sorunlu herşeyin hayırlısı
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılistememiştir ya da çok güzeldir seçicidir. bilemeyiz
10 Yorumla
+1 yılKendine güveni yoktur.. sosyal değildir.. soğuktur gülümsemez.. sempatik değildir.. aurasi dişil enerjisi düşüktür.. şu muazzam kâinatta kendisinin sadece etten kemikten bir insanoğlu olduğunu unutup güzelliğiyle kibirleniyorsa bu da erkeklere itici gelir.. bunların dışında inancı belki aile baskısı duygusal münasebet kurmasına engel oluyor da olabilir.. çünkü korkular bir insanı pek çok şeyden aliyokan en büyük etkendir.. şu bir gerçek ki tek başına güzel olmak yeterli değil.. bir kadına en çok yakışan şey gülümsemek.. çevresine yaydığı olumlu enerji.. sonra naifligi zerafeti mütevaziligi.. boşuna şair olmamış insanlar.. sen de gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor dememişler boşuna.. güzelliğin beş para etmez bu bendeki aşk olmasa dememiş boşuna üstatlar.. Müslüm boşuna okumamış.. bu şarkıyı.. güzelmiş çirkinmiş ne fark eder ki hangimiz sevmedik..
50 Yorumla
+1 yılTercih meselesi efendim.
Maalesef bu tarz durumlarda hesaba katmadığımız başka bir şey var. Eğer çaresiz erkekleri hesaba katmıyorsak şunu sorun kendinize:
Ben masaya ne yatırıyorum? Benim karakterim nasıl? Kişiliğim nasıl? Acaba birlikte olmak istediğim erkekler benimle bir sevgililik ilişkisi yürütemeyeceğini mi düşünüyor?
Daha sevecen ve sıcak kanlı olmayı deneyebilirsiniz. Belki çok soğuk ve uzak duruyorsunuzdur.
Konfor alanınızın dışına çıkın.
İyi günler dilerim.20 Yorumla
+1 yılAşko kuşko olduğun için olabilir...
Hayır öyle değilim
Öyle değilim diyebilirsin uzaktan öyle görünüyorsundur..
Muhabbetin düşünce tarzın hayata bakış açın kafan çöp olabilir..
Vs vs bu tarz şeyler ya da gösterip elletmiyorsundur o da olabilir 🥲14 Yorumla- +1 yıl
Burdan öyle gözüküyosun yaşının küçük olduğunu da çok belli ediyosun..19-20 duruyosun maximum o da o yüzden sana 20-25 arası çok bakar ama 25 üstü biri olarak benim sınıfım değilsin diyebilirim çok rahat benim gibi düşünenler de zaten aklı başında insanlardır.. Diğerleri simitçi gazozcu adamlardır birs daha vaktin var senin aşk için birs daha büyümelisin bence kariyere odaklan
- +1 yıl
Biraz
+1 yılKendini güzel sanıyo olabilir
Farkında olmadığı bi kötü kokusu olabilir
Kafa yapısı ergen olabilir
Ortam kızıdır
İlgi meraklısıdır birsürü konuştuğu vardır
Cahildir
Karşısına hep karaktere daha çok önem verenler çıkmıştır
Tavırları konuşması iticidir
Adı çıkmıştır10 Yorumla
+1 yılKız olmasını istemiyordur.
Kızın kriterleri belki abartıdır.
Kız belki o kadar da alımlı değil kendini kandırıyordur.
Erkekler kıza yanaşamıyordur.
Çevresinde ondan hoşlanan biri yoktur.
Çevresindeki erkekler hıyarın tekidir.
Belki yalnız olması kız için daha iyidir.
😂10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yıl1-) Seçici olması.
2-) Karaktersiz olması.
3-) Beni reddeder düşüncesi erkekte.
4-) Kesinlikle sevgilisi vardır.
5-) Ben buna yetemem korkusu.
6-) Kendini beğenmiş havalarda olmasından dolayı yaklaşmamak.
7-) Maddiyat boyutu, pahalı kadındır, uğraşmak istemez.00 Yorumla Özgüvenli, bakımlı ve yere sağlam basan kadınları her erkek kaldıramaz. Kaldırabilecek adam da bulmak zor ama bir gün bir yerde mutlaka partnerini bulursun, ümidini yitirme. Önemli olan doğru kişi olması.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 627 cevap paylaştı.
+1 yılKız bütün erkekleri aynı görüyordur farklı birini arıyordur. Her zaman kadınlar seçer cunku. Ayrıca kadınlar özgüvensiz erkekleri sevmezler. Karşısına çıkan çoğu erkek ozguvensizdir
10 Yorumla
+1 yılİnsanlara olan güvenini kaybetmiştir. Güzelliğinden ve bakımlı olmasından dolayı herkesle yatan esc sanılmaktan menfaat için role bürünen erkeklerden sıkılmıştır ve kendi ile mutlu olmayı öğrenmiştir
00 YorumlaMalı mülkü evi barkı, iyi geliri ve iyi işi olan ağzına içki sürmeyen kötü alışkanlıkları olmayan sevgili değil eş isteyen evlilik dışında istediği her şeye sahip olan biri neden evlenemez peki.
00 Yorumla
+1 yılİlk önce istemiyordur..
Haa isteyipte olmuyorsa, her güzelin bi kusuru vardır dışı hoş olması önemli değil içininde güzel olması lazım, sohbeti hoş yerine boşsa olmaz00 Yorumla
+1 yılKendisi istemiyordur veya Özgüven açısından yetersiz hissediyordur, ya da kendisine uygun biriyle karşılaşmamıştır.
20 Yorumla
+1 yılBunların yeterli olduğunu düşünecek kadar aptaldır da ondan
11 YorumlaZor, akıllı, masraflı biri olarak göründükleri için erkekler bu tiplere yaklaşamaz.😂😂😂
10 Yorumla
+1 yılGüçlü kadınlar genelde yalnız yalnizlari ile de barışık yanlış bir ilişki yaşamaktansa kaliteli. yalnizligo tercih ediyorlar
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAyni düzey karşı cins ile karsilasmamistir ve ön yargıları yüksek olduğu gibi çıtayı arşa çıkarmıştır.
00 Yorumla
+1 yılBu kız beni beğenmez ya da bu kız bana fazla. gelir taşıyan onu mutlu edemem diye düşünürler ya da ekonomi
00 YorumlaÇünkü bakımlı ve kokoş olduğundan dolayı kimseyi begenmiyordur sendede sanırım var biraz kokoşluk yaniliyormuyum?
00 Yorumla
+1 yılHiç bir bilgim yok. Kelin merhemi olsa kendi kafasına sürer misali, benim de olmadı. Ama ben alımlı güzel değilim, evcimenim
00 Yorumla
+1 yılBelki de kendini öyle görüyordur başka insanlara da sormak lazım
10 Yorumla
+1 yılbenim de yok ve gerçekten bilmiyorum neden olmadığını yeterince ağır değilim sanırım
10 Yorumla
+1 yılBizde kesin sevgilisi var diye yanaşmıyoruz onlara😀😀
20 Yorumla
+1 yılolabilir... herkesin sevgilisi olacak diye bir kural yok
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Davranışları, geçmişi veya anlık sevgilisi olması düşünceleriyle uzak duranlar vardır.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 632 cevap paylaştı.
+1 yılKız aşırı egoisttir yürüşüyle hareketleriyle belli eder
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 327 cevap paylaştı.
+1 yılMüge Anlı'nın da yokmuş üniversitede, kimse yürümüyormuş.
00 Yorumla Kendisini alımlı ve bakumlı sandıgı icin tabi 🤠
00 YorumlaOlmayanın da boş ver olmasın. Kaderi bulsun kendisini. Bir sürü değiştirip de ne yapacak?
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılOlmasını istemiyordur. İlla olmak zorunda da değil sonuçta
10 Yorumla Bunun oesiin sevgilisi vardır diye teklif etmiyorlardir
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 685 cevap paylaştı. Karakteri iticidir tek mantıklı bu açıklama bu kalıyor.
00 Yorumla
+1 yılYa bırakın bu ayakları bizim ülkemizde partneri olmayan kadın olur mu hiç burası Türkiye
00 Yorumla
+1 yılGüzel kadınlar sadık olmaz ve egoist olurlar farkında olmaz egoist oldugunun
00 YorumlaBu işler guzellikle dönmez sadece bacım.
Karakteri Düzgün değildir.00 Yorumlaya sevgilisi olmasını istemiyordur, istekleri reddediyordur ya da kendini güzel sanıyordur
00 Yorumla
+1 yılKariyer ya da erkeklerden nefret etmesi ve bi kaç neden daha var
00 YorumlaKendindenmi örnek veriyon kara kuru siyah cöpün tekisin
00 YorumlaUlaşılmaz görünen kızlar yalnızdır. Çünkü karşı cins tarafından bu beni kesin rededer fikri oluşur.
00 YorumlaOkumaya geldim. Bence güzel olan zaten şanslı olduğu için evren bütün şansını elinden alıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSes tonu cirkin kötü çekilmezdir bakımsızlık konuşma tarzında sorun vardır hal ve hareketlerinde sorun vardır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirincisi özgüven eksikliği karşısında ezik hisseder. İkincisi böyle güzel kızın boş birakmayacaklarini düşünmeleri
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yılBu saydıgin özellikler kızın dusuncesine göre mi başkaları da gerçekten bu şekilde düşünüyor mu ona bakmak lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılyaklaşmaya cesaret edemeyenler yüzünden. gözü karartıp yanaşabilseler.😉🤷♂️
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendi istemedigi icin en cirkin kiz bile birini bulabilir
00 Yorumla
+1 yılCevabını hemen vereyim güzel ve alımlı bir kıza teklif eden olur hatta arkadaşlarına söylerler ama o şeytan hemcinsleri gelip sana söylemezler kıskançlıktan sebep işte bu
00 YorumlaHer şey alımlı ve bakımlı olmak değil çünkü karakter meselesi de var. Güzel bir kız olup her gün karşısındakine egoluk taslıyorsa o kız hiç bir işe yaramaz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKız eşcinseldir, toplumun zorbalığına uğramamak için kendini saklıyordur
00 YorumlaÖyle bir kızın her zaman seçeneği olur eğer sevgilisi yoksa bu sadece kendisinin istememesinden kaynaklıdır
139 Yorumla- +1 yıl
Kadınları üstün görmüyorum ülkemizin erkeklerini tanıdığımız için böyle diyprum türk erkeklerinin çoğunluğunun karşılarına çıkan her kadına yavşamasından kaynaklanıyor buna bizzat şahit oluyoruz ben her erkeğin aynı olduğunu ima etmiyorum ama çoğunluk bu şekilde bu bir gerçek kimse bunu inkar edemez
- +1 yıl
1. kendin defalarca reddedildin diye triplere girmişsin ülkede her türlü insan var bunları her türlü yaşayabilirsin artık sen bu kafada olduğun ve bu kadariğrenç düşüncelere sahip olduğun için vermiyor olabilirler belki knk çünkü aşırı derecede mide bulandırıcısın
2. kadınlar duygusal yaklaşan kendisini gerçekten seven adamlarla bir şeyler yaşamak isterler tabi bu karakter meselesi hepsi böyle değil ama sen tamamen takılma kafasındasın
3. çıplaklık derecesinde olmadığı sürece isteyen istediği gibi açık giyinir senin zihniyetin bunu farklı algılar orası başka ama insanlar arandıkları için değil istedikleri için myle giyiniyorlar ve bu seni hiç de alakadar etmez
4. bakire kalmak gayet normal bir şey kendisini doğru kişiye evlenceği adama saklamak istiyor olabilir ve bu çok güzel bir şey çok farklı kafadasın çık bu kafadan - +1 yıl
Yo gayet defalarca yaptım, ben farklı tatlar seviyorum, aynı kız ile 3 5 defadan fazlası sıkıyor, o yüzden senin gibi bakireler olmamalı, bakire enflasyonu azaltilmali , piyasada daha çok sevisgen kız olmalı, hayvan gibi her yerinizi açıyorsanız hayvan gibi sevisebilirsiniz bu da gayet normal
- +1 yıl
Sen kim oluyorsunda benim nasıl birisi olduğum hakkında böyle konuşabiliyorsun? Bir kere görmediğin gerçekte tanımadığın birisi hakkında? Bazı insanlar yani senin gibi insanlar düzgün konuşmaktan anlamazlar bunu farkettiğimizde de size yakışır şekilde cevap veriyoruz çünkü anca bundan anlıyorsunuz sen ülkenin tüm kadınlarını kastederek böyle bir yorum yaparsan böyle cevap verirler önce adam ol nasıl konuşulur bil ona göre karşı taraftan saygı bekle.
- +1 yıl
Ben duygusal biriyim duygularımı saçma sapan adamlarda harcıyacak değilim doğru kişiyi bekliyorum ve bu anın ilk onunla yaşanmasını istiyorum ve benim gibi bir sürü insan var bu kimseyide ilgilendirmiyor ben kimseyede gidip neden bir sürü kişiyle birlikte oluyorsun demiyorum beni ilgilendirmez herkesin kendi hayatı ama iş düşünme yapısına zihniyete gelince değişiyor umarım anlarsın artık.
- +1 yıl
Ya olay bu mu şu an sen benim nasıl yaşadığımı nerden biliyorsun 40 yıllık askerlik arkadaşımıyız anlamadım git bunları o tür kızlara söyle o zaman iki tarafıda kafanda bir kalıbın içine sokmuşsun herkes öyle sanıyorsun 28 yaşındasın bu yaşa kadar nasıl geldin bu kafayla anlamadım
Guzel olanların genelde aldatır veya güzel bu kız yaklaşilmaz gibi düşündüğü için insanlar
10 YorumlaGenelde flört takılırlar bir sürü flört olur hiç biriyle çıkmazlar
00 Yorumlagüzel alımlı ve bakımlı olduğunu sanıyordur ama aslında değildir
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılİstiyor ve olmuyor ise başka sorun vardır
04 Yorumla- +1 yıl
Kötü koku, kötü sohbet, sert veya uyumsuz bir görüntü...
- +1 yıl
Zaten bunların farkında olsan yapmazdın diye düşünüyorum sadece bir görmek bakmak anlamak lazım
+1 yılÖzgüven eksikliği kesinlikle
02 Yorumla- +1 yıl
Özgüven düşük olduğu zaman karşındaki insanlar bunu hissediyor uzak duruyor
- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKendini bulunmaz hint kumaşı sandığı için 😎
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCunku sadece sen kendini bakimli ve guzel saniyosundur asko
10 YorumlaBen sana soruyorum neden yoktur?
10 Yorumla
+1 yılSevgilisi var sanıyorlardır
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılHerkes sevgilisi oldugunu zannettigi icin
10 Yorumla Bizi haketmiyolar asko
00 Yorumla- Devamını Gör (66)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer