il 33 degdi 2 gub once kabardı yanık kremi surdum ve dus aldım kabarıklık gitti bu sekilde kaldı gecer mi izi mi kalır

il 33 degdi 2 gub once kabardı yanık kremi surdum ve dus aldım kabarıklık gitti bu sekilde kaldı gecer mi izi mi kalır

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Duzelir merak etme. Yanik kremi surmeye devam et gecene kadar ve kasima orayi
tamamdır cok teskkur ederimm
Rica ederiim :)
Geçer ciddi bir şeye benzemiyor 😌
Hiç bişey yok yanık bile degil
ya oyle kabarıklıgın izi kaldı gecer insallah
Geçer
Geçmezse çaresi var
İl 33 ne oluyor anlamadım onu kanka
ya boyle sigil et beni vb benzeti seyler için kullanılıyor yakıcı bir sey ve derime degdi
Sorun olmaz geçmiş gibi kalmaz izi merak etme ahahha küpen de çok güzel sjsjshsjdkdle
çok tesekkur ederiiimm
Rica ederimmm sıkma canını geçer de sana neden kanım kaynadı benim böyke karşımda çok iyi biri naif biri var gibi
yaaa 😊😊
Gizliden çıksam istek atabilir misinnn
Tabi erkek falan olduğumu düşünmezsen ki sakın düşünme fjjgndgmdfg😂
İyi ki sanma dedim
Cok gecmis olsun gecer ya
insallah neşer geciyor zaten
Takma kafana bence ugrasma kasima
ay bi kasındı bugun bu geciyor anlamına mı geliyor
Elbette
Ama kasima sakin
Geçmiş olsun
Bebentol lazm
kantoron yağı sür
Ne zaman oldu
2 gun once
ne değdi asit mi
evett
iz kalabilir
çevremdekiler kalmaz diyor
inşallah kalmaz. kalsa da kotu durmuyor bende daha kotusu var