Sıfır makyajla ilk buluşmaya gelmiş biri bakımsız mı, doğal güzel mi?💗 💅🏻

Sıfır makyajla ilk buluşmaya gelmiş biri bakımsız mı, doğal güzel mi?💗 💅🏻

Bence doğal güzellikten kaynaklı olması lazım yani illa bir kızın pür makyaj ya da boyun küpü gibi gelmesi bana güzel gelmez hafif makyaj yapması doğal güzelliği olması ve içinden geldiği gibi davranması önemli her konuda olduğu gibi yapmacık insanları çok sevmiyorum.
İlk buluşmaya makyajsız giden bir kızın çok öz güvenli ve kendini beğenen birisi olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca makyaj ile bakımsızlığı birbiri ile bağdaştırmak yanlış olur. Bakımsız olmak demek; pis olmak demektir. Saçları yağlı, tırnakları ve dişleri sapsarı olan, pis kokan bir insan bakımsızdır. Makyaj yapmayan değildir.
Ben aksine ilk buluşmaya her zaman en bakımlı halimle giderim zaten sevgili olduğunuzda merak etmeyin o kişi her halınızı görüyor makyajsız, pijamalı yeri geliyor en bakımsız hallerinizi bile görüyor gün geçtikçe o yüzden ilkler benim için her zaman çok heyecan vericidir. :D
Teşekkürler ✨
Herkes bi doğal güzellikçi ama ben bunu "özensizlik" olarak görüyorum. Bakımsız değil de özensizlik.
Cevap
50Cevap
Doğaldır bence.. zaten bakımlı olması yeterli.. makyaj gerçek değil ki silince gerçek yüzü gözüküyor nasıl olsa sdfsdf
W. Benjamin'in Frankfurt Okulu kuramında bahsettiği gibi: Kültür endustrilerinin kapitalist toplumlardaki ideolojik metalaştırmaları ve mekanik yeniden yapilandirma, doğallığın yerine yapay güzelliğin boş tadını öne çıkarıyor.
Doğal güzeldir, doğal
Bence doğal güzel ve kendi güzelliğine de güvenen özgüvenli bir kadındır.
Bencede
Makyaj yapmayan kız her zaman öndedir.. makyajsız da güzel olduğunu ilan eder..
Her kadın güzeldir diye saçmalayamicam eğer bi kadın çok güzelse makyaja ihtiyacı yoksa bence zaten yapmasın ama ben dünyanın en güzel kadını bile olsam gene yapardım bu konuda arsızım
Sen bensin knk:))
yorumlarda özgüven diyenler ne alaka ya bi rimel bir gloss gayet parıl parıl, dişil enerjiyi yükseltir. ozenilmemek özgüvense o zaman evdeki haliyle pijamasıyla gitsin. parfum de sıkmasın gercek halini görsün, oo iddealı kız.
Makyajsız olduğum için ilk buluşmam gerçekleştiğinde ben olacağım o kız, hatta daha da fazla arttırıyorum. Bir gün evlenirsem gelin olduğumda bile makyaj yapmayacağım.
Güzelliği istediği seviyede olsun hiç önemli değil.
İlk buluşmaya geldiği anda görünüşü; öncelikle kendisine, ardından size verdiği değerin ölçüsünü ifade eder.
hoş geldiniz 🥰 Sağdan 4. cü masa hanfendi
Makyaj tercih meselesi bana göre. Bu bakım ya da bakımsızlık olarak değerlendirilemez. Olduğu sureti begeniyo olmanın dışında olmadığı bir surette görünmek istemiyor olabilir bazı insanlar.
Tercihtir. Günlük hayatta makyaj kullanmıyorsa doğaldır. Ancak kullanıyor buna rağmen geliyorsa kendisine güveniyordur karşısındakini denemek istemiştir diye yorumlarım
Makyaj sıfırken doğalken güzel olunmaz diye bir şey yok doğal güzelliğe sahipsen her türlü güzel olursun fakat bakımsız denilemez direkt. Bakım doğrudan makyajla ilgili değil
doğal güzelse bence makyajsız fakat makyaj hiç aşırıya kaçmadan belirgin bir güzellik veriyorsa bunada hayır demek çok mantıklı değil. ama makyaj yatarıcının "adaletini" bozar bence.
Yani en azından dudak parlatıcı mı nedir ondan sürsün mesela yani az da olsa bir özen göstersin. :D İlk buluşma sonuçta
Bakımsız diyemeyiz fakat Bakımsız bi görüntü oluşabilir. En azından bi allık, concealer ve rimel olmalı ya.
Doğal güzel. Ayrıca makyaj bakım değildir ki süslenmektir. Temizlik ve bakım ürünleri farklı şeyler.
Bir kız buluşmaya pijamayla gelse düşerim direkt, şakasız. hatta ayağında ayıcıklı ev terlikleri olacak veya tavşan
Makyaj bakımlı olup olmadığını ifade etmez. Ben makyaj yapmıyorum ama bakımlı biriyim. Makyaj tercih bakım gereklilik bence.
Makyaj bakım değil.
Kusurları olanların kusurlarını kapatma gayretidir. Pırıl pırıl cildi olan neden makyaj yapsın ki.
Cildine makyaj ihtiyacı yoksa yapmasa da bakımsız durmaz. Ama mosmor gözaltı ve sivilce lekeli bi ciltle gitmek bakımsız görünebilir
Ben makyaj sevmiyorum sadece temiz ve bakimli olmak yeterli bence.
Makyajla biseye benziyosa zaten garip olmaz mi :d
Ne doğal ne de bakımsızdır. Sonuç olarak buluşmaya gidiyor en azından. Ona göre özen gösterip hazırlanıp gidebilir.
Makyaj yapilmali. Guzelsen bile hafif bakimli gorunmen gerek. Karsindaki ozensizlik yoksa
Bakım ve makyajın zerre alakası yok orada bi anlaşalım.
Makyajı bakım sanan kişilere şöyle bakıyorum 🙄
Bence cildine kendine güveniyordur
Bence özenilmeli ilk sonuçta kombinsss +makyaj go to date
Doğallık kavramı kız kişisinin tipine göre değişir bazı kızları gerçekten makyaj anca kurtarıyor
Doğal olsun ama hafif makyaj da önemsediğini gösterir😇
Doğal güzelliğine güvenen biridir ama biraz da olsa hafif makyaj yapmalıdır ilk buluşma nede olsa
Günlük hayatta makyaj sevmiyorum.. buluşmaya giderken de abartılı olmadan naif dokunuslar..
0 makyaj olabilir fakat bunu özensizlik takip ediyorsa bu saygısızlıktır.
Doğal güzeldir o
İşine geliyorsa boyasız versiyonuma rağmen devam, gelmiyorsa kendi bilir şeyi
Makyaj yapmanın bakımla alakası yok doğal güzeldir o.. Bende yapmıyorum gerek yok
Aksine öyle gelmesi beni daha çok mutlu ederdi
Doğal güzelse doğal güzeldir. Ben aşırı boya olmadığı sürece makyaj varmış yokmuş pek anlayamıyorum.
makyaj yapan her kadın bakımlı mı oluyor yani
Eğer sanki uyanip gelmiş ise evet bakımsız ama bakımlı gözüküyorsam baya bi bakımlıdır
Doğal güzellik başka sey , bakim ayrı şey, bakımsızliķ ayri seyler
Canı nasıl istiyorsa öyle gelsin herkes ya. Takılmam makyaja vs ben.
Doğal güzeldir evlensek yataktan makyajla çıkmayacak heralde
Bakımsızlık makyajla alakalı değil knk belkide fazla özgüvenlidir ya da görüşmeyi başlamadan bitirmek istiyor
Doğallığıyla gelirse bide özgüveni tamsa zaten direk olur o iş
Kızın süslenmesi erkeğe verdiği değeri gosterir bence makyaj yapılması daha doğru fazla abartmadan
Hiçte bile ama ilk buluşma olduğu için çok hafif bişeyler yapabilirsin daha iyi olur bence
Bence doğal güzelliği severim ama ilk buluşma sonuçta bir önem verilmesi açısından makyaj yapılmalı.
Kendine fazlasıyla güvenen bir insandır
Doğal güzelliği varsa doğal güzel
Doğal güzel ve enguzel
Kalıplardan biktm artık ya
Bakım sadece makyaj ile olmaz.
özen göstermek gerekiyor bence 💖
Özgüven sahibi
Dogal guzel bakimsiz oldugunda anlasilir zaten
Güzelliğe göre değişiyor
Doğal güzel olabilir.
doğallik kazanacakkkss OAJZWGODMOWOŞ
Herkesin kendi kararı
Makyajsız kızı her zaman tek geçerim kendi olsun
Fırsatı olmamiştir😒🙄
Bu haline olumlu bakanlandegam et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?