İlk buluşmaya makyajsız ve sıradan gelen kız hakkında ne düşünürsünüz?

Instagramdan tanıştığınız kızla buluşacaksınız. Kız fotoğraflarına hiç şop yapmıyor. Makyaj yapsa bile öyle çok malzeme kullanmıyor. Normalde de açık giyinmiyor. Fakat kız sizinle ilk buluşmasında yüzüne hiç makyaj yapmadan gayet gündelik düz kıyafetle gelse ne düşünürsünüz? Kızın bunu yapma sebebi şu, ilişkiye ilk başlandığı zaman herkes iddialı görünmeye çalışır. Makyaj yapar dekolte giyer vs ilişki birkaç ay sonraya gelince her zaman makyajlı dekolteli gezmediğini anlayacak ve gerçek görüntüsüyle karşılaşacaksın. Kız da diyor ki ben buna birkaç sonraki en düz en sade halimi göstereyim en başından ki beğenirse devam edilsin beğenmezse de o buluşma son buluşma olsun diyor. Bu kız hayata son derece rasyonalist yaklaşan kendini olduğu gibi gösteren son derece şeffaf biri. Kilosunu tartıda yazan neyse söyleyen boyunu ayakkabı olmadan kaç cm ise öyle söyleyen biri. İşi kazancı ekonomik durumu neyi gerektiriyorsa öyle yaşıyor. Evet ne düşünürsünüz?

İlk buluşmaya makyajsız ve sıradan gelen kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla