Güzellik & Bakım Barbara Palvin mi daha güzel yoksa Angelina Jolie mi ( gençliğindeki hâlini baz alalım)? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yüz olarak değerlendirelim, teşekkürler Barbara Palvin daha güzel Angelina Jolie daha güzel Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Yorum ve oy lütfen Güncellemeler+1 yıl Güncel Barbara Palvin mi daha güzel yoksa Angelina Jolie mi ( gençliğindeki hâlini baz alalım)? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
RuzgarinSirri Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 94% +1 yıl Angelina Jolie'nin daha güzel olduğunu söyleyebilirim 1 9 Yorumla Soran +1 yıl Barbarayı nasıl buluyorsunuz Yorumla RuzgarinSirri +1 yıl O da gayet güzel ama geçmiş dönemden bu zamana hesap edecek olursak Angelina joli derdim ama şimdiki için soruyorsan tabii ki Barbara Palvin Yorumla Soran +1 yıl HmmPeki Angelinanın nesi daha güzel barbaranın yüzüne gore Yorumla RuzgarinSirri +1 yıl Evet 🙂 Yorumla Soran +1 yıl Neyi :) Yorumla RuzgarinSirri +1 yıl Fiziği Yorumla Soran +1 yıl Yüz olarak soruyorum Yorumla Soran +1 yıl O açıdan ne derdiniz Yorumla RuzgarinSirri +1 yıl Barbara Palvin Yorumla
__E__ Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl İkiside güzel ama Angelina bı tık önde aurası , bakışlarıyla çekiyo 0 0 Yorumla
TheLaady Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Angelina tabi ki 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Barbarayı nasıl buluyorsunuz peki Yorumla
izmirbornovali Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Jolie 1 7 Yorumla Soran +1 yıl Barbarayı nasıl buluyorsunuz? Yorumla izmirbornovali +1 yıl Tanımıyorum dur bakım gogleden Yorumla izmirbornovali +1 yıl Güzelmiş Yorumla Soran +1 yıl HahaAma ikisini bilip karşılaştıracaksın Angelinanın nesi daha güzel barbaranın yüzüne göre peki Yorumla izmirbornovali +1 yıl Jolie yüzü çok guzel Yorumla Soran +1 yıl Barbaranjn yüzü çok mu güzel yoksa değil mi Yorumla izmirbornovali +1 yıl Yani on üzerinden 8.5 barbara Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Angelina Jolie'nin daha güzel olduğunu söyleyebilirim
Barbarayı nasıl buluyorsunuz
O da gayet güzel ama geçmiş dönemden bu zamana hesap edecek olursak Angelina joli derdim ama şimdiki için soruyorsan tabii ki Barbara Palvin
Hmm
Peki Angelinanın nesi daha güzel barbaranın yüzüne gore
Evet 🙂
Neyi :)
Fiziği
Yüz olarak soruyorum
O açıdan ne derdiniz
Barbara Palvin
İkiside güzel ama Angelina bı tık önde aurası , bakışlarıyla çekiyo
Angelina tabi ki
Barbarayı nasıl buluyorsunuz peki
Jolie
Barbarayı nasıl buluyorsunuz?
Tanımıyorum dur bakım gogleden
Güzelmiş
Haha
Ama ikisini bilip karşılaştıracaksın
Angelinanın nesi daha güzel barbaranın yüzüne göre peki
Jolie yüzü çok guzel
Barbaranjn yüzü çok mu güzel yoksa değil mi
Yani on üzerinden 8.5 barbara