Burun estetiği yaptırmak istiyorum, eşim pahalı deyip beni caydırmaya çalışıyor. Cimrilik yapıyor, ne yapacağım?

Arkadaşlar merhaba, burun estetiği yaptırmak istiyorum 45 bin tl ve ikimizde çalışıyoruz 2 ayda ödeyebileceğimizi söylüyorum. Ben estetik istemeye yeni başlamadım uzun senelerdir istiyordum. Çok para olduğunu söyleyip beni caydırmaya çalışıyor. Bundan 2 ay önce dişlerine implant yaptırmayı düşünüyordu ona yardım edebileceğimi söyledim bir an önce yaptırması gerektiğini söyledim. O yaptırmayınca bari ben estetiğimi olayım dedim. 25ini ben 20sini ona ödetecektim. Bir sürü bahane uydurdu ve bana destek olmadı. Sinirlendim ve kredi çekmekle tehdit ettim onu. Hiç oralı bile olmadı. Yani bana bir sürü kredi çektirtmeye razı 20 bin tl vermye razı değil. (Eve yaklaşık 70 bin tl para giriyor bu arada). Ya kendimi o kadar değersiz hissettim ki. Ben maddi manevi her konuda onun yanında oluyorum, ama o olmuyor. Botumun altı yarıldı su alıyo, dedim ki bota ihtiyacım var. Tamam dedi deyiş o deyiş. Marta bişey kalmadı şurda zaten. Bunun üstüne sen git annesine mont al. Yok ben anlam veremiyorum maalesef

Burun estetiği yaptırmak istiyorum, eşim pahalı deyip beni caydırmaya çalışıyor. Cimrilik yapıyor, ne yapacağım?
Cevapla