AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Çevrenin sana olan davranışlarından kaçmak için sana ait olmayan kararlar vermemelisin.
Makyajlı kendini beğeniyorsan bir şey diyemem de evlilikte kesin çözüm mü
Ailen gibi biriyle evlenme de. Üniversiteye gitme şansın yok mu?
çok abartıyorsun demek ki, gençlikle makyajın ne alakası var
Ne anlatiyosun dayi
@allainy gençlikle makyajın ne alakası var dedim kezban abla. Anlayışında mı kıt
Aile evinde okumakla hayatının en yanlış kararını vermişsin.
cidden oyle
Makyaj yapmak zorunda değilsin öncelikle.
Makyajsız dünyanın en güzel kızı olmaya çalış.
En güzel makyajın gülümsemen olsun.
Bunu makyaj yapan biri mi diyor ironik olmuş
@Peri111 ona izin vermiyorlar
moral vermek için yazdım.
Neyin morali bu heves o yapsın ne olacak
Moralimin yerine gelmesi için makyaj yapmam lazım @Peri111 doğru söylüyor
Doğal makyaj yapabilirsin buna izin verirler bence yuzunde varla yok arasi bir makyajin zatrai olmaz nuna kizmazlar da
"Makyaj yapmama izin vermezseniz, benim büyüdüğümü kabule etmezseniz, evden kaçarım" de, biraz da seni ezmesinler.
Yapma dostum zaten gereksiz doğal güzellik arayan erkek bulursan dünyalar senin
Elbette doğal halimi de sevsin ama makyaj yapmama da karışmasın karışıyorsa masraf çıkarmayım diye manipüle etmeye çalışıyordur bence
Makyaj bir kadının asıl güzelliğini kapatır bana göre masraf masraf onlar hikaye öyle bir şey yok
okul bitirdiysen atanıp kendi ayaklarının üzerinde durmanı tavsiye edecektim galiba evlilik düşündüğüne göre tek çaren olmalı
Dinleme, kavga et. Konuşma. Anlasınlar birazda olsa snei istediğini
Ne yazık ki coğrafya kaderdir
O kadar haklısın ki açık olsam bile ağır makyajlar yapamam bazı kızlar crop falan giyiyor teyzeler bakıp bakıp söyleniyor rahatsız edici..
Çok aşırı yapılmadığı sürece sıkıntı yok bence
Bence de ama anlamıyorlar hafif bir fondöten ince bir eyeliner biraz rimel biraz highlighter biraz da ruj kafii benim için öyle dikkat çeken renkler de sürmüyorum nude tonlar hep
Dinine bağlı biri misin bilmiyorum ama dediğim gibi çok fazla aşırıya kaçmamak lazım çok fazla koku (parfüm) sıkılmaması lazım
Biliyorum öyle dikkat çekme gibi bir çabam yok iyi hissedeyim kendime güzel gözükeyim yeterli evde de onlardan gizli yapıp fotoğraf çekiliyorum zaten
Bunun için evleneceksen acele etme yanlış biriyle evlenirsen daha kötü olur
Özgürlüğe o kadar hasretim ki hiçbir şeyime karışmayacak biriyle evlenip kendi yuvamı kurmak istiyorum belki o zaman rahat olurum
Ya evlendiğin kişi kötü biri çıkarsa? Ayların belki yılların gidecek bitik bi psikolojiyle bide bununla mı uğraşacaksın? Seçimini yaparken çok dikkatli ol acele etme
Evet ya yağmurdan kaçarken doluya yakalanmak istemiyorum haklısın
Umarım iyi ve düzgün biriyle karşılaşırsın
İnşallah
Makyaj yapmak bu kadar mı önemli? Dininden ailenden daha mı önemli?
sen artık kendi kararlarını vericek yaşa çoktan erişmizisin sana artık kimse karışamaz bence evden çıktıktan sonra uygun bir yerin tuvaletinde filan yap bu bir avm olabilir vs.
Gencligini yasayamamak nasil bir makyaja bagli olabilir…
Açıp saçmanın makyajın gençlikle ne alakası var ben de anlamış değilim
🤷♂️🤐
Kankacım insanlar gençliği cafeden ibaret sanıyorlar bundan farksız herkesin kafası bir değil empati kuramadığın yerde ya yardım edecen ya da susacan
kapalıysan yapmayacaksın makyaj, adam gibi neyi gerektiriyorsa onu uygulayacaksın. İşine gelmiyorsa da aç başını.
Sen git anana bacına kafis milletten sanane arkadaş makyaj yapmak kötü birsey değil sonuçta gidip onunla bununla olmuyor
Dimi ben de sinir oldum emir kipiyle konuşuyor bir de madem bu kadar bilgili neden başını aç diyor Allah'ın dengesizi
Soran arkadaşım ben senin yanındayım sonuna kadar sana hak veriyorum kapalı olman makyaj yapamicagin anlamına gelmez kapalı bayanlar bana daha hoş görünüyor ve makyajla güzelliklerine güzellik katıyorlar
Teşekkür ederim iyi ki varsın sağol ben de makyaj yapınca kendimi daha iyi hissediyorum güzel bir kız olduğumu söylüyorlar zaten kusur kapatmak dikkat çekmek için yapmıyorum
Ne demek ben her zaman yanındayım senin
Çok sağol
İstediğin zaman mesaj atabilirsin her zaman dinlerim seni
@banasorkanka07 eğer soru sorulmuşsa ben fikrimi beyan ederim, sen kim oluyorsun da benim özgür ifade hakkımı elimden almaya çalışıyorsun?
Ayrıca amacını da hemen belli ettin, istediğin zaman mssj at demişsin kıza :) Senin derdin kızı savunmak değil '' Belki bi ekmek çıkar '' düşüncesi :) Kızda anlamış ki cevap vermemiş sana. Ağlayarak günlüğüne yaz.
Soruyu soran kişi, eleştiri ve yorum kaldıramayacaksan soru sormayacaksın. Seni burada övmek, desteklemek zorunluluğum mu var. İslam neyi gerektiriyorsa ona göre yaşayacaksın, ha zor geliyorsa buyur açıl.
Egonu da al git kimsenin umrunda değilsin
Tamam ben alıp giderim de arkadasa msjj atacak mısın bak seni savundu bence bi ödüllendir :D
Sizin gibi gereksiz insanlar yüzünden kadınların uğradığı şiddet bitmiyor zaten seninle laf kavgası yapmayabgereknyok belli zaten odun olduğun hadi yoluna kardeşim
@banasorkanka07 kanka kız sana yazmayack, ekmek yok yani sana.
Ayrıca nasıl şiddet uygulamışım bi anlatsana :D
Şiddet dayakla olmuyor kardeş sizin gibi eğitim yoksunları laflarını ölcmeden dartmadan söyleyip karşıdaki kadını ne kadar üzdüğünüzun farkında değilsiniz o yüzden benimle laf kafgasina girme kaybedersin işine bak
@banasorkanka07 senle zaten laf dalaşına giremem ki, sende öyle bir muhakeme yeteneği yok kuzum benim, neyse o kadar savundun kız sana yazmazsa valla ayıp eder. Bi ekmeğini ye bu kadar savunmanın had ikinizi de bol bol öpüyorumm <3
Ben senin gibi kötü niyetli biri değilim
Ya boş ver bu üslupsuzu baksana kendinin her şeyi yapmaya hakkı var ben makyaj yapıyorum diye açıl diyor açılmak daha günah farkında değil 😂
Haklısın
Kendi ayaklarının üzerinde durup ayrı eve çık evlilik kurtuluş değil
Sence makyaj yapmasına kızan ayrı eve çıkmasına izin verir mi?
İzne gerek yok yetişkin bir birey müdahale ederlerse yasal yoldan ceza alırlar
önerebilecegim tek şey bunlardan kurtulmanin yokunun evlenmek olmadigi, etrafimda cokca örnek gordum
Açıl kanka açıl ben arkandayım, bak ben de önceden siyah ferace filan giyen biriydim 12 yaşımda kapanmıştım şu an mini etek filan giyiniyorum kimse karışmıyor.
Ben de eşim olacak kişinin yapmasından yana değilim doğallık gibisi var mı
Bak sana şöyle söyleyim eşin doğal olsa da olmasa da cildi yine yaşlanacak kırışacak renk eşitsizlikleri kararmalar morluklar sivilceler olacak bırak yapsın makyajını nasıl iyi hissediyorsa öyle olsun
Olsun bunlar onu sevmeme engel değil soğuma sebebi de değil ayrıca
Makyajınla dini aynı seviyeye getirdiysen sen makyajı seç
Kesinlikle karşı çık istediğini yap kaç yaşına gelmişsin ailen bile olsa kendine söz söyletme ilerde pişman olursun
Muhafazakar alienin sorunları ailenle konuş istersen çocuk değilsin sonuçta ne yapıp yapmayacağına karışamazlar
Makyajı ne için yapacaksın bunu öncelikle anlat ve sen de anla. Sonrası onların da mantığına yatar sanki
sana neden kapalı olduğunu önce öğretmeleri gerekiyorlardı sanırım
Allah'ın rızası için ve dışarıya cinsel çağrışım yapacak şekilde giyinmemek için kapalıyım
eşin için süslenebilirsin ama makyaj yapıp dışarı çıkman zaten caiz değil ki sonuçta dikkat çekiyorsun makyajla
Hafif makyaj yapınca kim farkedecek ki ben ten rengimle aynı fondöteni sürsem kirpiklerimi hafif kıvırsam kim anlar? Anca dibime girmeleri lazım anlamak için
abla o zaman ne gerek var ya kendini niye bu kadar üzüyorsun ya Allah başka dert vermesin ha
Amin sağol sadece istediğim şekilde yaşamak istiyorum onlar yüzünden de yaşayamıyorum olay bu
senin için hayırlısı neyse o olsun
Sanırım benim için en hayırlısı evlenmek çünkü ayrı eve çıkıp bekar yaşamak bu ekonomide çok zor en azından evlenince kocamın yaşadığı şehire yerleşirim ailemden uzak olurum
onun da hayırlısını iste hayırlısı neyse o olsun
Amin sağol
Kıyamam canım ya ben de kapalı bi ailenin kapalı kızıyım evin içinde Nivea dudak kremi sürdüm diye babam bana dudakların pavyon kadını gibi demişti
Valla aynısı ben de kirazlı dudak balmı aldım hafif renk versin biraz da nemlendirsin diye sürdüm anneme gösterdim neler dedi kızdı sonra evde sürmeye başladım onda da ters ters bakıp moralimi bozuyor insan çocuğundan neden nefret eder yaptıklarından neden rahatsız olur ki anlamıyorum
Aynen önce babam bi şey dememişti annem babamı çağırdı dostum mu yetiştiricen sen kızın dudağına bak dedi sadece dudak kremi vardı yaaa babam bile yüzünde hiçbir şey yok ki dedi o an
Yani şaşırma canım onlar biraz Allah affetsin cahil
*dostum yazan yerde O…. Mu yazıyordu😳
Valla abartıyorlar ya canları sıkıldıkça bize sarıyorlar evde sürsem nolacak yani kim görüyor
Ya boş ver kızma onlara onların gençliğinde böyle şeyler yoktu o yüzden dudak boyası felan
Ne kadar güzel kalplisin ya bir zamanlar bende böyle düşünüyordum şimdi soğumaya başladım iyice mutlu değilim
Ben annemden babamdan daha kötü kızlar görünce böyle oldum
Evet daha kötüsü var ama daha iyisi de var ben hep iyiyi görüyorum artık çok yoruldum kötüyü düşünmekten alttan almaktan onların istediği olmaktan
Ben anneme neler diyordum mal diyordum dünyanın en çirkin yüzü sen de diyordum ama galiba Allah o yüzden beni daha beterlerine denk getirdi o yine annen olduğu için sana bi şey olsa üzülür kuyunu kazmaz
Ben öyle şeyler demedim saygıda kusur etmedim ondan bu haldeyim galiba sürekli üzerimde kontrol sağlıyorlar her konuda
Benim annem de öyle böyle biri değildi ama herkes üvey sanıyordu kadın bana tokalaşmadığım bile benden 20 yaş büyük adamla iftira attı iğrenç kadın onun lafından çıkan kaşar dedi bana
Sakin ol annenle de fazla muhattap olma aklı dengesi yerinde değil muhtemelen uzak dur münakaşaya girme
Yok knk ne münakaşası ya 6 aydır görmüyorum çok şükür onla kalmayım bi daha hiç inşallah
Ayrı evde misin
Ünideyim canım
Çok şanslısın ama bitince geri döneceksin ne yapmayı planlıyorsun
Allah muhafaza dönmüyorum tabiki tesettür modelliği için bi adamla görüşüyorum inşallah olur
Hakkında hayırlısı olsun ama hiçbir erkeğe güvenme senden faydalanabilir iyi niyetini suistimal edebilir
İnşallah. Sen hiçbir şeyler yaşadın mı bir erkekle
Yapmaya çalıştılar ama uzak durdum bir kere elini verirsen kolunu kaptırırsın
Yok canım ya yapıp yapıp bakirleiğini bozmayan çok kız var
boş ver onları ya
Cok haklısınız valla kızlar
Arap zihniyeti savunucularından bir an önce kurtulmanı öneririm
Gerçi kime diyorumki sende öylesin kapalı olduğuna göre yobazlar
Sen bu hayata neler başardın
Ekonomik bağımsızlık tek çare. Kötü evlilik aile evinden beterdir
Evlenmeye, yağmurdan kaçan doluya yakalanır bebeğim
Bu çok kısıtlanacak bişey değil abartmadan yapılabilir
Hmm seninle tanışmak isterim senin için sakıncası yoksa bana dm at
Aile baskısı gören muhafazakar türbanlı türk kızı 🥳
Ailen de hacı hoca var mı varsa kesin onlar görüp aileni doldurmuştur
Benimkiler parfüm sıkmaya bile kızıyorlardı 😀
Oha cidden mi 😂 kötünün iyisi varmış ya şu an bir şükür sebebim daha oldu 😂😂
Şükretme kız mücadele edemezsin sonra 😀
Edemiyorum ki zaten sjsj şu an gidip konuşsam isyan etsem ben makyaj yapmak istiyorum karışmayın bana desem makyaj malzemelerimi bulup yine atarlar zaten uygun fiyata zor buluyorum hiç riske girmeyim en iyisi 😂
2 halin de güzel maşallah
Fotoğraftaki ben değilim KS kendisi koymuş 😂
Evlenince esin izin verir
Knk evlene kadar yapmadan beklicekmi sacma
Gizli gizli yapıp çıkıyorum ya da evde yapıyorum ama çok saçma 😒
Bence de izin vermeliler
İran da filan mı yasiyosun
Evdeki baskı çok fazla bunaldım artık
Evlenmekten başka çaren yok gencecik aranan kızsın
Bence yapmaya devam et bir yerde pes ederlerler hep böyle sürmüz süremezde makiyajda ne var ki
Farklı bir şehirde üniversiteye git
sende baskın çık dağıt evi akılları başına gelsin
Ben bir makyaj için aileyi üzmeye değer mi
Yapma sende makyaj bildiğin kimyasal malzemeler
yakalanmadan makyaja devamke 😄
Kendi evine çık?
Sanalda sen neler yaparsın he
Şimdiliğine günlük makyaj yap.
Açıl iyice delirsinler
Yapma sende ne anlıyorsunuz makyajdan yahuu.
Saçmalama doğal daha iyisin
Selam ailen herseyine karışıyor anasilan. makyaj yapmana karismamalilar bence
Üniversiteye git ailene inat zenci birisi ile birlikte ol
Uyurken yap akşam yap sokağa çıkınca yapma
o zaman sen ailene yap :D
Başka evede çıkabilirsin
derslerine odaklan
Yapma zaten hep zararlı
Kapalı olmayı kendim mi seçtin
Yapma böyle doğal kal