+1 yılDoğru söylim küçük duryo.
İki fotoğrafta başkası gibi. Arkadaşların dediği gibi belki aynadakini alışamıyosundur.
Fazla kısa sanki ama güsel.
Doktorun bildiği vardır.
Bende estetik olmak istiyorum burnumda yamukluk var ve ucunu kaldırmak değilde daha fındık gibi olsun istiyorum. Burnumdaki kemeride seviyorum bilen biri yardımcı olabilirmi.
Estetik zormu estetikten sonra sorunlar yaşanıyomu nefes alma vs. Burnunu rahat silebiliyonmu peçeteye diyinnn her sezon doktorun burnu kaldırması gerekiyoomuuu helpp lütfenn!02 Yorumla
Soran+1 yılÖncelikle merhaba yorumun için teşekkür ederim. Yüzüm hiç değişmedi aynada da değişik gelmiyor. Estetik hiç zor değil. Ağrı sızı bile olmuyor. İstiyorsan ve paran varsa bekleme bile ama doktorunu iyi araştır. Biraz kanama oluyor ilk gunelr bide anestezi sıkıntı. Benimde nefes almamda ciddi bir sorun vardı estetik olduktan sonra boru gibi alıyorum çok güzel
- +1 yıl
He iyi ozmn yani kötü değil burnun ben yandan gördüğümü söyledim. Güsel kötü hiç değil
Çok teşekkür ediyorum tavsiyen için sağol.
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 576 cevap paylaştı.
+1 yılBence gayet iyi duruyor. Gözün alışkın değil ya ondan öyle geliyor sana. Ben gayet doğal buldum. Senin de gözün alışır zamanla daha doğal bulursun
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim bence de
- +1 yıl
Rica ederim geçmiş olsun 💐
+1 yıl15. günde hiçbir şey belli olmaz... burun deliklerinin yanındaki şişlikler 3 ay sonra inmeye başlayıp öyle şekillenicek... burun ucu resimde yukarıda duruyor gibi görünsede orası hafif aşağı düşücek o zaman gör
02 Yorumla
Soran+1 yılAy çok sagolun
- +1 yıl
Rica ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
+1 yılYani olması gereken neyse doktor onu yapar gadası
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılİyi bence..
00 Yorumla
+1 yılAlçınız çıkarıldığında göreceğiniz burun sizin görebileceğiniz en şiş halinde olacaktır. Burun cildindeki bu şişlikler yavaş yavaş iner ve 3. haftadan sonra yeni kılcal damarların oluşması ile hızlanır. O nedenle burun ameliyatı sonrası sonucun ortaya çıkması 6-12 ay gibi bir zaman alacaktır. Burun estetiği ameliyatından sonraki ilk 6 ay boyunca burun şeklinizde değişiklikler olur. Burun oturur daha doğal bir hale döner. Özellikle erken dönemde burnunuza yönelik çevrenizin yaptığı yorumlardan etkilenmeyiz.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim. Bu açıklayıcı bir yorum olmuş.
Bence saçmalıyorsun. Gayet de güzel olmuş begendim ben ve mümkünse bu burunu gercekte de görmek isterim :))))
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür wderimm
+1 yılBurnun bilerek kalkık yapmış doktor zaten bu müddet sonra düşücek
12 Yorumla
Soran+1 yılDimi bence de öyle teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılEstetiğe ihtiyacin yoktu ki. Yapma olduğu çok belli ama kötü değil.
11 Yorumla
Soran+1 yılNasıl ya kocamandi teşekkür ederim ins yapayligi gider
Afedesin se neyi beğenmedin resmen evrim gecirmissin
12 Yorumla
Soran+1 yılAbartma ne evrimi
+1 yılçokyakışmış yalnız bee, gözlerinle kaşlarınla o akışla tam olmuş yani.
11 Yorumla
Soran+1 yılYa tesekkur ederimm
Neden burun estetiği yaptırıyorsunuz anlamıyorum. Tüm estetikli burunlar birbirinin aynısı. Yukarı doğru sivri uçlu. Kusura bakma ama yapay bir görüntü. Kemerli de olsa büyük de olsa doğal burun daha güzel duruyor.
21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız herkes aynı olmaya başladı ama benim burnum gördüğünüz gibi oldukça büyük ve zamanında çok zorbalandim. Büyüdükçe asardim biliuorum ama yaptım ve iyi ki yapmışım burnumda eğrilik de vardı artık daha kaliteli nefes alıyorum yine de teşekkür ederim yorumunuz icin
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGayet güzel görünüyor nesini beğenmedin. Zaten zamanla daha da oturcak.
11 Yorumla
Soran+1 yılBilmem yapay geldi ama teşekkür ederim
Güzellik & Bakım konusunda 549 cevap paylaştı. Güzel olmuş şişlikler iyice gidince daha oturur güzel olur.
11 Yorumla
Soran+1 yılAy teşekkür ederim
+1 yılneden kadınlar kendilerine domuz burunu yaptırmaya basladılar. hem hepsi aynı hem de domuza benziyor. kemeri aldırmayı anlarım ama bu korkunç biey ya
01 Yorumla
Soran+1 yılDomuz burnu dediğiniz şey önden bakınca delikleri görünen bir burundur. Önden bakılınca deliklerim görünmüyor. Ayrıca doktor sadece sarkık olan kısmı aldı.
Alışırsın canim. Şimdi sana öyle geliyor.
10 YorumlaEskiye göre daha iyi tabii ki ama ucunu çok sivri yapmışlar. Bence biraz zaman geçince o sivrilik iner gibi.
01 Yorumla
Soran+1 yılAslında burada ki fotoğrafta görülen sivrilik şu an kimsenin gözüne çarpmıyor ama teşekkür ederim yorumunuz için
+1 yılDaha burnun oturmamış 1 yil anca kendi doğal haline bürünür bide derin kalin zamana ihtiyacın var acele etme daha başlangıç
01 Yorumla
Soran+1 yıl🌸
+1 yılYorumlara baktım çoğu kalkık sivri demiş ama ztn 6-7 ay içerisinde hafiften iner o. Tam olarak oturur.
01 Yorumla
Soran+1 yılBence de teşekkür ederim
Benim burnuma benzemiş. Hemen oturmaz diye biliyorum bir kaç ay bekle yinede bu hali çok güzel yüzüne de gitmiş.
01 Yorumla
Soran+1 yılAy teşekkürlerr
+1 yılAz ile yetinemeyen çok ile yetinemezmiş seninki de bu misal
Burnunun ucu neden sivri dödkfkd Senin burnunda dilin gibi pek sivrymiş🤪😂😂😂05 Yorumla
Soran+1 yılDil ne alaka 🤣 dil: hakettiysem eyw
- +1 yıl
agahH öyle derler ya kız mvkjj
Soran+1 yılNabdmabd beğendiniz mi burnumu
- +1 yıl
Güzel güzel güle güle kullanın gdgfhjfh
Soran+1 yılTeşekkür ederimm ajshskajs
- Güzellik & Bakım konusunda 443 cevap paylaştı.
m +1 yılEstetik oldupu çok belli burunları sevmiyorum ama böyle oluyor zaten. Neden beğenmiyorsun. Gayet güzel. Hokka burun nasıl olur ki başka
00 Yorumla
+1 yılBen çok beğendim burnunu daha oturacak yerine dert etme.
02 Yorumla
Soran+1 yılYaa çok teşekkür ederim🤍
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılKocaman dediğin hali bence çok daha güzel 👍 bu hali kötü demiyorum fakat çok gereksiz bir operasyon olmuş.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı. gayet iyi ya nesini beğenmedin... kemer yok burnunun ucun da iyi olmuş
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim biraz uzun ve yapay geldi
Normal yapmis adam iste kendini toparlaması 1 seneyi aliyor
04 Yorumla
Soran+1 yılBeğendiniz mi
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Benim 7 ay oldu. Hala yamuk ve hala nefes alamıyorum. Biraz zaman. En az 1 yıl dayanman lazım burnunun güzel olması için.
00 Yorumla
+1 yılGözün alışmadığı yabancıladığı içindir. Güzel duruyor
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 537 cevap paylaştı.
+1 yılBi tutturmussunuz yandan güzel durcak diye öyle bisis yok seni düz burnunla görüyoz
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılGayet güzel olmuş güle güle kullan güle güle hınkır 😁
00 Yorumla
+1 yılsenin burnun 6 ay sonra belli olucak. şu an ödem falan vardır aynaya baktığında.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılDoğuştan seksi bir buruna sahibim aah..
Slav kökenlerim sağolsun, oww yeah.06 Yorumla- +1 yıl
Senin burnun iyi.
- +1 yıl
Artist 😂
- +1 yıl
Az daha övün beni ohhhh.
- +1 yıl
Senin burnun yapay durmuyor ya ondan ötürü güzel diyorum.
- +1 yıl
@Aristokratımsı ben ovmedim arkadaş övdü 😂🔪benim burnumda manyaktir ama boşuna 35 bin vermedim vakti zamanında 😂
- +1 yıl
@hayatcokzoraglarim çok haklısın, kendi burnum diye demiyorum ama sanat eseri maşallah
- Güzellik & Bakım konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılDoktora söyleseydin uç kısmını kalkık istemiyorum diye
02 Yorumla
Soran+1 yılDoktor dedi kaldirmicam sadece sarkık olan yeri alicam
- +1 yıl
Uç kısmını fazla sivriltmiş onun haricin de iyi
+1 yılDaha 15 gün olmuş zamanla kendine gelir. Sanki biraz ucu fazla yukarıda olmuş gibi ama güzel olmuş zamanla daha da güzel olur
01 Yorumla
Soran+1 yılAy teşekkür ederim yorumunuz icin
Boyut olarak küçüldüğü için size garip geliyor muhtemelen. Şişlikleriniz 2-3 haftaya inecektir. Telaş etmeyin, burnunuz gayet güzel ve tatlı olmuş :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAy teşekkür ederim 💖
Gizli Üye(36-45)+1 yılYine boşuna yapılmış bir burun estetiği. Millet bu konudan ne olursa olsun vazgeçmiyor o ayrı
05 Yorumla
Soran+1 yılEski burnum yeterince kötü bence böyle burunların yapılması gerekiyor
Cevap sahibi+1 yılYav he he, kendinizi ne şekilde olursa olsun kandırmaya devam👍
Soran+1 yılGörüşünüze saygı duyuyorum estetiğe karşı olabilirsiniz. Herkesin aynı olması hoşunuza gitmeyebilir ama şu an burnu güzel olanlar bile estetik oluyor. Bence onları yargilamalisiniz. Benim burnum gayette kötüydü ve küçükken zorbalandim. İnanin daha küçük olsaydı yapmazdim zaten.
Cevap sahibi+1 yılHiçbiri iyi olmuyor ve buna rağmen herkes kendine göre bir bahane bulup yaptırıyor. Biri karşımdan gelmişti o kadar gözüm takıldı ki estetik mi diye soruverdim belliydi zaten evet dedi ve olmamış dedim o kadar dikkatimi çekmişki🤣o da olmuş dedikçe daha da gülme geldi bana. Bu karşılık değil gereksizlik ve inan o noktaya geldik ki normal burun görünce o insanın burnu kemerli bile olsa daha hoş geliyor artık insana çünkü doğal. Konu bu😉😅
Soran+1 yılBence her insan nasıl mutluysa onu yapmalı öyle yaşamalı iyi günler
Gizli Üye(30-35)+1 yılBurun ucu çok tepeye dikmişler, domuz burnu gibi. Doğallık sıfır.
02 Yorumla
Soran+1 yılAğlarım ki
Cevap sahibi+1 yılGerçekten çok yapay duruyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeresini begenmedin güzel sadece birazcık yapay
23 Yorumla
Soran+1 yılBana biraz fazla yapay geldi ondan
Cevap sahibi+1 yılOda geçer daha 6aya anca oturcak
Soran+1 yılHaklısınız teşekkür edeirm
Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Daha şiş yüzün gözün. Oturmadan boluna yorum yapılıyor
00 Yorumla
+1 yılÖncekinden daha iyi olmuş boş ver... Kaça yaptirdin?
01 Yorumla
Soran+1 yıl65k
+1 yılİlk haline göre gzel küçük olms sadece ucu asivri gibi duruyor o olmayaymis iymiş
02 Yorumla
Soran+1 yılO geçer ya yakında umarim
- +1 yıl
Bnce gzel olms cdden bak
+1 yılEskisinden iyi olmuş en azından
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBurunu çok kaldırmış onun yerine sadece kemer kısmını düzeltebilirdi
10 Yorumla
+1 yıl1 seneye ancak oturuyor şu an da begenememen çok normla
00 Yorumla
+1 yılYapay, sivri uclu ve fazla kalkik yine de oncekinden daha iyi
00 Yorumla
+1 yılCok iyi
11 Yorumla
Soran+1 yıl🤍
+1 yılgüzel olmuş neyini beğenmiyon
11 Yorumla
Soran+1 yılBilmem yapay geldi ama teşekkür ederim
+1 yılFıstık gibi olmuş senin derdin neğ
11 Yorumla
Soran+1 yılTesekkurlerrr
Güzellik & Bakım konusunda 621 cevap paylaştı. Derin kalın galiba
03 Yorumla
Soran+1 yılBaya kalın
Soran+1 yılUmarım daha iyi olur
- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
u +1 yılEski burnunu tatlı buldum aslında.
08 Yorumla
Soran+1 yılBüyük. Uzun kemerli ve sarkık bir burun aslında pek de güzel değildi. Çok zorbaladilar ortaokulda
- +1 yıl
Büyük olduğunu düşünmüyorum. Sarkık bir tarafı da yok. Burun ucunda çok düşük değil. Kemeri az. Kıskançlıktan zorbalamış olabileceklerini düşündün mü hiç? Burnunda kötü olan hiçbir şey yok.
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumunuzdan dolayı ama yenisi daha küçük daha toplu değil mi 😊
- +1 yıl
Rica ederim. Kıyaslarsak eskisine göre daha küçük tabiî ki.
Soran+1 yılSiz sanırım çok beğenmediniz ama olsun
- +1 yıl
Doğal burunları daha çok seviyorum.
Soran+1 yıl🤍🙏🏼
- +1 yıl
Güle güle kullan.
+1 yılBence olmuş, neden beğenmedin ki
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmem biraz yapay geldi
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani daha dogal olabilirmis. cok yapay duruyor sanki. belki zamanla degisir
01 Yorumla
Soran+1 yılBakalım zamanla guncellerim
Karadeniz kızından İzmir kızına dönmüşsün.
01 Yorumla
Soran+1 yılAhahjahaj teşekkür ederim
+1 yılDüşme falan var mı?
07 Yorumla
Soran+1 yılYok şu an icin
- +1 yıl
Revizyon gerektirecek bir durum yoksa aslında güzel duruyor burnun neden beğenmedin ki?
Soran+1 yılYa çok yapay geldi ondan bir de bir tık uzun gibi
- +1 yıl
Çok güzel duruyor, uzun değil surat yapına uygun kötü bir dikkat çekmesi yapmıyor yani insanda çok takılma buna zamanla daha da oturacak yerine burnun ve sen alışacaksın, dediğim gibi kötü bir görüntü yok ortada
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim çok içten bir yorum
- +1 yıl
Rica ederim geçmiş olsun, zamanla daha iyi hissedeceğine eminim, iyi günler...
Soran+1 yılİyi günler
+1 yılestetik olduğu acayip belli
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam abi
Biraz fazla kaldırmışlar
06 Yorumla
Soran+1 yılSadece sarkık olanı almislar
Soran+1 yılÇok mu kötü gorunuyor
Soran+1 yılTamamdir sagol
Biraz fazla kaldirmişlar sanki
05 Yorumla
Soran+1 yılAslında hiç kaldirmicam sadece sarkık olanı alicam dedi de
Soran+1 yılDemekki kalkık bir burnum varmiş, sizce çok mu yapay
Soran+1 yılTeşekkür ederimm
+1 yılHerkeste olan burun buyuğ
05 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadim
- +1 yıl
Sadece ucunu düzeltmiş
Soran+1 yılBüyük kalmış dimi
- +1 yıl
Bundan küçük olsa burun kalmazdı ama standart olanı yapmış yani özenli çalışılmamış
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumunuz icin
- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılDoğal değil sevmiyorum ben vücutla oynanmasını
04 Yorumla
Soran+1 yılTamam bidakine sana sorarim
- +1 yıl
Madem bir şey yaptin düzgün yaptirsaydin bari değseydi
Bence sen tekrar yaptıracaksin gibi geliyor bana
Soran+1 yılNesi kötü geldi size pardon
- +1 yıl
Ucu çok sivri olmuş
Düzelir diyorlar yorumdakiler güzel olur umarım.
Çok kötü değil bu arada
+1 yılÖncekinden baya iyi bence
00 YorumlaEskisinden iyi de sivri olmuş gibi
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 775 cevap paylaştı.
+1 yılBurun ucu sivri olmuş
00 Yorumla
+1 yılİyi de estetik olduğu belli oluyor?
00 Yorumla- Devamını Gör (34)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 