Çenemden memnun değilim (fotoğraflı, anketli) estetik yaptırsammı?

Çok kaba ve çirkin bir yapısı var. Ergenlik çağımdan beri rahatsız oluyorum, foto bile çekmiyorum nefret ediyorum çenemden. Arkadaşlarım ve ailem kompleks yaptığımı söylesede ben inanmıyorum. Estetik yaptırmiyim diye diyolar bunu %100 eminim. Dürüst olup ankete katılın lütfen. Günahı bir kenara bırakıp cevap verin. Yaptırimmi? Yaptırmimmi?
Çenemden memnun değilim (fotoğraflı, anketli) estetik yaptırsammı?


Kötü! kesinlikle estetik şart
Kötü ama estetik yapma
Kötü ama çok göze batmıyo
kompleks yapıyosun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çenemden memnun değilim (fotoğraflı, anketli) estetik yaptırsammı?
Cevapla