

görünüyor mu bilmiyorum ama çatlaklı kuru ve kırmızı oldu
Dudak yeme olayı ve soğuk rüzgarla berbat oldu.
Nemlendirici balmlara ek olarak


görünüyor mu bilmiyorum ama çatlaklı kuru ve kırmızı oldu
Dudak yeme olayı ve soğuk rüzgarla berbat oldu.
Nemlendirici balmlara ek olarak
Bende de bu alışkanlık var ya. İstersen vazelin kullanabilirsin. Ben vazelin kullanıyorum yarına kadar geçiyor birde acısını geçiriyor baya etkili. Ya da istersen dudak balmı kullanabilirsin. Dudak balmı kullanmakta oldukça iyi geliyor. Ya da nivea nemlendirici dudak kremini kullan hem kokusu çok çok güzel çilekli hemde çok iyi geliyor çatlaklara falan.
Dudaklarına peeling yapıp sürekli nemlendirici sürmen gerek. Yani çantandan nemlendiricini hiç eksik etme. Ayrı dudak peelingleri de satılıyor ama istersen diş fırçasına şeker sürüp öyle de dudaklarını fırçalayıp peeling yapabilirsin tercih senin. 🌸
Cevap
8Cevap
Acı rujlardan kullanabilirsin, bunlar dudak yeme alışkanlığının önüne geçiyor.
nemlendirici sürün.. ben yemiyorum ama soğuktan çatlayınca o şeyleri koparıp atıyorum TwT
Bırak bunu başkası yapsın😃
Hametan sürüyorum ben deri falan kalkmiyor
Dudağımı soyarken soruyu okudum 😂
stresli misin, sorunun kaynağını bul
Yatmadan vazelin sür
Çok yoğun rahatsız ediyor:(
İnce bir katman olarak kullandım fakat beni rahatsız etmeye devam etti, üzücü.
Fakat işe yarıyor, ona bir lafım yok dkdk
Hindistan cevizi yağı da vazelinden hallice sadece daha çabuk eriyor.
Enişte öpsün iyi gelir :)
Dudak yerme aliskaligindan vazgevsen
Aci biber sur bi daha yemezsin
Yemeyerek.
Bi tuhaf oldum :))
Bu mu berbat halde
Bal dudka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?