• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Açık tenli olmak mı daha iyi, koyu tenli olmak mı?

AselAida
AselAida Takip Et
Xper 1 Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
28
Yapay Zekaya Sor
Açık tenli olmak mı daha iyi, koyu tenli olmak mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • SilverBlooming u
    SilverBlooming Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 7b cevap paylaştı.

    Bence açık tenli olmak çok daha iyi ve avantajlı diye düşünüyorum ben. Sadece tek bir sıkıntısı oluyor beyaz tenin oda çok çabuk kızarıyor veya alerji falan kapıyor o açıdan evet sıkıntılı ama bence beyaz cilde sahip olmak avantajlı diye düşünüyorum ben. Millet beyaz tene sahip olmak için ameliyat bile oluyor.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

22

Cevap

31

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    Açık tenli olmak daha iyi,

    0
    0 Yorumla
  • Havadasuvar
    Havadasuvar Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Koyu daha iyi, beyaz tenli olunca yok sivilcem var yok güneşin altında kızardım yok şu oldu yok bu oldu

    4
    0 Yorumla
  • 0oMısra-ıBerceste0o
    0oMısra-ıBerceste0o Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Koyu tenli olmak daha iyi açık tenli olmak çok zor.

    4
    40 Yorumla
    • 2golgeadam2
      2golgeadam2
      +1 yıl

      Koyu tenli olduğunuz için insanlar sizi begenmeyebilir mesela..

      Yorumla
    • Любаa_
      Любаa_
      +1 yıl

      @2golgeadam2 koyu tenli olup çok güzel/yakışıklı olanlar var

      Yorumla
    • 2golgeadam2
      2golgeadam2
      +1 yıl

      @Любаa_ doğrudur ancak bana sanki Türkiye de esmer olduğum için bi adım gerideyim gibime geliyor

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Bu cevap tam bir açık tenli insan cevabı yalnız :D

      Yorumla
    • Любаa_
      Любаa_
      +1 yıl

      @Lucky-Luke beyaz tenli değilim 😅

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      @Любаa_ Sana demedim ki. @0omisra-iberceste0o için konuştum. Sen tam koyu tenli gibi cevap vermişsin. Kendi kaleni korumuşsun :D

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      @Lucky-Luke cidden zor bir durum en ufak kusur görünür. Küçük bir darbe efsane morluklara yol açar, yaz aylarında pişmiş tavuk gibi kırmızı gezersin.🥲

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Beyaz tenli bir ailenin esmeri olarak onların arasında yaşıyorum. Çok iyi anlıyorum seni. Hepsi kıpkırmızı oluyor yazın. Şapkasız gezemiyorlar. Az güneş çıksın kaçıyorlar. Ben de ırgat gibi güneş altında daha çok bronzlaşıyorum :D

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      Modern zaman vampirleriyiz😄

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Sorma ya... Asıl vampir hikayelerinde de ölüm sebepleri ciltlerinin beyazlığı zaten. Ciltleri güneşi çok geçirdiği için cilt yanığından rahatsız oluyorlar. Genelde de cilt kanserinden ölüyorlar. Vampir efsanelerinin açıklaması buymuş :D Sen de tam modern zaman vampirisin. Kızılımsı beyaz tenli kadınlar Ortaçağ'da vampir sanılıyormuş.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      Cadılara daha çok benziyorum tabire bakınca 😅

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      O da var ama, senin gibi birine de cadı benzetmesi hoş olmaz diye düşündüm. Vampir iyidir. D vitamini eksikliği yaşayan zavallı beyaz tenliler. Türkiye sizin için çok yanlış ülke :D

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      Aslında güneş alan bir ülkeyiz Avrupa daha beter😄 Ülkemizin kanayan yarası D vitamini daha anne karnında takviyeye başlıyorlar o bile işe yaramıyor.🥲

      Yorumla
    • 2golgeadam2
      2golgeadam2
      +1 yıl

      Sizin cadilara benzediginizi düşünmüyorum..
      Cadı olmasa dahi Karabasan' lara benziyorum ben Kara Kaş, Kara Göz, Esmer Ten bir de üzerine siyah tişört ile..

      Polisi aramayın, size zarar vermem korkmayın.

      Güzelliğinize bakar zarar vermeden yutkunur, boynumu buker çeker giderim.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Genetik mezunuyum şimdi sana bunu uzun uzun anlatırım ama sıkılırsın. Bazı şeyler değişmiyor maalesef :D

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      @2golgeadam2 Kendinize haksızlık etmeyin. Siz kendinizi sevin önce ve karabasan yakıştırması yapmayın. Değerinizi önce kendiniz belirlersiniz. Siz çok donanımlı bir insansınız. Sizi hiç görmedim ancak bu kadar kötü bir tasviri de hak edecek biri olduğunuzu düşünmüyorum.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      @Lucky-Luke Özet olarak neden böyle peki? Genetik aktarımlar evet var benim ailem iki taraflı göçmen mesela bunun etkisi de oluyor mu?

      Yorumla
    • 2golgeadam2
      2golgeadam2
      +1 yıl

      "Değerinizi kendiniz belirlersiniz"

      Kendime bir değer veremiyorum.

      Ömrüm boyunca da veremedim zannediyorum bundan sonra da veremeyeceğim.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Özeti bile çok uzun. Kısacası varyasyonlar ve adaptasyonlar bu hale getiriyor insanları. Atalarınız çok güneşe maruz kalmayan yerlerde yaşamışlar. Şimdi de doğalarının aksi bir yerde yaşıyorlar. Ceremesini de siz çekiyorsunuz. Evrim de kısaca diyor ki. Ya bu koşullarda hayatta kal, ya kendine uygun koşulların olduğu yer de yaşa, ya da öl. En kısa özeti bu.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      @2golgeadam2 Böyle negatif düşüncelerden uzaklaşın. Hayata iyi yönlerden bakın melankoli bir tarz size en büyük zararı verir. Bence kendinizin farkına varın. Gerçekten zeki, kibar, nazik birisiniz. İyi yönleriniz kötü yanlarınızdan daha baskın.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      @Lucky-Luke Zamanını ayırdığın için çok teşekkür ederim. Doğal seleksiyon beni hala elemeyi başaramadı mutluyum.😄

      Yorumla
    • 2golgeadam2
      2golgeadam2
      +1 yıl

      Boşverin "uzak durulması gereken bir adamım" her olursam olayım.

      Iyi geceler.

      Allah belamı verir yakında kimbilir belki de vermiştir.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Konuya hakimsiniz. Doğal seleksiyon diye bir daha onu açıklamak istememiştim. Üstün körü açıkladım biraz. Kusura bakmayın ben de sıkmamak için uzun tutmak istemedim. Bence evrime kafa tutmaya devam edin. Dikkat edin. Doğanın çeşitliliğe ihtiyacı var. Bunda rolünüz büyük.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      @2golgeadam2 Belli ki vermiş. Kişinin kendini sevmemesinden daha kötü bir şey yok sanıyorum ki. En büyük zararı kendisine verir bu şekilde. En acınası durumlara düşürür kendini. Kurtulmak istemedikçe de bütün cihan gelse kurtaramaz.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      Karışan ırklar meselesi bu değil mi? Genetik hastalıkları ve zayıflıkları azaltmaya yönelik bir atılım. Safkan denilen olgu her ne kadar kulağa hoş ve asil gibi gelse de beraberinde bir çok sorun getiriyor sanırım.

      Yorumla
    • 2golgeadam2
      2golgeadam2
      +1 yıl

      @Lucky-Luke eyvallah dostum.

      İyi geceler.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      @0omisra-iberceste0o Kesinlikle öyle. Safkan dediğimiz şey aslında evrime katılmamış ver belirli kondisyonlar üzerinde iyi olan ancak en küçük değişiklikte çok çabuk zarar görebilen bir şey. Bu yüzden evrim bizi her zaman kendimizden en uzak olana iter. Çeşitliliği ve melezliği arttırmak için. Bu durumda 2 ihtimal vardır. Ya iki tarafın da kusurlu kısımları yeni soya geçer. Ya da en iyi tarafları.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      O zaman Hitler'in plan saçma sapan bir ütopyaydı yani

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Hitlerin öjenisi aslında saçma bir plan değildi. Hitler farklı olanları yok etmeye çalışmıyordu. Estetik yargılara uymayan, zayıf ve hastaları yok edip kendince evrimi hızlandırıyordu. Ortaya güzel ve güçlü bir Alman ırkı çıkarmaya çalışıyordu. Çok da mantıksız bir şey değildi. İyi olduğunu savunmuyorum ancaki, doğadan daha gaddar bir plan değil en azından.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      Hımmm anladım benim aklımda kalan konu nedense sadece Almanların birini ile evlenmesi ve üremesi ve yine Almanların içinde ki kusurlu gördüğü kişileri yok etme, bu yüzden ben bunu saçma olarak gördüm ancak tabi şunu atladım zaten o döneme safkan Alman kalma ihtimali yok. Acaba bu safkanlar ne ara vardı? Bir ırkın en temiz hâli nasıl ortaya çıktı?

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Safkan anlayışı aslında çok uzun zaman önce bitti. Ancak bu fikir her zaman belirli bir bölgede uzun süredir yaşayan ve dışarıyla pek etkileşime girmeyen kalabalık halkların, aşiretlerin ve ailelerin kendi aralarında yaptığı evliliklerle kendi soylarını saf tuttukları iddiasıyla ortaya çıkan bir zihniyet. Çoğunlukla doğruluğu yok. Adaptasyonları ve mutasyonları göz önünde bulundurmasalar da aslında çeşitliliğin en büyük sebepleri bunlar. Keza bu safkan olma çabası özellikle kendilerini "soylu" atfeden bölgelerin yöneticileri ve hanedanlar tarafından sıkça uygulanan ve bu yüzden garip ensest ilişkiler yaşamalarına sebep olan bir durum olup, aileye özgü normalde gözlenmesi çok küçük bir ihtimal olan o mutasyonların ihtimallerini arttırdığı için çok nadir olan hastalıklar ve zeka gerilikleri olarak ortaya çıkmış.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      Antik Mısır gibi sağlam firavun yok neredeyse

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Frenk krallıkları, Orta ve Doğu Avrupa Feodaliteleri, Mısır ve Arap kavimleri ve hatta Çin bile aşağı yukarı aynı durumda. Bu konuda her zaman çağın ötesinde olan Türkler... Eski Türk Kültürüne karşı korkunç bir saygı ve ilgi duyuyorum. "Modern" Dünya kurallarıyla yaşayan antik bir millet... Keşke biz saf kalsaydık...

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      Cidden bak ben okudukça hayran kalıyorum bu kadar ileri bir akıl ve modern bir düşünce yapısına nasıl sahip olmuşlar? şu an bizim kültürümüze ait neredeyse bir şey yok hep Arap kültürü üzerine ilerliyorlar ve halimiz ortada.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Türkler müslüman olduktan sonra medeniyetlerini kaybettiler. Türklükten kalan çok az şey var. Ben onlara sıkı sıkı bağlı büyümüş biri olarak bütün Arap adetlerine karşıyım. Her daim söylüyorum. Din adı altında Araplaşmamız kabullenilemez. Allah derken bile aslında Arap kültüründen etkileniyoruz. Çünkü Allah kelimesi Arapça değil, Aramice. Araplar da onlardan almışlar ve aslında kelimenin anlamı İlah. Arapçası İlah aslında. O da Türkçe değil. Tanrı Türkçe. O kadar harika bir milletiz ki, Arapların diğer kavimlerin anlayamadığı Tanrı kavramını çok iyi anlamışız. Keza bunun açıklamasını yapmak isterim. Sohbet de çok iyi gidiyor ancak diğerlerini rahatsız etmemek adına isterseniz mesaj atarsanız daha sağlıklı olur.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      Benim konuştuğum bir kişi var ve yanlış anlaşılmak istemiyorum. Bu yüzden dm den konuşmuyorum kimseyle senin şahsınla bir ilgisi yanlış anlama beni lütfen o da konuşmuyor çünkü ona haksızlık yapmak istemiyorum.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Çok omurgalı bir tutum. Yanlış anlamadım. Sadece diğerlerini de rahatsız etmek istemedim. 34 yorum olmuş. Küfretmesin kimse diye. Hazır bunu yazarken açıklamamı da yazayım o zaman son kez: Diğer kavimler daha Tanrı kavramını düşünürken Türkler Tanrıya Tengri ismini vermişler. Tengirmek dediğimiz şey de döndürmek demektir. Değirmen kelimesi de Tengirmen kelimesinden gelir. Tengri kelimesi de döndüren anlamında kullanılır. Göğü döndüren anlamında Tengri'yi kullanırlarmış. Ne Ay, ne Güneş ne de gökyüzünün tanrı olduğunu düşünmüşler. Tanrı'yı o kadar doğru düşünmüşler ki. O Göğün de üstünde ve onu göğü döndüren anlamında kullanmışlar.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      Harika bir düşünce yapısı cidden hayran olmamak elde değil çok teşekkür ederim bilgiler için çok faydalı bir sohbet oldu. Teşekkür ederim.☺️

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Karşılıklı olarak aynı fikirdeyim. Ben de teşekkür ederim. İyi geceler dilerim.

      Yorumla
    • 0oMısra-ıBerceste0o
      0oMısra-ıBerceste0o
      +1 yıl

      İyi geceler🌸

      Yorumla
  • nourulyanov
    nourulyanov Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hafif bronz ten kadinlara çok yakışıyor. Bembeyaz sevmem ben.

    1
    0 Yorumla
  • papatyaaam123
    papatyaaam123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 72%
    +1 yıl

    Açık tenliyim açık ten iyide güneş kremsiz bı yere gidemiyorum bı yere vursan elini kolunu hemen morarma belli oluyo. yaa

    1
    0 Yorumla
  • külllkedisi
    külllkedisi Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok açık tenliyim yani aşırı kendimi ruh gibi hissediyorum esmerlerin yanımda iyiliği kötülüğü tartışılır

    0
    0 Yorumla
  • Both_Angel_and_Devil
    Both_Angel_and_Devil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Her tenin kendi güzelliği vardır

    3
    2 Yorumla
    • AselAida
      AselAida
      +1 yıl

      En mantıklı cevap

      Yorumla
    • Both_Angel_and_Devil
      Both_Angel_and_Devil
      +1 yıl

      Teşekkür ederim mantıklı olan kendinle barışık olmak kendini sevmek tenin rengin önemi yoktur

      Yorumla
  • meliketefrikxx
    meliketefrikxx Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben açik tenliyim memnunum yani bazen zorluklari var tabi

    0
    0 Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Koyu ten daha tercih edilesi gibi geldi bana.

    0
    0 Yorumla
  • EzpırHêviyateSekinim
    EzpırHêviyateSekinim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben şahsen esmer siyahi bayanlardan hoşlanıyorum
    Siyahi bayanlar her haliyle güzel

    0
    0 Yorumla
  • Theseussz
    Theseussz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 84%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Güzellik olarak beyaz iyi ama sağlık açısından esmer

    0
    0 Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Açık tenli olmanın kötü yanları var Ortası olsa güzel olur

    0
    0 Yorumla
  • Lucky-Luke
    Lucky-Luke Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 82%
    +1 yıl

    Açık her zaman asalet işareti olmuştur.

    1
    3 Yorumla
    • AselAida
      AselAida
      +1 yıl

      Bazıları da tam tersi olduğunu söylüyor.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Tarih boyunca hep açık ten asalet sembolü olmuştur. Pudra da bu yüzden bulundu. Araştırırsan görürsün.

      Yorumla
    • AselAida
      AselAida
      +1 yıl

      Cidden mi hiç düşünmemiştim

      Yorumla
  • gncvettli
    gncvettli Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Valla onu bunu bilmem beyaz tenli kızlara bayılırım 😍🔥

    1
    0 Yorumla
  • BahaRegal
    BahaRegal Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kişiye göre değişiyor. Net değil bence

    2
    0 Yorumla
  • daisy___
    daisy___ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence açık tenli ya

    2
    0 Yorumla
  • Любаa_
    Любаa_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl

    Kişiden kişiye göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • MyᏇorld
    MyᏇorld Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 504 cevap paylaştı.

    Bembeyaz olmak 💕

    1
    1 Yorumla
    • AselAida
      AselAida
      +1 yıl

      Kesinlikle 💕

      Yorumla
  • РΣΛΓĿΡοШΣR
    РΣΛΓĿΡοШΣR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    bence açık tenli olmak güzel

    1
    0 Yorumla
  • Jeynepp
    Jeynepp Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Açık ten her zaman iyidir

    1
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadında açık ten güzeldir bana göre

    0
    0 Yorumla
  • Professore
    Professore Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 40%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 525 cevap paylaştı.

    Kıvamında olan

    0
    0 Yorumla
  • ühüğühüğ
    ühüğühüğ Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    açık tennn😌🫠

    0
    0 Yorumla
  • demiratlı1
    demiratlı1 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 62%
    +1 yıl

    Beyaz ten daha çok hoşuma gider

    0
    0 Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 701 cevap paylaştı.

    Kadına açık teni daha çok yakıştırıyorum

    0
    0 Yorumla
  • huzunluyurek
    huzunluyurek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 405 cevap paylaştı.

    açık tenli olmak

    0
    0 Yorumla
  • zsrndr
    zsrndr Takip Et
    Guru Yaş: 76 , eic 97%
    +1 yıl

    Açık

    1
    0 Yorumla
  • metropoltilkisiii
    metropoltilkisiii Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Açık

    1
    0 Yorumla
  • DrErtuğrulbey
    DrErtuğrulbey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    açık tenli

    1
    0 Yorumla
  • Badboy21
    Badboy21 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Açık tenli olmak daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • fatihde3410
    fatihde3410 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Açık tenli

    1
    0 Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 6,8b cevap paylaştı.

    Açık.

    1
    0 Yorumla
  • güneyjdm
    güneyjdm Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 656 cevap paylaştı.

    Açık ten

    1
    0 Yorumla
  • disdunyailetanismak
    disdunyailetanismak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    +1 yıl

    Bana göre koyu

    1
    4 Yorumla
    • AselAida
      AselAida
      +1 yıl

      Neden mesela?

      Yorumla
    • disdunyailetanismak
      disdunyailetanismak
      +1 yıl

      Bana göre ayrı bir asiller. Onun dışında yaz aylarında pembe olmamaları gayet hoşuma gidiyor. Bende beyaz tenliyim.

      Yorumla
    • AselAida
      AselAida
      +1 yıl

      Evet biz genel olarak bronzlaşamıyoruz yazın yanıyoruz hemen

      Yorumla
    • disdunyailetanismak
      disdunyailetanismak
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Buğday olmak en ıysıı

    0
    0 Yorumla
  • Природа17
    Природа17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Açık

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Süt gibi

    1
    0 Yorumla
  • ANormalizm
    ANormalizm Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 79%
    +1 yıl

    Açık

    0
    0 Yorumla
  • DulkadirliAslanBey
    DulkadirliAslanBey Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Esmer olmak 😎

    0
    0 Yorumla
  • Mericeyn10
    Mericeyn10 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Açık tenliiii

    0
    1 Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      +1 yıl

      Ppp efsane yaaa

      Yorumla
  • Kızpijamapartisi
    Kızpijamapartisi Takip Et
    Xper 1 Yaş: 32
    +1 yıl

    Daha iyi koyu tenli olmak

    0
    0 Yorumla
  • FreePowerFullll
    FreePowerFullll Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 91%
    +1 yıl

    Ne fark eder ki

    0
    0 Yorumla
  • --Nightmonarch
    --Nightmonarch Takip Et
    Yoda Yaş: 101 , eic 99%
    +1 yıl

    Açık tenli olmak

    0
    0 Yorumla
  • mmeowww
    mmeowww Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23
    +1 yıl

    beyaz tenli olmak

    0
    0 Yorumla
  • hakan-salihoglu
    hakan-salihoglu Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Açık

    0
    0 Yorumla
  • whitewe4
    whitewe4 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Açık

    0
    0 Yorumla
  • Samurai1251
    Samurai1251 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Açik

    0
    0 Yorumla
  • wertzxcbanzöas
    wertzxcbanzöas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    kadında açık ten 💕

    1
    0 Yorumla
  • Esatusta
    Esatusta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Açık ten

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Açık tenli olmak

    0
    0 Yorumla
  • Gençkaatal
    Gençkaatal Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Açık

    0
    0 Yorumla
  • Samet_787
    Samet_787 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Siyah ten

    0
    0 Yorumla
  • bilinmeyenggaci
    bilinmeyenggaci Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    adam olmak

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(38)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Açık tenli olmak mı daha iyi, koyu tenli olmak mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Açık olan mi koyu olan mi uygun? 102 cevap verildi
Açık ten mi koyu ten mi daha güzeldir? 281 cevap verildi
Ruj tercihiniz koyu tondan mı, açık tondan mı yana oluyor? 30 cevap verildi
Açık renk mi yoksa koyu renk kıyafet giymek mi? 26 cevap verildi
Ombre mi daha tercih edilesi sombre mi? 25 cevap verildi
Açık ten mi esmer ten mi daha çekici? 74 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨