Zengin olsanız estetiğe para verir miydiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Zengin olsanız estetiğe para verir miydiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Evet zengin olursam. Yüz hatlarım daha keskin maskülen olacak şekilde implant yaptırmayı düşünüyorum. Para olduktan sonra tip de düzeltilir, kas da geliştirilir, hatta kısa boylu arkadaşlar ameliyat olup boy bile uzatabilir.
Ama bir de madalyonun diğer yüzü var. Onu yazmadan geçemeyeceğim.
Eli bıçaklı, ağzı küfürlü, sağa sola çatan hapse girip çıkmış, kaşı çizik bir p. ç o.. spu çocuğu olduktan sonra o erkeğin bisikleti bile olmasın, asgari ücret kadar bile geliri olmasın kadınlar yine bakar o o.. spu çocuğu boysuz tipsiz at hırsızı kekolara.
Konu tartışmaya kapalıdır. Hiçbir kız bunlarla işim olmaz. Yüzde 90'ı bunlara hasta. Efendi erkek, yakışıklıysa bir şans verip şutlarlar, zenginse parasını yeyip boynuzlarlar. Sonra da gidip bu s.. ko gibi kenar mahalle denyolarıyla evlenir ve şiddet mağduru olurlar. İşte o kadar. Çünkü bir erkeğe cinsellik dışında sunabilecekleri bir değer olmadığı için vasıflı kaliteli yüksek değerli erkekler tarafından uzun süreli ilişki bağlamında düşünülmezler.

Estetiklik bir durum yok ama yanak yağlarimi aldirmak isterdim
İz olur bu seferde
Hmm
Dozunda yapılan işlemlere bayılıyorum. Şu an hiçbir işlemim yok, ilerleyen zamanlarda olabilir tabi doğallığı çok bozmadan olur ancak. Yatırım yatırımdır kendine de yapılması gerekir aynı şekilde yarını düşünerek de yapılması gerekir.
Az olursa olur
Hayir vermem
dogalliktan yanayim
Doğallık her daim iyidir gadası
demiii yaaa 🫶🏻
Eig icin tesekkürler 🫶🏻
Rica ederim
Cevap
22Cevap
Zengin olmama gerek yok istediğim estetiğe verecek kadar param olsa hemen veririm.
Zamanı gelince olur inşallah
Amin
Estetiğe ihtiyacım yok.. genlerim sağlam ellerden 😊
Senin maşallahın var
zengin olunca bütün kusurları para kapatıyor :D ne gerek var estetiğe :D
Doğru diyorsun
Ben sağlık sorunu teşkil etmediği sürece estetiğe sıcak bakmıyorum doğallıktan yanayım yaptıranlara saygım sonsuz tercih meselesi tabiki
Yani bıçak altına yatmak riskli
Hiç bir anlamda sıcak bakmıyorum silikon dudak dolgusu vss benlik şeyler değil
Eee insan güzel olunca ne yapsın silikonu
Tamamen kişisel bir durum ve hayat standartları arttıkça çevrenin değişmesiyle gelişen bir durum bu :)
Yapmam diyene inanmam :)
Para olunca insan az ya da çok değişmek ister
Yani olmazsa sacma olur :)
Yani
Sadece dudak dolgusu çok Şükür yüzüm esnetikli gibi
Maşallah
Evet 😄her yerimi yaptırırdım Rabbim biliyor da vermiyor🥲
Sanki gerek var görende çirkin sanır
Nerelermiş oralar
Merak etmedim değil 😅
Zengin olup olmamakla alakasız estetik olayını sevmiyorum ben.
İnsan her daim güzeldir
Saç ektirmekten başka bir şey düşünmüyorum. En azından şimdilik.
Yani güzel olur
Çocuğu olsa babasına benzemese cinayet sebebi 😂
Hahaha iş sakata biner 🤣
Verirdim neden olmasın ama öyle çok fazla estetiğe de karşıyım
Botoks falan iyi olur
Yok be
Benim planım şu: dünyada estetik yaptırmamış son canlı olarak doğal kalmak sjsjd
Hadi yine iyisin
Yaş ilerledikçe duruma göre değerlendirilebilir
Yani öyle olmalı
Estetik olmamı gerektirecek bir yüze sahip değilim. Yaşlanınca düşünürüz
Güzelmiş
Şu durumda estetiğe ihtiyacım yok. Belki yaslandigimda verebilirdim. Ama gençken karsiyim
Yani şu an maşallahın var
doğru estetik uzmanı bulucan da yaptıracağın işlem yüzünü yakışıcakta he bide yakışmazsa onu nasıl düzeltebilicen mi bi ton sıkıntı her şey para değil insan korkuyor
Doğru haberlerde neler görüyoruz
Ben verirdim kanka yani bi burun ameliyatına ihtiyacım var + lazer epilasyon diş teli vs gibi şeyler ama maksimum yani dahasına gerek yok
İhtiyaç çokmuş
Estetik değil de sadece bel üstü komple lazer olmayı düşünüyorum oda spor yaptığım için alt komple dursun erkek olduğumuz belli olsun
Yani mantıklı
Vermem diyen yalan söylüyodur gadası kdjfkf
Belli olmaz ki
Yaş ilerledikçe her insan yapmak ister ama
Yani insan gel git yaşar
Korkardım ben orijinalimi kaybetmeye
Yani orijinal diye bir şey kalmaz
Evet neler duyuyoruz sonuçta
Aynen riski yüksek
Hayır doğallık iyidir.
Her daim
Zengin sayılmam ama estetiğe para verdim daha önce
Ne yaptırdın
İhtiyacım olsa verirdim
Olmadığı daha iyi
Burun estetiği haric estetik islem yaptırmam
Mantıklı
olmasamda veririm bişi değişmez
Gerek var mı ki
var
Vermem doğal güzellik her zaman önemli
Bencede
Köklü estetiklere karşıyım
Anladım
Belki ufak tefek şeyler olabilirdi.
Ne gibi şeyler
Udhdh bana kalsın 😂😂
🤣
Xhxhxhx
Vermezdim doğal olmayı tercih ederim
Doğallık daha iyi
Yok be gadası
En güzeli
Aynen 🙂
Hayır
Estetiğe ihtiyacım yok
Sevindim
Estetiğe asla para vermem gereksiz
İnsan başka yerlere para harcamak ister illa ki
Para varken. Tipemi bakarlar bro 😂😂
Doğru diyorsun 🤣
😂😂
Para da sorun yok verirdim de bıçak altına yatmak mesele
estetik yaptırmam ben
Doğal halin güzel o halde
Komple kafayı değiştiririm aq
Ah öyle şans olsa
estetik mi? kendimi baştan yapardim la.
Sanki ihtiyacın var 🫠
öyle miymiş?
Vermezdim zaten Anglo Saksonlara benziyorum
Nazar değmesin
Evet verirdim
Ne yaptırmak isterdin
Vermem.~
En iyisi
hayır para vermem
Kadınlar veriyor zaten
Hayır yaptırmam.
Gerek yok zaten
Evet verirdim
Ne yaptırmak isterdin
Her sey nbbvhn
Olsaydı belki
Böyle daha güzelsindir
Olmasam da veririm
Neler yaptırmak isterdin
Verirdim
Nereni yaptırmak isterdin
Vermezdim. Para verebileceğim daha çok şey var.
Yani
Hayır
Güzel
Hayır.
Hmm
vermem
Güzel
Memnunum kendimden
Oh ne ala
😁memnun olmamam mı lazım ahdhshaha
Hayır tabi ki
Verirdim
Yaa
Yaaa
🫠
Verirdim
🙃
Hayır
En iyisi
Hayır vermezdim.
En güzeli
Vermezdim sanırım
Bencede verme
Yo vermezdim. Ben böyle güzelim jsks
Maşallah sana
Evet.
🙃
Günaha girmek istemeyen insanlar avr
Aman kimse girmesin günaha
Hayır
🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?