Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır tabii ki Allah'ın verdiği bedeni neden ben oynayayım ki bir hastalık bir durum söz konusu olur mecburiyet olursa o ayrı onun dışında bence büyük saçmalık Ama tabii ki televizyon ekranlarında olan insanlar mecburen öyle olmak zorunda çünkü başka türlü ekmek yiyemezler.
Cevap
22Cevap
Hayır yaptırmam
Erkekle fazlz oynanmaz yuzunde kirisiklik da olur. Begenen oyle begensin begenmeyen de basini cevirsin. Insan kendini sevmeli her seyin dogali makbul..
Hayır yaptırmazdım ya ben vücudumdan memnunum saçlarım dökülse de bilmem ne olsa da veya yaşlansam da hayır istemezdim ya
Hayır, ya aslında daha ileriye götürüp estetiği gerçeği gibi yaparlarsa evet yaparım ama öteki türlü yapmam
Maddi imkanım var, estetik yaptırmayı düşünmedim, düşünmem de…
Allah beni en mükemmel şeklimle yaratmış ben buna inanıyorum
maddi imkanimiz varsa estetige ihtiyacimiz yok abicim
@Selinay34 aramizda pek bisi yok ama tsk ederim efenim
Hayir çünkü kendkmi begeniyorum coookkkk sükürrrrr
Maddi imkanim var ancak kendimi boyle seviyorum, begeniyorum, sukrediyorum.
Maddi durumum fazlasıyla var çok şükür ama istemem.
Sanıyorum sadece dudak dolgusu olurdu. Genetik olarak şanslıyım
evet estetik yaptırırdım ama kedi g*tü dudaklar ya da aynı fabrikadan çıkmış şişme bebek şeklinde değil.. dozunda.
Erkek adam estetik yaptırmaz
Erkek temiz ama süssüz olur
Maddi imkanım olsa da yaptırmam, erkek adama estetik yakışmaz. Ben halim ile Allah Şükür memnunum.
ihtiyacım olup olmaması umrumda değil çok param varsa kendime harcarım tabi ki
Gereksiz bişey paranı insanlarının maduriyeti için harcasan daha mantıklı
Önceden korkuyordum burnumu yaptırdım simdi imkan olsa daha fazla estetik yaptırırdım
Hayır yaptırmam
Valla yaptırırm keşke olsam
hayır yaptırmazdım
İhtiyacım yok.
İmkanım olduğu halde yaptırmam
Sadece burnuma
hayır yaptırmam
Yaptırmam, her şey tek tipleşti.
Ben korkarım estetikten
Neden yaptırayım ki 🤷♂️
Evet kendi tipimi sevmiyorum
Hayır ya paramı borsaya koyarım daha iyi
doğal halim iyi
Asla
Popo mu ve göğüs estetiği yaptırırım
Emin değilim
Hayır
Hayır. gerek yok
geriye döndürülebilecek şekilde yaptırabilirdim
Hayır
hayırr
Hyrr
Böyle iyim
Evet burnumu yaptırırdım.
Evet😀
Senin ihtiyacın yok zaten güzelsin abla :D
😀 sen güzel bakıyorsun
Asla yaptirtmam
İhtiyacım yok
Evet..
Evet bütün göğüs silikonu yaptırırdım
Neden ki
Küçükler çünkü
Yani iyi değil mi küçük olmasi
Yoo orta daha iyi çok büyük değil tabiikide
Him anladim bol şanslar
Evet yaptıracağım
Para varsa huzur var
Hayır.
Yok zannetmiyorum
ne geregi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?