Görüşleriniz için teşekkürler soruyu da beğenebilir misiniz?
Bir estetik yaptırma şansınız olsaydı nerenize estetik yaptırırdınız?
Görüşleriniz için teşekkürler soruyu da beğenebilir misiniz?

Vücudumun hiçbir yerine estetik yaptırma yazdım bunun maddiyatla sahibim ama estetik yaptırmaya doğru bulmuyorum çünkü kendinden olmayan bir şey ile güzel olmanın mümkün olduğunu düşünmüyorum sonuçta sen kendinden o şekilde değilsin bir ameliyat vesilesi ile değiştirilmiş sin bu yüzden hiçbir estetik yapmış kadın ve erkek benim gözümde güzel veyahut da yakışıklı değildir birçok ünlü de buna dahil olabilir botoks gerdirme esnetme gibi ameliyatlarda doğru bulmuyorum saygı duyuyorum ama ben sevmiyorum bu şekilde güzelleşmiş insanlarda güzel değiller
Çok zor bir soru sıkıştığımı hissediyorum😂Kimse için değil ama kendimi daha çok sevmek adına bir çok isteğim var bu konuda. Yüzüm le ilgili derdim yok klon gibi aynı burnu kaşı dudağı yaptırıyor herkes. Güzellik algisi bu değil. Mimikler ölüyor resmen. Ancak ihtiyacım olanları yapmam lazım 😂😂
Tipime 😃
Yüze
Cevap
84Cevap
Merhabalar. Estetik pek tercihim olmaz açıkçası. Ama illa bir yer yaptıracak olsam botoks ya da göz altı dolgusu gibi daha minik işlemler tercih ederdim. 💅
Ya allahın verdigini bozmak dogru degil aslinda. Ben gecen yil burun ameliyati oldum ama estetik degil sadece egriligi duzelttiler nefes alabilmem icin.
Onun disinda zaten bisey yaptirmam zaten herkes estetik yapa yapa birbirine benzedi dogal kalmak en iyisi
Şu an beni sıkan bir tek burnum. Şekli bozuk değil ama içeriden kemik eğri, dıştan belli olmuyor ama nefes problemim oluyor. Bunu halletmek isterdim.
Burnumda hiçbir sorun yok. Çenem de iyi, alnıma botoks yaptırabilirim belki onun dışında estetikle örtülecek bir kusurum yok çok şükür. Kusursuz muyum? Hayır ama kendimi seviyorum. Tipim 7/10 yeter bana :D
Bişektomi ne
Halimden memnunum şükür yaradan özene bözene yaratmış beni.. estetige karşıyım 😊
Tümden kafayı degistirmek istiyorum https://voca.ro/1deLgX2x2MkO
Burnuma dolgu isterdim ya ufaktan, burnum güzel ama sadece bi tık kemik belli o da bana belli yani yoksa belli değil diyorlar da neyse onun dışında jawline olabilir liposuction olabilir hangisi kafama yatarsa o an
Ben estetik yaptıracak olsam burnuma daha rahat nefes almak için yaptırirdım. Ki nitekim doktora bana laz burnu yap dedim zamanında ama hoca güldü sadece ciddiydim oysa ki 😒
acır hastane falan olmaz. şükür.
erkeklerın mesela penis buyutme youtube ızledım ıcım kalktı .
kadınlarda burun ve meme implantı oda mıde bulandırıcı acır cok.
Estetik yaptırma şansım neden olsun ki istesem yaptırırım ama bedava estetik şartı olsa badem göz ameliyatı yaptırırdım😂
Bi Hollywood gülüşü yaptırmak isterdim. Bir de bişektomi. Zaten ondan sonra otomatik olarak Hande Erçel oluyorsun.😄
Nasıl bu dünyaya gönderilmişsem öyle kalmayı tercih ederim.
Ha dindar birisi değilim bak onu söyleyeyim. Ama estetik bana göre değil
Kalbimi biraz daha küçülttürmek isterdim bazen çok yer kapladığını hissettiriyor🐣
Diğer yerlerim güzel ellettirmem )
Göğüs yaptırmayı isterim düşünüyorumda 5 6 ay sonra artık kavuşmuş olurum
kendimden memnunum estetiğe karşı değilim ama yaptırmak istersem 15 20 yıl sonra başlarım.
6 ay sonra burun estetiği yaptırıcam. Keyfi bir durum değil. Doğum esnasında kırıldı estetik zorunluymuş olacağız bakalım
2 kez estetik yaptırdım ve sonuçlarından çok memnunum. 3. Kez bir yerimi beğenmeyecek olursam, onu da tereddütsüz yaptırırım.
kendimi çok beğendiğimden değil de gerek duymadığımdan istemem estetik ;)
çok şükür olanı beğensin beğenecek olan :)
Aslinda tek kusurum kulaklarimdi ama dusunce dislerim ust cenem ve burnum buyuk kusur oldu Şu an bide cildim :(
Kulaklarıma. Beyni küçük ve sabit fikirli insanların dediklerini duymamak için bir ameliyat varsa
Allah beni böyle yaratmış hiçbir şekilde estetik düşünmem
herkes ben kendimi seviyorum yaptırma filan demiş dfjkg
ben göğüs yaptırırdım herhalde :dd
halimden memnunum diyenlerin parayı bulduğunda yapacağı ilk şey estetiktir
Kendimi herşeyimle seviyorum. Estetik yaptırmak istemiyorum:-)
Ayaklara eğer estetik yapılıyorsa kesinlikle ayaklarıma. Birazcık küçük olamsini isterdim
Burnumu yaptırdım extra da elmacık kemiklerimi belirginleştirirdim
yanaklarımmm lütfen gitsinler cehennemin enn dibine
Tabiki de göğüs erkekler ilk oraya bakıyor önemli olan o gerisi olmasada olur
Burun ameliyatı şeklini beğeniyorum aslında geniz etinden dolayı rahatsız oluyorum
Fransız askısı isterdim onun haricinde hicbir yerime bir şey yaptırmak istemezdim
Ameliyat Değilde
Cilt Bakım Botoks Dolgu Olabilir
sadece boyum uzun olsaydi baska bisey istemezdim 🙂
Sesime yaptırırdım muhtemelen görünüşüme göre sert bir sesim var😂
şimdilik sadece burnum beni rahatsız ediyor onun dışında bütün vücudumu seviyorum
şu an ihtiyacım yok. Ama ileriki yaşlarımda botox düşünebilirim
Penis korkmasam yaptircam aslinda eğri olmasina takıntiliyim
. burnuma :) bazen fatih sultan mehmet'in burnu gibi olduğunu düşünüyorum :)
liposuction ve dudak dolgusu miss gibi olurdu ama nerde bizde para
Gerçekten bugüne kadar estetiğe ihtiyaç duyduğumu hatırlamıyorum. İhtiyacım olsa zaten yaptırırım.
Yanakları eritmek isterdim biraz yanaklıyım. Bu estetik sayılıyor mu bilmiyorum ama.
Burnum gozlerim ana yaptirmayi dusunmuyorum ki burun genelde fiyasko oluyor
Burun. Aslında burnum iyidi sonra bir kavgada biraz yamuldu. Onu düzeltmek isterdim estetik ile
Göz kapağıma yaptırıcam en yakın zamanda. Onun dışında belki ileride burnuma da yaptırabilirim.
Yaptım memnunum vücuduma şekil versem saçıda uzatıp bağlasam tmmdr
Burnuma yaptırmayı düşünüyorum. Ufak bir rötuş lazım.
Yaptırmaktan emin değilim ama yaptırsam burnumu yaptırırdım.
Beni olduğum gibi sevmeyecek bi kadın için iğne bile yaptırmam
yokki bir yerim Allah cc beni güzel yaratmis yani gerek yok😌
Estetiğe ihtiyacım yok yapsam bile aynı bokun laciverti olacak :))
Vucudumu her noktasını seviyorum memnunum yalnızca alnım geniş😂😂
Ben doğallık seviyorum, daha yakışıklı olmam için bir ay gym a gitmem yeter😂
Hiç fikirlerime yazan olmamış. Alayının fikirleri ile tipleri ters orantılı
Bir düzine ameliyata girmem gerekir ben almiyim ben çirkin olarak mutluyum 🙂
Estetik düşünmüyorum ama hızlı zayıfladım göz altlarımda morluklar oluştu göz altı ışık dolgusu düşünebilirdim
Yani çok şükür ben memnunum. Bu tarz şeylere de karşıyım. Birbirinin tıpa tıp aynısı insanlar oluşuyor sadece
Burun, göğüs dikleştirme, karın germe, dudak dolgusu, liposuction, iç bacak toparlama, vajinal daraltma 😛
Sünnetsiz olmak isterdim, bunu sağlayacak buluş çıksa yaptırırım, sünnetsiz daha yakışıklı olurum, her gören yakışıklısın diyor bana
off listem var burun çene implantı gıdı aldırma ve bişektomi
Rabbim çok guzel yaratmis beni yollar gidisime kizlar vurusuma durusuma karakterime tipime hasta hic yaptirmazdim😂
Penisimin kenarlarına biraz daha yağ dolgusu olabilirdi uzunlamasi fazla ama ince 7cm felan çapı:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?