Güzellik & Bakım Saç tıraşına kaç tl ödüyorsunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Ben yıllardır gitmiyorum berber'e. Kendim oluyorum evde. Merak ettiğimden sordum. Güncellemeler+1 yıl Şu kıyrırık soruyu süper soru seçecek ne yaşadınız? Siteye girdim 16 tane bildirim var. Saç tıraşına kaç tl ödüyorsunuz? Cevapla Tıraş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Kajoira Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yılda 4 defa o da ortalama 700Bir kuaför kadınla evlensem de şu saçıma başkası dokunmasa Acayip sınır ediyor 0 0 Yorumla
Epoch Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 52% +1 yıl Saçlarım uzun, özel şampuan kullanıyorum. 400 tl o. Aylık bakım gerekirse onu yapıyorum, ortalama her ay 1k gidiyor. 0 0 Yorumla
afdafasfafa Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Benim olduğum yerde en az 100 şu an kankaBi ara uğrayacaktım bak iyi hatırlattın 😂 0 0 Yorumla
Gemsas38 Takip Et Xper 6 Yaş: 53 , eic 100% +1 yıl 70 TL den başlıyor, artık kesene göre yukarı doğru çıkıyor. Sadece saç kesimi bu arada. 0 0 Yorumla
Sugarman06 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl En düşüğü 100 lira yerine mekanına ve yapılaak diğer işlemlere göre değişiyor 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bugün yolladim oğlanı 150 tl 0 0 Yorumla
kafeinsiz Takip Et Master Yaş: 31 , eic 45% +1 yıl 150 falandır artık 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Kaç ay'da bir gidiyorsunuz? Yorumla kafeinsiz +1 yıl Ayda bir mecbur Yorumla Soran +1 yıl 3 numara mı oluyorsun? Yorumla kafeinsiz +1 yıl Hayır berbere zamanında bir tarif yaptım her gittiğimde kafasına göre takılıyor. :) Yorumla Soran +1 yıl Ben direkt 12 numaraya vuruyorum. Enseyi 2 haftada sakal tıraşı olduğum jilet ile alıyorum. Yorumla
UserName_12826575 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl 150 Lira. 0 1 Yorumla UserName_12826575 +1 yıl Saç + Sakal + Saç Yıkama Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Yılda 4 defa o da ortalama 700
Bir kuaför kadınla evlensem de şu saçıma başkası dokunmasa
Acayip sınır ediyor
Saçlarım uzun, özel şampuan kullanıyorum. 400 tl o. Aylık bakım gerekirse onu yapıyorum, ortalama her ay 1k gidiyor.
Benim olduğum yerde en az 100 şu an kanka
Bi ara uğrayacaktım bak iyi hatırlattın 😂
70 TL den başlıyor, artık kesene göre yukarı doğru çıkıyor. Sadece saç kesimi bu arada.
En düşüğü 100 lira yerine mekanına ve yapılaak diğer işlemlere göre değişiyor
Bugün yolladim oğlanı 150 tl
60 tl 😀
150 falandır artık
Kaç ay'da bir gidiyorsunuz?
Ayda bir mecbur
3 numara mı oluyorsun?
Hayır berbere zamanında bir tarif yaptım her gittiğimde kafasına göre takılıyor. :)
Ben direkt 12 numaraya vuruyorum. Enseyi 2 haftada sakal tıraşı olduğum jilet ile alıyorum.
100 dü en son
150 Lira.
Saç + Sakal + Saç Yıkama
150 TL
70 80 civarı
120 aldı
400 TL olmuş.
100 ///