
Ben genelde orta uzunlukta küt kullanıyorum daha uzununa hareketli hayatım müsade etmiyor kırılıyor ✌️😅
Kısa Tırnak
Orta Uzunlukta Tırnak
Uzun Tırnak
Çok Uzun Tırnak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben genelde orta uzunlukta küt kullanıyorum daha uzununa hareketli hayatım müsade etmiyor kırılıyor ✌️😅
Benimkiler mimkinse kısa olsun🤣
Kısa seviyorum
Seni seviyom tsk ederim🤎
Cevap
10Cevap
Orta Uzunlukta Tırnak daha güzeldir her zaman kadınlar için.. ben kendimde kısa severim.
Diğer tırnaklarda rahat edemiyorum sanki her an kıralacakmış gibi geliyor 😬
kırılıyor zaten :D
Az önce başıma geldi kalbim kırık :D
büyütücez artık tatlım :D
Orta uzunlukta oluyor genelde. Kuzene çok dedim gel şu tırnaklarıma bi şekil çiz, bişeye benzesin diye de kız kabul etmiyor 😂😂
Bu örnek fotoğraftakiler tırnak değil ki , bence bunlar çapa.
Tarlada elinize geçse toprağı sürersiniz bunlarla.
Kısa kullanıyorum uzun tırnaktan tıksınıyorum cunku temızlıuorum vs demesınler bosuna gayette bakterı mıkrop bırıkıyo oralarda ıgrenc esc tırnagıdır uzun tırnak
Orta uzun kullanıyorum beni rahatsız etmeyecek şekilde
Genelde tırnaklarım orta uzunluktadır ama bazen kısaya kaçasım geliyor
Benimkiler hep kısadır :D
Tırnaklarına laf etme kısaysa kısa kime ne ben seviyorum :D
Ben kısa tırnak diyecektim.😞
Kısa tırnak tercihim
Kısa ve bakımlı tırnak
Kisa ve ojesiz en iisi ✌
Orta uzunlukta tırnak
Uzun ve sivri kullanıyorum
Ojesiz kisa
kısa tırnak
uzun tırnak
Çok usun tırnak sevmiyorum
kısa daha iyi
Kısa tırnaklar
Kısa tırnak...
orta uzunlukta
Çok uzun severim
Tırnaklarım kısa.🙄
bakımlı olsun da...
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?