Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?

Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?

Yani normal orta bi güzelliği var burnu ağzı çenesi normal. Nesine çok güzel deniyor yani o kadar güzel Rus ve kızıl kadınlar var siz ne düşünüyorsunuz?

Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?
Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?
Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?
Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?
Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?
Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?
Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?
çok güzel bence
çok güzel değil normal bir tipi var
Hiç güzel değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Gıdısı falanda var bu arada açın bakın videolarına güldüğü hallerine😂
Barbara Palvini neden bu kadar abartıyorlar hiç mi güzel rus kızı görmemişler sizce?
Cevapla