Şişman, kilolu bir kız , zayıf kızdan daha güzel değil midir?

Yani sonuç olarak daha güzeliz bence çünkü daha büyük kalça , daha büyük göğüsler, daha ponçik bir yüz öyle değil mi ama?

Şişman, kilolu bir kız , zayıf kızdan daha güzel değil midir?
Cevapla