Kızlar sizce de erkekler artık tüm vücut tıraş olmalı dimi?

Affedersiniz bütün heryerinde kıl fışkırmış birisi gelip kızlar çok kıllı demesine sinir oluyorum.
Kızlara küçükken dayatıldığı için küçüklükten beri tüyleri almaya çalışıyoruz ama hala bir iki kıl görünce Çok kötüsün diyen erkekler aslında kendileri igrencler ilk önce kendilerine baksınlar sonra kızlara eleştirsinler.
Ben kıllı erkek sevmiyorum artık erkeklerde tıraş olmalı gidin bir lazere gidin bir zahmet.
Kızlar sizce de erkekler artık tüm vücut tıraş olmalı dimi?
Cevapla