Kadınlar 30'undan sonra daha mı çekici görünüyorlar?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kadınlar 30'undan sonra daha mı çekici görünüyorlar?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sanırım biz erkeklerde olgun kadınlara karşı ilgimiz daha çok nedeni şöyle olabilir artık boş triplerden vb. Şeylerden daha uzak oluyorlar ve dahada anlayışlı oluyorlar buda şahsi görüşümdür (çeker)
Olgun olmaları iyi
Bence şöyle çoğu kadın 25 inde falan ancak kendini keşfediyor ve 30 unda da her şey tamamıyla oturmuş oluyor
Her kadın için geçerli mi sence
Değil tabikide
Yanii
Bence evet olgun daha iyi kadında
Gayet hoş
Cevap
19Cevap
Bence kadınlar 25-40 yaş arası çekici oluyorlar.. tabi ki de kişiden kişiye değişir herkes aynı düşünmez bence..
İlla ki bakımda etkilidir
Karekter tam olarak oturuyor.. Yaşla ilgili değil de biraz bakım birazda kadınlığını kullanmasını bilmesi yeterli olur..
Mantıklı
Erkekler sanıyor ki kadın 30 yaşından sonra çekici oluyor.. Öyle bir şey yok.. Kadın kadınlığını kullanmayı bilmiyor da size o yüzden öyle geliyor.. 😅
İş her zaman kadınlıkta bitiyor
Aynen öyle.. Bunda da her kadın ne yazık ki pek başarılı olamıyor.. 😄
Bunun nedeni ne sence neden başarılı olamıyor
Cilve yapmayı bilmeyince nasıl başarılı olacaklar.. Bu da sonradan olacak bir şey değil.. Bir de öyle bir şey var tabi..
Aynen cilve olayı var
Aynen öyle..
🙃🙃
Bişey sorcam her gün seksi kadın fotoğrafları mı araştırıyorsunuz
😂😂😂😂Çok doğru dedin valla.
Heteroluk bazen mide bulandırıcı olabiliyor :D
Evet 😅
Denk geliyor diyelim 🤣
Taam inandıq
🙃🙃
Nu ayrıntıya katılıyorum, olgunluk güzellik getiriyor, en güzel yaşlar 30'lar, erkekler için ise;35'ten sonrası.
O zaman 2 senem kalmış 😁
Evet, az kalmış :D
Hahaha
Valla kardeşim hiç ilgi alanım değil. 😅
Sadece yorumları okumaya geldim. Millet sorudan çok detaya takılmış.
🤣
😅😅😅
Yorumlarda fark ettim bende. Genelde detay fotoğraflarına hiç takılmam.
Aynen öyle oldu 🤣
😅😅😅
Gecen güzel olsun kardeşim.
Eyvallah reisim
Her daim kardeşim. 🙃
20li yasları 30larından daha guzel olan kadın gormedim hic
Hmm
30 öncesi bi şirinlik tatlılık da oluyo ama 30 dan sonra sadece kadınlık kalıyor gibi
Aksine daha hoş oluyorlar
Bilemiyorum
🙃
Hepsi degil gadası kimiside daha cok kezbanlasiyor
Aynen bakımdan uzak kalıyor
Ne oldu azdın mı surekli ciplak kadin koyuyosun onumuze qwe
Gece libidosu idare et
Kendine bakarsa ve kilosuna da dikkat ederse gayet dediğin gibi olur.
Aynen 🙃
çünkü ; kadınsılık oturuyor her şekilde bedenine mimiklerine bakışına konuşmalarına vs vs
Haklısın
Olgun meyve nasıl tatlıysa olgun insanda o kadar mükkemmeldir...
Doğru yorum
Teşekkürler tercihler deneyimlerle saklıdır
Bu resmi koymasaydin şimdi elizabetlik yapanlar olur
Ne diyeyim 😅
Kadından ne anladığına bağlı zira iki tane gülleyse çok zor olmaz çekici kadın bulman
Gülleden daha güzel şeyler var
Senin için sanmıyorum 😂
Piss 😅 niye öyle diyorsun
oyleyse iyi yaşlanmak sinirimi bozuyo
Kadın şarap gibi yaş aldıkça güzelleşiyor
Evet 30 üstü biraz dağa çekici oluyorlar.
Daha bakımlılar
Olgunlaşıyorlar ona göre yatırım yapıyorlar 😊
Aynen 🙃🙃
Şu dudak olayından vazgecseler 😭
O olmadan olmaz
Bayaa daffy duck gibi olanlar var ama
Onlar itici görünüyor
Bazı kadınlar gerçekten güzelleşiyor.
Daha çekici oluyor
Kesinlikle.
🙃
Evet çekici oluyorlar
Hemde nasıl
Yaşla alakası yok ki çekiciliğin
Ne ile alakalı olabilir
Bence bakımla, kendine özenmekle, aura ile alakalı
Bakım olursa çok farklı oluyor
Hem erkek hem kadın için geçerli, bakım önemli
Aynen dikkat etmek gerek bu konuda özellikle biz erkekler
Yes özellikle sizler
🙈
Bazıları her şeyiyle oturmuş olduğundan öyle
Hemde ne oturms
Şimdi pek yok
Kimmiş bunlar
Ooo gözden kaçırma
Yok ya neden olsun
Bakimliysa Evet
İlla ki bakımlıdır
Bilmem daha 30umuza 7 sene var.
Sen şu an bile çekicisindir
Her zaman öyle kesinlikle doğru tespit🥂
Aynen 🙃
gen ırk farklılıkları çekicilik katabiliyor
Mantıklı
Bazı kadınlar kesinlikle daha da çekici oluyorlar
Ayrı havaları oluyor
Evet
30 a gelince cevap atıcam buna 😄
Ohoo 😅
2 senecik var be gadası
Ohooo 😅 çok
Hayır, biz her yaşta başka güzeliz.
Elbette güzelsiniz
Erkeklerde hep ayni aptallik 😀
Gıcık 😅
Öylesiniz
🤣
Öyle dir herhalde
Öyle öyle
Doğrudur 😅👍
🙃🙃
30 da 40 görünürüm herhalde
Daha genç olursun
Şu an yaşımdan büyük, ilerde de böyle olur
Olgun göstermek iyidir
evet daha çekiciler
Aynen 🙃
Fotoğraftaki 30+ mı
Sayılır 🙃
Bakımla alakalı olmasin
Her kadında olmuyor sanki
Sanırım
🙃
Olabilir.
Evet
Alakası yok
Neden
Yani onların hakkını yememek gerek
Genelde evet
Bakımdan kaynaklı galiba
bence öyle
Aynen 🙃
Olabilir
Aynen 🙃
Hepsi değil
Yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?