AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
135Cevap
Katılmıyorum. Sevmek için tek başına güzellik yetmez ki çirkinler sevilmesin..
Çirkin kızlar kur yapmayı bilmez ondan sevilmiyorlar
Çirkin kız yoktur ama bakımsız veya kusurları olan kızlar/ erkekler pek tercih edilmez.
Kime göre neye göre çirkşn? Bana göre çirkin insan yoktur
Sen çirkin olduğun için değil dürüst olduğun içindir belki de
Isvicreli bilim kadinlari ne diyor bu konuda?
Öyle bir söz mü varmış ahah? Kime göre cirkinsin 🖤
Gönül işleri bu. Sizi de seven ve sevecek olan biri ya da birileri muhakkak vardır ya da olacaktır.
Bir insan kötüyese sevilmez ister dünya güzeli olusun o kızın kalbinde kötülük varsa benim gözümde nokta kadar yeri yok
Açık ve net söyleyim evet sevilmez çirkin erkekler de aynı ama bakımlı kendine güzel bakarsan en azından sevilirsin. Bu arada çirkin kızların şansı var bunuda unutma.
Alakası yok bence her insan özeldir ve her insanın kendine özgü özellikleri vardır. Hiç kimse aynı veya eşit değildir ayrıca güzellikten çok daha önemli şeyler vardır karakter mesela iç güzelllik daha
Herkesin güzellik anlayışı farklıdır. Elbet seni güzel gören birisi çıkacaktır karşına ayrıca Allahın yarattığı hiçbir şey çirkin değildir. Kendine güven ve önce sen kendini sev ki diğer insanlar sevsin.
Allah çirkin şansı versin niye diyolar o zaman?
Keşke bende de çirkin şansı olsa
sizde yakışlıklı erkekler sevsin diye bakıyorsunuz
hayır genel olarak sevilmiyorum
bu tür soruları soranların genelnin foyası böyle cıkıyor. ya çirkinim diyor normal cıkıyor. zaten gizli olmasan herkes yazardı egon yükselirdi
ben gerçekten sevilmedim hiç benden hoşlanan aşık olan olmadı
yaşın kaç? ya da boyun kilonmu sorun ediliyor?
20
153 54
normal yani ama görmeden bir şey diyemem kesin abartıyorsun çünkü ya da manken gibi erkek arıyorsun
hayır manken gibi erkek aramıyorum benden hoşlanan aşık olabilecek erkek arıyorum o bile yok
neden yok?_
çirkinim diye
neren çirkin benimde senin gibi ama benim gözüm yükseklerde değil. siz mükemmel arıyorsunuz güzelde olsanız çirkinde olsanız. siz illa sevilirsinizde bizim sevilmemiz içinde zengin olmamız lazım
beni de kimse istemez ama bir çok kusurum var dış görünüşümde
ne gibi?
hiç bir güzellik algısına uymuyorum bu da beni kusurlu yapıyor her yerimi
siz ne erkeği begenirsiniz kendinizi bile begenmezsiniz neyin var dedim bir şey demedin illa ben kusursuz olayım çabasındasın
Çirkin kızlar sevilmez diye bir şey yok hayatta ne olacağı belli olmaz ama kendi adıma konuşayım eğer birlikte olacaksam çirkin tercihim olmaz ya da en son olur
Kime göre çorkin kime göre güzel bakış açısına göre değişir.
öyle olsaydı “çirkin şansı” diye bir şey olmazdı 🥲
Sakın öyle söyleme bende güzel bulmuyorum kendimi ama sevgilim var dışardanda öyle pek söylenmez güzel olduğum yani önemli olan doğru insanı bulabilmek sen peki tipe bakar mısın
Hayır güzel kızlar sevilmez canım benim güzel olduğumuz için yanasamiyolar
Doğru benide seven yok ailem bile sevmiyor herkes çıkarcı
Doğru kendimden biliyorum
Çirkin kız diye bir şey yoktur kendinizi severseniz güzel oldupnuzu anlarsınız bu egoluk değil bunuda kabullenmelisiniz her kadın güzeldir kendini sevmelisin
Aşkım çirkin misin bakımsız mısın şimdi arada fark var. Ben ne çirkinler gördüm ne yakışıklıları yanında
ikisi de
E tamam bi bakımla halledersin ya erkeklerin çoğu ne güzel ne çirkin bilmiyor ki eminim çok güzelsindir zaten. İki üç güzel kıyafet al pinterestten kpmbinlere falan bak. Saçını yaptır yüz bakımı falan derken özgüveninde gelir zaten. Ayrıca bunları erkek için yapma yani güzel gözükmek insana iyi hissettiriyor.
bakımsız olmam çirkin olduğumu değiştirmiyor
Çirkin olan zaten sevilmiyor onun içinde o kızların en azından seksi olmaları şart
Kalbin çirkin olmasın.. ne güzel görünümlü kadınlar var kalbi taş tutmuş
Çirkinler çok güzel sevilip öyle el üstünde tutuluyo ki çirkin şansı işte
Aynen
1. Önemli olan çirkin ya da güzel olmak değil kalbi temiz olsun yeter benim için
2. Nice çirkinler var kalbi temiz nice güzeller var kalpi pis
Kanka kızlarda dişil enerjisi düşük çirkinler sevilmz erkeklerde öz güveni düşük eril enerjisi düşük cılızlar sevilmez
Kendini çirkin görme herkes güzeldir herkes kusurlarıyla güzel seni sevmeyipte estetik güzellerini sevenler utansın
Sevgilisi olmayan kız görmedim. İdda esiyorum en çirkininin bile vardır zamaninda ama erkek gerçekten onu sever mi bilemem
Yüz çirkinliğini başka şekilde tolere edilebilir vücutla zihinle vs vs unutmayınız ki erkekler gördüklerinden etkilenir
Üzülerek diyorum ki çirkin kız veya erkekler gerçekten de sevilmezler. Eğer erkek zenginse para avcısı bircok kız bulabilir , kız da cinsellik için kullanılabilir. Maalesef hayatın acısı
Aksine bence ben çok şanslı bebek gibi sevildiklerine şahit oldum bı çok defa.
Çoğu yakışıklı erkeklerin yanında çirkin kızlar görüyorum nedense...
Aptal kızlar sevilmez bence , kusura bakmayın, nitelendirne sadece benimkisi
Doğru değil estetiklede güzelleşilebilir gerekiyorsa ama önemli olan özgüvenli, enerjik, zeki olmak.
Çirkin kız yoktur sadece bakım yapmayan kız vardırr
Görünüsü yüzünden sevilmeyen kızlar var aramızda. Sanırım evet doğru bu söz
Yalnız resimdeki çok güzel. Aleyna solakerin esnetiksz halı gibi.
Çirkin kadın yoktur kozmetiğe harcayacak parası olmayan kadın vardır
Bence güzel kadın yoktur kozmetiğe parası olan kadın vardır
Cokta değil. İnsanlarla arkadas olmayi bilmiyor musunuz siz?
Hayir katilmiyorum ben çok yakişikli erkek gördüm hiç etkilenib sevmedim çekicilik önemli bence
Valla evlenen herkes güzelmi ya da çift olan yoooo
Sevilmez olur mu ya niye sevilmesin her gönlün bir seveni vardır.
cirkin kizlar cok guzel seviliyor cirkin sansi deniyor
Yalan gönlü güzel kızlar sevilir güzellik geçicidir.
Kim ne derse desin, çirkin güzelliği diye bir şey var.
Çirkin Kadın yoktur
Bakımsız Kadın vardır
Sen çirkin şansını duymamışsın asıl Bizim gibi güzeller boşta
Alakasi yok asil onlar sevilir. Guzel olunca sadece malum sey icin yaklasiyorlar emin ol..
Ben çirkinim diyen kızlar genelde çok güzel oluyorlar, senin yüzünü merak ettim
Doğru. Çirkin kız vücuduma bakmasın bile. Nazarı değer
boş ver onları herkes kendi olayını buluyor kimse mükemmel gelmiyor dünyaya
Ben daha çok çirkin şansına inanıyorum
Karşıdaki kişinin yapısına bağlı sırf çirkin diye sevmeyen ve sirf çok güzel diye yakasına yapisanlari gordum
İlk görüşte kesinlikle tabiki güzellik önemli ama kalbi güzel insan da sevilir Hele yatak odasında iyiyse o çirkin tadından yenmez
Çirkin kız yok bakımsız ve zevksiz kız var mika bak mesela şimdi bütün kızlardan güzel neden? Çünkü dişil enercisini kullanmayı iyi biliyor.
Mika'ya bak*
Çirkin kızlara tavsiyemdir. Kendilerine olabildiğince iyi baksınlar ve ateşli çekici hatun olsunlar ❤️
sende çirkin erkeklerle olursun
çirkin erkekler beni seviyor mu onu söyle
Bilemem
Herkes dengi dengine
Çirkin erkekleri kızlar sever fakat çirkin kızları erkekler sevmez... gerçekler
evet kaderimiz boyleymis
Ben severim seni üzülme abla 😓😓😓😓