Ozaman sen kötü bir insansın, dış görünüşe bu derece değer veren insan kötüdür, yani demek istediğim şu sen birini beğenebilirsin ama bir insanı beğenmedin diye sevmemek hangi ilişki olursa olsun ona kötü muamele yapıyorsan sevilmeyecek bir şey gibi görüyorsan kötüsün ve gerçek sevgiyi hiçbir ilişkide bulamassın sevilmeyide haketmessin zaten.
ön yargılı olan ben değilim ki sizssiniz, benim burada bahsettiğim şey beğenmek beğenmemek değil tabiki birini beğenirsin hoşuna gider, ama sırf Beğenmiyorsun diye insanları sevmemen iğrenç ve insanoğlunun ne kadar iğrenç varlıklar olduğunu gösteriyor. ben hiçbir canlıyı tipine göre ayıramıyorum çünkü beden beğenilince beğenilmeyince değerli olmuyor ya da başka sevilecek bir şey olup olmuyor, beden beden olduğu için ve içinde önemli önemsiz şeyler taşıdığı için önemli oluyor, ama insanlar öyle bir pislik ki böyle söyleyince inanmıyorlar, çünkü sahtesiniz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Her şey ayak mı
Ama bu da abartı sanki
Ürkütücü geldi bana nedense
Canavarn ayakları gibi
Mesele sadece ayak değil. Genel olarak diş görünüşüde bir kusuru varsa beni itiyor. Başkalarin düşüncesini merak ettim
Voldemort'un ayakları gibi. Bu ne ya sjdjd soğurum.
Gerçekten ayak yüzünden bir insandan soğuyorsalar beyninize tüküreyim, artık insanın ayağınıda mı seçip, seviyorum sevmiyorum diyorsunuz 😶
Mesele sadece ayak değil. Genel olarak diş görünüşüde bir kusuru varsa beni itiyor.
Ozaman sen kötü bir insansın, dış görünüşe bu derece değer veren insan kötüdür, yani demek istediğim şu sen birini beğenebilirsin ama bir insanı beğenmedin diye sevmemek hangi ilişki olursa olsun ona kötü muamele yapıyorsan sevilmeyecek bir şey gibi görüyorsan kötüsün ve gerçek sevgiyi hiçbir ilişkide bulamassın sevilmeyide haketmessin zaten.
Bu kadar on yargılı olma. Elimde değil. Tipini beğenmedim birisini çekici bulmuyorum
ön yargılı olan ben değilim ki sizssiniz, benim burada bahsettiğim şey beğenmek beğenmemek değil tabiki birini beğenirsin hoşuna gider, ama sırf Beğenmiyorsun diye insanları sevmemen iğrenç ve insanoğlunun ne kadar iğrenç varlıklar olduğunu gösteriyor. ben hiçbir canlıyı tipine göre ayıramıyorum çünkü beden beğenilince beğenilmeyince değerli olmuyor ya da başka sevilecek bir şey olup olmuyor, beden beden olduğu için ve içinde önemli önemsiz şeyler taşıdığı için önemli oluyor, ama insanlar öyle bir pislik ki böyle söyleyince inanmıyorlar, çünkü sahtesiniz.
Bu ayak değil ki bu bildiğin hamur açma oklavasının şekilsiz hali birine tekme atsan parmak atmış gibi sapkınlığa geçer
Soğuman için yeterli mi?
Yani evet
Tiksindim yeminle amacınız ne sizin bütün kadınlardan soğuyalım mı istiyorsunuz
İster istemez soğuma gelir abartılı bir sekil bozukluğu varsa.
imana geldim bu ne böyle mk
Böyle bir sebep yüzünden kizdan soğur muydun?
soğurum tabi bu ayak değil başka bişi
Bencede
Çorap giy barı
Benim değil 🤮
o ayakla düz duvara tırmanırsın :D :D
Hayır soğumam.
Bu nedir ya buz oldum şu an
Hayır takılmam, ne haddime..
Ayaklar biraz büyük sanki.
bunlar ayak değil başka bir şey :D
Soğur musun?
bilemedim şimdi anca çok sevmem lazım yoksa zor ya soğur insan
Bu ayaklarla yüzmek çok rahat olur
Bunlar el gibi☣️☣️😂
Ayaklarına bakmam :D
Maşallah 🧿
Soğumam ben.
Midem kalktı 🤢🤢🤢
soğumazdım.
cok zor bir soru :D