Güncellemeler
+1 yıl
abaza olsa iş arkadasima kadar açar mı konuyu arkadaşlarıni getirir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bı de adam polis bence onlar biraz daha çapkın oluyor 😅
yakışıklı bı çocuk işyerine uzaktan beni gördü iletisimimiz olmadı. yarim saat sonra yanıma geldi kalabaligin bitmesini bekledi bitmedi gitti ben hasta yakını sandım Baya bekledi yüzüne bakmadım. 11gibi yine geldi 4 arkadaşıyla bahaneyle dolanıyordu yaklaşamadi isyerimde çalışan bı tanidgi vardı (benim merhabalasmadigim biri) konusuyodu söylemis muhtemelen. Ben kantine gittim beni gördü dışarı çıktı dolandı dolandı 15 dk sonra geldi bı bahane saçma soruyla o Soruda gergindi ama sonrasında hareketlero çok rahattı hiç çekinmiyorfu yemeğe çıkmak istedi yok degol fazlasıyla övdü defalarca kabul etmedim. ovunce gülümsedim ama nazikçe olgun bı şekilde hayır dedim. Sorum şu bu adamin rahatlığı hemen görüp gelmesi hiç tanımadigi bir insanla konuşurken teklif ederken gerilmemesi rahat olması onu alışkın çapkın mi yapar? olgun mu yapar? bu arada çocuk yakışıklı diye güveniyor olabilir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İnsanlarla iletişiminde kendine güvenen cesur birisi diyebiliriz.
Abazan, çapkın tabiri kullanmak, önyargı olur.
cut.
Abazanlar eşlik etmesi 3.4 arkadaşını getirir mi
Ve bizim hastanedeki arkadaşa da söyleyip sordu bence sorduğu kişi lakayt biri değil. bilemedim abazanlar isyerimdeki adama gidip soylermiydi ben çok anlamıyorum. acikcasi
Abazan demek, bir kadının malum uzvu uğruna kendinden vazgeçip, her şekle bürünmesidir, tanrıya tapar gibi tapmasıdır.
Çapkın, her meyveden tadını almak isteyendir.
Kişiyi tanıyor muyuz? Hayır.
Peki seninle nasıl tanışabilirdi? Belki o an doğaçlama yaptı, ne olursa olsun tanışmalıyım ve ne olacaksa olsun dedi ve bu adımı attı.
Tanisirsqm bunu ne kadar sürede nasıl anlarım sizce
Ne kadar çok birlikte vakit geçirirseniz o kadar çok tanırsın.
Çok teşekkürler 🌸🙏
Rica ederim.
Sizce tekrar mi gelicek😅
Bence yine gelecektir.
Erkeğin kaşari diyolar ona 😃
Hiç çekinmiyorfu belli
ozguvenli olgundan sasma
Çok rahattı ama. 15 dk mi karar veriyor yemek teklifine yas 27-30 arasında bence
ortaya karisik
Bende öyle düşünüyorum iyi yapmışım bence😅
Bu bidaha gelir belli tipinden ne yapam
😂😂🤣🤣
Size ne olsa yaranmaz
Gördükten 20 dk sonra geldi ama?
O kadar güzelsiniz ki görünce bişi oldu dedi
O bişi dediği kabarmadır
Çapkın yani
Yani
Etkilendim demiş de olabilir bilmiyorum. abaza olsa iş arkadasima kadar açar mı konuyu arkadaşlarıni getirir mi?
Yatağa atmak için her yol denenir
Ben öyle fazla yüz vermeyen biriyim yüzüne bakmadım zatnenbide tesettürluyim yine böyle bısi yapabileceğini düşünür mu
Düşünür
Mesaj atabilir misin ordan devam edelim
Maşallah ne diyim
Ben olsam düşünürüm erkek kafasıyla
Özgüvenli olgun..
Çok rahattı ama. 15 dk mi karar veriyor yemek teklifine
28-30 yaş araliginda bide
Bu durumu düşünüp cevap vermiş olmalısın..
Evt yalnis mi size göre
Fazla hızlı
Düşüncelere bağlı, her erkeğe güven olmuyor ve durumun gidişatı önemli..
Özgüvenli olgun
Çok rahattı ama. 15 dk mi karar veriyor yemek teklifine yas olarak genç bide bilemedim sadece ilk soruda saçmaladı ne diycegini bilemedi sonrasında rahar konuştu ve polis genel olarak rastladiklarim capkin
O heycanlanmis demekki olur böyle şeyler çok fazla kızlarla görüşmeyen erkekler genelde böyle olur
Sadece ilk cümlede saçmaladı. sonra rahattı baya birde bu kadar çabuk gelmesi tuhaf
Yine gelicek çünkü yok dedikten sonra da mutsuz değildi tuhaf biri 😅 ne dememi tavsiye ediyorsunuz? ben safim bu konularda av olmak istemem😌
Av olmazsın ya sen akıllı kızsın mesafeli ol bakalım gerçekten istiyorsa kovalar seni zatn 🤭
İyide fıtratı öyleyse bana aşık olsa ne olur kendini tutamaz bence herturlu öyle biriyse uzak durmak isterim. Boyleleri antrenmanli alıştırir üzer felan benim hiç görüştüğüm olmadi düşer miyim bilmiyorum
Ön yargı yapma şans ver hayatla yüzleşmek gerek bazen
Geç bile kaldım
Cok teşekkürler,,🙏
Rica ederim canim başarılar dilerim
Sizce tekrar mi gelicek😅