Merhabalar sorum erkeklere? Abazan çapkın mi? Özgüvenli olgun mu?

yakışıklı bı çocuk işyerine uzaktan beni gördü iletisimimiz olmadı. yarim saat sonra yanıma geldi kalabaligin bitmesini bekledi bitmedi gitti ben hasta yakını sandım Baya bekledi yüzüne bakmadım. 11gibi yine geldi 4 arkadaşıyla bahaneyle dolanıyordu yaklaşamadi isyerimde çalışan bı tanidgi vardı (benim merhabalasmadigim biri) konusuyodu söylemis muhtemelen. Ben kantine gittim beni gördü dışarı çıktı dolandı dolandı 15 dk sonra geldi bı bahane saçma soruyla o Soruda gergindi ama sonrasında hareketlero çok rahattı hiç çekinmiyorfu yemeğe çıkmak istedi yok degol fazlasıyla övdü defalarca kabul etmedim. ovunce gülümsedim ama nazikçe olgun bı şekilde hayır dedim. Sorum şu bu adamin rahatlığı hemen görüp gelmesi hiç tanımadigi bir insanla konuşurken teklif ederken gerilmemesi rahat olması onu alışkın çapkın mi yapar? olgun mu yapar? bu arada çocuk yakışıklı diye güveniyor olabilir?

Güncellemeler
+1 yıl
abaza olsa iş arkadasima kadar açar mı konuyu arkadaşlarıni getirir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bı de adam polis bence onlar biraz daha çapkın oluyor 😅
Merhabalar sorum erkeklere? Abazan çapkın mi? Özgüvenli olgun mu?
Cevapla