Sevgilimin vücudunda hiç bir kusur olmadığı için kendime yakıştırmıyorum?

Benim vüdudumda çatlaklar var ve birazda hafif göbeğim var aksine erkek arkadaşımda ise hiç bir kusur yok bu yüzden ilerde evlenmeyi düşünmüyorum çünkü kendimi yetersiz hissediyorum bu normal mi? (Bu arada annesinin bikinili halini de gördüm gebelikleri çok güzel bu yüzden çok yetersiz hissediyorum)

Güncellemeler
+1 yıl
Gebelik değil "GENETİK" olacaktı
Sevgilimin vücudunda hiç bir kusur olmadığı için kendime yakıştırmıyorum?
Cevapla