Bana nolur insan sevgilisinden falan utanmaz demeyin, o benim yanimda kaç kez soyundu 3 yıldır beraberiz o bana ben ona güveniyorum. Her defasında sevişicekken beni soymaya çalışıyor bende çok istiyorum ama vücudum aşırı tüylü ağda yapsam kızarıyor jiletle alsam batıyor lazere gidicem çaliştiğimda fakat böyle çok uzuluyorum onunla birlikte soyunukken uyuyamıyorum bende çok istiyorum ama aşiri utaniyorum ne yapmaliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Soyunma boş ver sjdhdk lazere git maddi durumun iyiyse en iyi cozum. Bende jiletle aliyordum da daha cok cikardi Şu an sevgilim yok diye almiyorum tüylerimi falan
Lazere gittiğimde her yere yapiliyor bu lazer dimi atlamiyorlar
Benim ablam bi tek bacagina yaptirmisti mesela istedigin yere gore yani tüm vucuda ağda yapiliyosa tüm vucuda yaptirmak istedigini soylediginde yaparlar
Teşekkür ederim 🤍
soyunmalısın ve korkuyu yenmelisin elinde sonunda soyunacan nereye kadar böyle soyun yat seviş
Ama killi killida olmaz ki lazere gidicem zaten calisinca
iyide canım lazerden sonra çıkmıyacakmı kaç seans gideceksin
Lazer kalıcı bir çözüm tüyler kalıcı gidiyor lazerde birdahada çikmiyor. Kac seans oldugunu bilmiyorum ama 8 seans galiba
Şanslıymış lakin umarım ilerde pişman olmazsın
Nasil yani şanslı
Bu tarz yakınlaşma yaşaması
Ama sorunum o değilki
Söyliyim dedim
şimdi ağda ile devam et
Lazere gitsen
Gidicem zaten ama gidene kadar nasil cozum yolu bulmaliyim
Abarttıpın kadar yoktur olanda sarı tüydür
Cidden sarı tüy değil erkek tipi siyah cikiyor. sari olsa bu kadar kendime sıkıntı yapmam ki :D
Jilet mi vurmuştun yoksa normal mi öyle
Zamaninda jilet vurmadim degil vurdum. Ama zaten ayni yani vursamda vurmasamda
Jilet artırır ondan sordum lazer işini görür
Nasılki?
Vücudumu beğeniyorum ama her yerimde kıl var
Yani açıkçası ne kadar var merak ettim. Çözümü vardır gerçekten çoksa
Cidden erkek gibi tüylenme diyebilirim 😄 çozumu lazer :) onada gidicem zaten
O kadar değildir bence ya. Eğer öyle ise lazer öncesi hormon testi öneririm
Evet malesefki öyle :( tamam belki cok siyah ve sert degil ama yinede siyah ve aşiri belli oluyor. Hormon testine gerek duymuyorum sonucta lazere gidicem
Olur mu öyle. Hormonsal ise başka problemlerde olur ileride
Ne gibi. Bence bu ergenliken kaynaklı :D kucukken yoktu boyle birsey
Yok ondan değil. Detaylı yazamıyorum fazla ama mesaj atablirsin istersen. Sebebi başka oluyor
Benim bildiğim PCOS var. Yani Polikistlik Over Sendromu. yumurtaliklarda fazla kist oluşumundan kaynakli killanmaymiş. Oda olabilir ama bilmiyorum
O da var mesela. Doktora git mutlaka ihmal etme
:D Hastaneye gidebilecek reşitlikte olduğum zaman mutlaka gidiceğim teşekkürler 😄
Bence zaman kaybetme
Zaman kaybetmekten değil :) Bu durumu kimseye açamıyorum. Bir tek anneme ve babama açtım kaba taslak. Onlarda zaten ergenliktendir dediler. reşit olduğum zaman gidicem ama :D
Yok hayır olmaz öyle zaman geçtikçe daha zor olur 🙂 dediğim gibi gidin bir doktora anlat ailene
Aileme anlatamıyorum. Şunun şurasinda 10 ayım kaldı. 10 ay sonra bu işi kokunden halledicem :D
Pekii ama cidden nasıl fazla ve her yer o kadar fazla merak ettim. Yani çok olası gelmiyor
İnsanın inanası gelmiyor dimi :D etrafta o kadar prüssüz tenli kizlar varken benim gibi kıllı gobline inanmak biraz zor :D ama var işte, Allah tarafindanmi bendenmi kaynakli bilemem. Ama durum bu :D
Yok ya ondan değil, yani lokal bir şeydir gibi düşünüyorum
Lokal bir şey değil bence. Hormonlarla ilgilidir sonucta ergenliği bitirmek uzereyim
Yorumsuz görmeden tahmin ötesi olmaz malum.
Görmeye gerek yok, Kendi bacağına baksan anlayabilirsin bu durumu :)
Yok artık
öyle yani
Ne desem bilemedim, yapabileceğim bir şey olursa yazabilirsin
sağol :)
Sende sağol 🙂
Vucudunu skm
Bende anneni
Neyke 🤣
Yazmayı bile bilmiyorsun. Bunak
Ahhshshshd