Bugün kuaför kapısında arkadaşımı beklemekten gına geldi, tam 9 saat 🙄🙄🙄
En son kafasını boya kutusuna batırıp batırıp çıkarıcaktım. 😑
Bugün kuaför kapısında arkadaşımı beklemekten gına geldi, tam 9 saat 🙄🙄🙄
En son kafasını boya kutusuna batırıp batırıp çıkarıcaktım. 😑
Çirkin değil de bence takıntılı olabilir. ya da aşırı bakım düşkünü de olabilir. ya da uzun zamandır gitmiyordur bulmuşken gideyim de demiş olabilir. ama 9 saatte benim hayatım değişir :D
Ben neler yaptım o 3 saat arada 😄
Bir 3 4 saat bıraktım onu çarşıya çıktım, esnafla muhabbet bile ettim oturdum çay içtim 😄eski arkadaşlarımı gördüm sohbet ettim, alışveriş yaptım uzak uzak yerlerden.
Haklısın abla ben o saate şehir değiştirirdim :D :D günümün yarısı neredeyse, iyi gezmişsin ama
Ahshs harbiden Ankara'ya varırdım o sürede.
Bej öyleyim barış çıkınca evin yolunu bulmam zor oluyor 😄
Haklısın ahahsa
Olsun abla gezmek iyi gelir mutlu eder insanı :D
Topuklu ayakkabıyla o kadar gezmeye tövbe ettim bugün barış sanırım artık spor ayakkabı giymenin vakti geldi 😄
Geçen ki topuklu ayakkabı yakışmıştı ama rahatsız edeceği belliydi bence :D spor ayakkabı daha rahat zaten. bende de yeni ayakkabı aldığım da aşırı rahatsız ediyor ilk başta sdjsdj
Hangisiydi o yakıştı dediğin aceba 😄
O kadar ayakkabım var hala yetersiz geliyor barış yaa, 1 hafta severek giydiğimin yüzüne bakmıyorum.
şu an kafadan en az 4 çift ayakkabı almam lazım hatta 5😄
Ne saçma iş, 1 ayakkabım olup her şeyin altına onumu giysem ne yapsam 😄
Hiç hatırlamıyorum çok önce soru açmıştın oradan aklımda kalmış ama topuk kısmı uzundu sanki :D keşke böyle dertlerim olsa benim de abla. benim bir çift var hep onu giyiyorum ne zaman eskirse :D bence 4-5 çift al her gün farklı olanı giy
Çok çabuk kopuyor bir şey oluyorlar barış ayakkabılara 😄 yeni aldım 1 kez giydim koptu, bugün gittim tamirci amcaya naz niyaz istediğim gibi tamir etti biraz sohbet ettik, arayı uzatma diyo 😄 dedim merak etme yine elimde bir ayakkabı ile gelirim 😄
İşte hevesle alıyorum bir yerleri kopuyor yırtılıyor tamire götürüyorum götürünce hevesim kalmıyor 🙄
En son aldığım çok güzel ama çok can yakıyor 😑falan filan.
Kötüymüş ya üzüldüm :D :/ şanssızlıktır bence ya da nazar değmiştir ayakkabı güzel olunca. bence hem kopmayacak hem de rahat olan topuklu ayakkabı bul abla internette çok vardır :D hiç anlamam yoksa tavsiye verirdim de
İkisi bir arada olmuyor maalesef barışcığım, ya konfor ya şıklık birini seçmek gerekiyor.
O zaman konfor seç can yakmasın :/
ama çok sevdiğin için eminim bir kaç çift yine alacaksın :D spor en iyisi bence, veya Suveyda ablaya danış :D
Cevap
17Cevap
Hayır takıntı hastalığı vardır gadası
Yapılan işleri beğenmiyordur
9 saat kapıda beni erkek arkadaşım bile beklemez. Ne arkadaşlıklar var 😮
Kapıda beklemedim tabii 😄
Çirkinlikle ne alakası var bakım yapıyor abartmış sadece
İsyanıma doğru başlık bulamadım işte 😄
kuaför yakalamışken iyice yolayım demiş herhalde😀😀
Yarında gel dedi fjfkf.
bulmuş müşteriyi kacirmaz😀😀
Öyle oldu yarın eşlik et yine demez umarım 😁
sen hazırlığını yap genede belli olmaz 😀😀
Yarın bana bir şey olması lazım, şey olsun doktor randevum o saatte süper gkgkg
geçmiş olsun iyi kurtardınız 😀😀
Teşekkür ederim 😄
rica ederim efem😀
9 saat mi 3+1 ev boyuyorlar o kadar sürede kadın olduğundan eminmiyiz?
😄Saç boyama uzun sürüyor, saçın rengini aç boya yıka felan hepsinin uzun uzun bekleme süresi oluyor işte.
Hayır sen neyi bekliyorsun boya kurusun diye mi 😂 bırak napıyorsa yapsın
Bıraktım ben 😄
Gittim dolaştım alışveriş yaptım 3 4 saat sonra geldim işlem hala devam ediyor 😄E bekledim artık biraz.
Ne hasta bekler sabahı ne taze ölüyü mezar, senin boya badana beklediğin kadar 😂
Ahshs iyiydi ona söyleyim bunu yarın. 😄
Söyledin galiba akşama kadar kulağım çınladı iyi sövüyor belli 😂
Yoook bir şey demedim fjgkh
Günahını aldık desene durduk yere yeni kaporta boya yapmış kadının 🤣
Takıntılıdır ne kadar da güzel olsada birşeyler eksik gibi gelir
9 saat kuaförde bekleyen biri cidden varsa o kafayı kesip atsında millet olarak rahat edelim
Güzel olmak çok zor be fjfkg
Şu sokakta yanınızdan geçen havalı saçlara sahip olmak çok zormuş 😄
Güzel olmak zor değil doğal güzel olan kadınlarda var afedersin ama siz çirkinsiniz 9 saat kuaförde zaman geçirdiğinize göre yapısal sıkıntı var
Çirkin demiyelim. Bence çok bakımlı bir kadın
Yok yaaa saçları boya tutmuyormuş felan dedi kuaför.
Birlikte gittik, biraz yanında takıldım, dışarı çıktım 7 km yürüdüm alışveriş yaptım başka yerlere uğradım, başka başka yerlere gittim, 12 km yanına tekrar yürüdüm geldim, sonra gittim yemek aldım, saatlerce oturduk kuaförde akşam oldu artık dedim ben eve gidiyorum yemekleri yapayım sen bitince gelirsin, 8de geldi 🙄
Güzel olmuş ama mükemmel değildi saçları. 😑
Yinede ne olursa olsun, sonucta arkadasiniz bu insan. Siz ona çok güzel olmuş diyin, kendini özel hissetsin. Hepimiz kendimizi özel hissetmek isteriz. Böyle laflari arkadasinizdan esirgemeyin. Isterse 12 saat sürsün. Oda senin icin okadar beklerse bir gün, o arkadas has arkadastir 🙂
Kadın zaten güzel 😊 saçlarıda güzel oldu ama tamda olmadı, tekrar boya atılması lazımmış öyle söyledi kuaförü, bazı yerlerini beğenmedim ve direk olmamış diye söyledim, bir statüsü var iyi arkadaş olup gerçekleri söylemem lazım.
Has arkadaş kendisi zaten ❤️
Doğru diyorsunuz, doğruyu söylemek her zaman en iyisidir. Arkadasiniz sizin gibi bir arkadasa sahip olmasindan cok sansli 🙂
Ben de şanslıyım o çok nadide bir insan.
Teşekkür ederim, iyi geceler 🖐️
Rica ederim, iyi geceler 🖐
Fazla sabırlıdr bunalırm ben
Araba bile motor, iç, dış, koltuk, tavan, pasta cila yapılırken o kadar sürmüyor..
Bence çıkmıştır, hatta yanından geçmiştir ama 9 saatlik operasyon sonunda tanıyamışsındır..
kuaförde geçirdiğim süre 0 saat 😀
Benim maksimum 40 dakika felan hadi 45 olsun 😄
Ya bakım hastası ya da gerçekten 😦 güzel değil veya kompleksli
abart naptı yüz nakli mi yaptı yeniden mi yaratıldı bu kız
zamana acımayan insan apt. ldır. Çünkü dünyada geri gelmeyecek tek sermaye zamandır
türk kadınları çirkin zaten kuafördeki saati önemli değil
Annenin kökeni nedir?
Sarışın mı oluyor?
Soruyorum ne var 😄
Ne aşkı yaa inanmam ben öyle saçmalıklara 🤪
Ne alaka kadınlar kuaförü sever güEl ki daha güzel olmaya çalışıyor
Beklemek zorundamiydin çıkıp gezseydin ya🙄
Beklemedim ya, gittim dünya işim vardı hallettim geldim ama yine de bekledim 😄
Dokuz saat niye bekledin gitseydin
Gittim gittim işlerimi hallettim ama yine yanına uğradım. Çok uzun sürdü eşlikte etmek istedim.
Çanta gibi sen niye gittin yanında 😂
Mikrop 😄
Çok bakımlıdır 😅
o neymiş ya öyle
Kuaförün gizli ortağı
Ordan da kaportacıya gitsin
Kararsızdır muhtemelen. Ya da kuaför beceriksiz
Hem çirkin hem kıllı
Çirkin üzeri dolandırıcıdır
Zengindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?