Neden doğal haldeki temiz ve kesilmiş tırnaklarımız bazı insanların zoruna gidiyor?🤔
Şahsen ben ne manikür ne pedikür yapıyorum. Tırnağımı da o kadar önemsemiyorum. Kesip temiz tutmak yeterli benim için. Ekstra önemseyenlerin de kendi tercihi bana ne sonuçta.
Bazen insanların ojeli ve manikürlü tırnak takıntısı olduğunu görünce kadınları belirli kalıplara sokmaları saçma geliyor gerçekten. Neden böyle?
Şahsen ben ne manikür ne pedikür yapıyorum. Tırnağımı da o kadar önemsemiyorum. Kesip temiz tutmak yeterli benim için. Ekstra önemseyenlerin de kendi tercihi bana ne sonuçta.
Bazen insanların ojeli ve manikürlü tırnak takıntısı olduğunu görünce kadınları belirli kalıplara sokmaları saçma geliyor gerçekten. Neden böyle?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer