Kadınların tırnakları ojeli ve manikürlü olmak zorunda mı?

Neden doğal haldeki temiz ve kesilmiş tırnaklarımız bazı insanların zoruna gidiyor?🤔
Şahsen ben ne manikür ne pedikür yapıyorum. Tırnağımı da o kadar önemsemiyorum. Kesip temiz tutmak yeterli benim için. Ekstra önemseyenlerin de kendi tercihi bana ne sonuçta.
Bazen insanların ojeli ve manikürlü tırnak takıntısı olduğunu görünce kadınları belirli kalıplara sokmaları saçma geliyor gerçekten. Neden böyle?
Kadınların tırnakları ojeli ve manikürlü olmak zorunda mı?
Cevapla