Fotoğrafına full efekt, shop ve düzenleme yapan kişiler öz güvensiz midir?

Fotoğrafına full efekt, shop ve düzenleme yapan kişiler öz güvensiz midir?

Pek de öyle denemez. Ben yapmıyorum ancak şöyle bir husus var: Her insan fotojenik değildir. Fotoğrafını görüp bu çirkin diyip de gerçekte çok güzel bulduğum insanlar oldu. Tam tersi de oldu. Gerçekte beğenmeğim sınıf arkadaşımı instagramdan görüp oha bu o mu demişliğim de var.
Değişiyor
Ben kullanmam hele bir yerde paylascaksam
ama bazen arkadaş Grubuna samimi arkadaşlara atarken yapıyorum makarasina joker çilli surat falan
Ama şu saçma sapan makyaj şeyini hiç söylemiyorum kızların yaptığı yüz nakli gibi durduğu.
Özetle değişir.😂
Özgüvensiz olma ihtimali yüksek ama net bir göstergesi olduğunu düşünmüyorum şu an ki dönem biraz yarışma ortamı gibi olduğu için yapıyor olabilir ama çok kafaya takmamak en iyisi sanal ortamlar için sanal kişilikler oluşturmaya hiç gerek yok er geç sanaldan reele geçiş olacaktır
İllüzyon gösterilerinde yapılandan bir farkı yok.. göstermek istediği şekliyle görmeni sağlıyo.. yolda görsek tanıyamayacak olduktan sonra sosyal medyada o şekliyle gözüksen ne olur.. sen senlikten.. sen olmaktan çıktıktan sonra.. bir anlamı yok.
Cevap
37Cevap
Yani güvenleri yoktur gadası
Öz güvensizdir
Hayır kim nasıl isterse öyle yapar. Ben mesela çok seviyorum kusurlarımı. Ama canım istediği zaman effekctle çekerim kimse bişey diyemez. Bu arada senin de fotoğrafında effect var böyle soru sorman yanlış olmuş. Kendine de söylemişsin
Evet. Ama her kendine güvenen de kendini paylaşmak zorunda değil. Lakin paylaşmak isteyen de binbir efektin, makyajın altına saklanarak kendini paylaşmasın. Böyle bir dünya yüz var zaten. İnsanları bu konuda sahiden anlamıyorum.
Yani biraz olabilir ama efekt Shop ne kadar düzeltsin ki düzeltemez düzeltsede o farkı anlıyorsun zaten robot gibi oluyor geçende bi yorumumda demiştim bunu tofaşa ne kadar modifiye yaparsan yap tofaş tofaştırr 💁♂️
Valla onu bilmem ama doğallık her zaman iyidir, senin fotoda efekt shop falan yok gibi.
Evet dikkatli bakarsanız benlerim gözüküyor.
Dikkatli bakınca eşsiz zarafetinin oluşturduğu bir rönesans dönemi tablosu görüyorum 😊🌹
Allah seni kahretmesin bütün kadınlara aynı şeyi söyle😂
Nerden çıktı şimdi bu 😄 sana özeldi bu cümlem fıstıks 😌
Olduğundan tamamen farklı birisi gibi olurlarsa özgüvensiz olarak değerlendirilebilir bence ama ufak 2 3 dengeleme yapılabilir.
Kendisinin nasıl bir realiteye mecbur olduğunu çok iyi bilen kurnazlar. Özgüvensizlik bir tarafa bu muhatabı yanıltmaya ve kandırmaya girer, suçtur.
Bazı kişiler o kadar abartıyor ki , ulan bu o mu diyorum 🤔 bu oysa her zaman gördüğüm kim.. azıcık daha efekt yapsa görünmez olacak farkında değil
Yani aşırı sekilcidir dogalligina guvenmiyordur
Normal efekt olur da makyaj efekleri kandırmaca oluyor
Efekt yapayım derken başkalaşım geçiriyorsa evet :D
Güzellik algısı yüzünden insanlar kendilerini birileri ile kıyaslar oldu
Görsellik olsun diye yapıyor çoğu. Özgüven bambaşka mesele.
yani yanlış ideal benlik algısı. Öz güvensizdir çoğunlukla
Kendisini oyle iyi hissediyordur. Bence ozguvensiz ama
Evet bencede fazla makyaj yapanda da öyle olduounu füşünüyorjm
Ozguvensizlikten ziyade bence dikkat cekme cabasi gerceklerini kapatcaksa bu dunyada yaşamasin insan icine cikmasin bazi seyleri kapatarak ve ya abartarak yaparsak baska bir taraftan ortalığı karistiririz bence gerek yok
Hayır öz güven le alakası insanlar böyle şeyler i yaparak kendini iyi hissediyor bu kötü bir şey değil asıl özgğvensşz sokağa bile çıkamayan evin içinde de bile makyaj yapandır
değildir çünkü bazı yorumlar çok acımasız olabiliyor o yüzden onlarda haklı çünkü kimse kimseyi umursamıyor
Kendini olduğu gibi değil olmak istediği gibi göstermek için uğraşan (makyaj, shop, efekt vs vs) kesinlikle özgüven sorunu yaşıyor.
Kendilerini öyle mutlu hisediyorsalar sorun yok
Bence en güzeli doğal olmak
Kendini kandırıyor olması kötü olan
Bence Dolandırıcı sıfatında dava edilmeli :)
Bilmem oyledir galiba
Bende yok özgüven mesela shop yapıyom
Cildini beğenmiyordur
Özgüvende bir tık sorun olabilir evet
shop unu silde öyle konuşalım
Bence evet.
Her zaman doğallık
Hayır bazen bende yapıyorum
evet doğru tespit
Biraz öyleler. Beğenilmeme endişesi
hayır
Tamamen cesur değiller.
Evwt
Ona bakarsak özgüvenli kimse kalmaz 😂
Değildir
Direk dolandırıcılıktan yargılanmaları lazım bence
Acayip
Evet
Bi bakıma öyle
Birazcık
Gösteriş
Kesinlikle
Evet
Evet
Evet
Tabiki
Evet
aynen öyledir
Kesinlikle öyle
Bence öyleler
Birazcık 🤣
Büyük ihtimal
Açık ara evet
Yooo değildir
Hayır
Bence değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?