Bacakta çatlakların olması çok abartılmıyor mu sizce de?

Burada görüyorum çatlaklarim var sort giyemiyorum mayo giyemiyorum diyenleri çok abartmiyorlar mi bana mı öyle geliyor çatlak sonuçta o kadar kötü de durmuyor
Bacakta çatlakların olması çok abartılmıyor mu sizce de?
Cevapla