Kalça çatlakları hakkında ne düşünüyorsunuz, çok mu kötü bir görüntü?

Her gün spor yapıyorum, fiziğimi de beğeniyorum aslında ama bu kalça çatlakları hiç sevmiyorum ve ne yazık ki kalıcılar. Spor, diyet vs geçiremez. Yani aslında kabullendim, çoğu kadında da olan birşey. Ama sadece diğer insanların ne düşündüğünü merak ettiğim için soruyorum. Dürüstçe cevap verin lütfen. Gerçek düşüncelerinizi merak ediyorum
Kalça çatlakları hakkında ne düşünüyorsunuz, çok mu kötü bir görüntü?
Evet, çok kötü görünüyor
o kadar da kötü değil ama olmasa daha iyi
herhangi rahatsız olunacak bi sorun yok
gayet güzel gözüküyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kalça çatlakları hakkında ne düşünüyorsunuz, çok mu kötü bir görüntü?
Cevapla