Estetiğe de şu anda param yok.
En çirkin erkek bile bana teklif etmiyor 5 yildir yapayalnızim.
Estetiğe de şu anda param yok.
En çirkin erkek bile bana teklif etmiyor 5 yildir yapayalnızim.
Abartma erkekler bulamaz ama kadın çirkinde olsa bulur her kadının mutlaka bir alıcısı vardır ya sorun sende davranışında ya da burada milletin sana yürümesini istiyorsun 😀
Çirkin kadının alıcısı olmaz.
Çirkin erkkek en güzel kadınla evlenebilir ama çirkin kadının alıcısı olmaz.
Sadece sanal alemde teklif alıyorum reelde yüzüme bakan yok.
Balıkesir gonende yaşıyorum en çirkin erkek bile güzel kız istiyor burada
O zaman o sizin oraya özel ben böyle bir şey görmedim çirkini bile birini buluyor ha yanında ki adam çirkin mi onu bilemem 😀 ayrıca daha neyin olabilir ki ne kadar çirkin olabilirsin yani 😀
Cevap
7Cevap
boş ver aşko bende soranlara çirkinim diyorum sjsjsj güzel olduğunu biliyorsan başkasının söylediklerine bakma
Güzel değilim.
5 yıldır erkek sinek bile yok çevremde
Arkadaşımda yok yalnzim.
Güzel değilim
İstek attim
Estetiğe de gereğin yok, seni olduğu gibi seven illa çıkar. Dert etmeni istemem.
Illaki internetten yazan oluyodur fotoğraf koymamama ragmen birsuru kisi yaziyo onlarsan biriyle tanis reelde
Öylede istemiyorum yazan oluyor ama
Ohoo öyle istemiyorsan çoğu erkek artık böyle etkileşim sagliyo kadınlarla reelde tanisan sayısı azaldi konuş kafan uyarsa zaten buluşalım der karsi taraf
Yaşadığım yerde erkeklere istek atıyorum yazıyorlar başka şehirlerden yazan oluyor ama çok uzaklar uzun mesafe ilişkisi istemiyorm
E kendi sehrinden bul o zaman madem cirkinim diyorsun dert etmiyosan karsi tarafta yakışıklı cirkin diye bulus biriyle
Yazmıyor lar olacakti yaşadığım yerdekiler
Yazmıyor yaşadığım yerdeki erkekler
E sen küçük bi yerde yasiyorsun öyleyse bende küçük bi sehirdeyim ama uçana kacana yaziyo burdakiler
Güzel değilim...
Tek sebebi bu bence.
Bakabilir miyim sana
Nasil bi çirkin olabilir ki insan en fazla illaki sac degistirirsin krem kullanirsin toparlanirsin
Kremde kullanıyorum saç rengimide defistirdim ama bakan yok cildimde bir kusur yok çok bakimliyim spor yapiyorum ama beğenen yok
Gizli hesap olmasan istek atacaktim
Ciktim gizliden
istek attım
Yardımcı olabilirim sana
İstek attim
Yazdım
Guzellik goreceli bir kavramdir. Takma hicbirseyi kafana
Göreceli filan değil yalan dolan
İstek attim
Birinin seni beğenmesini bukadar kafaya takmazsan daha mutlu olursun
Çirkin değilsinnn
Çirkinim 5 yıldır yanaşan yok
Surat arıyorsundur sen
Asıyorsundur
Yahu ne alaka en çirkini bile bakmıyor...
Çirkin bir insan gelse teklif etse kabul edeceğim yok
Ahah çok yanlış düşünüyorsun. Senin böyle şeyler düşünmen üzücü. 🥲 Benzer şeyler düşünmüş olabiliriz, asıl güzelliğin ne olduğunun ve kendine bakmayı öğrenince o zaman güzel oluyorsun. Şu an mesela çok bakımsızım ama ayaklarım yere daha sağlam basıyor. Birisiyle konuşurken saçıma bakiyorlar ahaha kuaför randevumu baya geciktirdim mesela ama yine sorun yok. Alıcı gözüyle bile bakan olabiliyor bazen, sen yeter ki ayaklarını yere sıkı bas ve evet bence güzelsin. 🤌🏻
Kaç yaşındasın daha
23
Daha gençsin ya
Gençliğim böyle yalnız geciyor uzuluyorum
Estetik
Ben olurum hadı olalım 👍😃
Çirkin degilsndr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?