22 yaşındayım ve bu yaşıma kadar flörtüm bile olmadı çirkin olduğum için hiç sevilmedim. Ne yapacağım?

Fakir ve kısa bir erkek neyse çirkin bir kız o gerçekten veya güzel bir kız neyse zengin bir erkekde o’dur. Gördüklerimden ve duyduklarımdan yola çıkarak diyorum. Hayatım boyunca hiç sevilmeyeceğim. O kadar çok çirkinimki yolda yürürken sapık dayılar dısında kimse kesmiyor beni. Sürekli ağrıyorum çirkinim diye

22 yaşındayım ve bu yaşıma kadar flörtüm bile olmadı çirkin olduğum için hiç sevilmedim. Ne yapacağım?
Cevapla