Sen buradaki boş beyinli insanları takma kendinde kötü bulduğun beğenmediğin şeyler varsa değiştir tarzını, giyimini, sacını daha iyi hissedeceğinden eminim ve seni elbet gerçekten kalpten sevecek biri çıkacaktır
Kanka kimse donup bakmıyor diyorsun da iyi goruyor musun donup bakmadıklarını? Yani hangi gozunle bakıyorsun sol gözle bakıyorsan bence sen goremiyorsun bakıyordur onlar :D
Kimine göre güzel kimine göre hepimiz çirkiniz değil mi güzel göründüğün biri olacak meraklanma mutlu bir hayatın olacak inan sadece ve sabret çiçekler umut açacak 😊🙌🏽
Senin ağzına biber sürerim bacım camide ekmeğe mi bastın yakıştırması yapacak kadar ne var o resimde ah zaten çok sinirliyim yanımda olacaktın ki seni bayıltana kadar dövecektim
Bir şişko değilim balık etliyim her gün sporuma gidiyorum evt çirkinsin desen sadece ben sana hiç 1 şey demezdim emin ol sen bana resmen camide ekmeğe mi bastın dedin ben buna sinirlendim ayrıca o derece nerem çirkin anlam veremedim ikincisi laflarına dikkat edeceksin yemin ediyorum ben kimseye kolay kolay sinirlenmem ama karşımda olsan seni boğardım
Sen spora mi gidiyosun? Yavrum gel sen bana ben neler yaparim bak bana yalan söyleme sen spora falan gitmiyosun spor hocasiyim diyorum bana ya bana yalan soyluyosun gidiyosan da orda spor yaparken adana kebap falan gomuyosun heralde sen aynaya bak oyle gel buraya tmmi aşkısı?
En İyi Cevaplar