Kendimi çok çirkin hissediyorum, iki yıldır sevgilim yok. Ne yapacağım ben?

Ya bende aşık olmak sevmek sevilmek istiyorum hakkım değil mi ama bilmiyorum neden böyle oluyor. Çok mu çirkinim.
Kendimi çok çirkin hissediyorum, iki yıldır sevgilim yok. Ne yapacağım ben?
Kendimi çok çirkin hissediyorum, iki yıldır sevgilim yok. Ne yapacağım ben?
Cevapla