İnsanlardaki böyle farklılıklar çok hoşuma gidiyor. Mesela benim de trafik kazası sonucu bacağımda kocaman bir iz var boydan boya. Herkes estetik operasyon ile duzelmemi söyledi ama beni farklı hissettirdiği için yapmadım ve seviyorum. Bence farklılık herkes gibi olmaktan çok daha güzel hoş
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bnde severim farklılık ama bu kılcal damarlar yüzümde de var ve çirkin duruyor :))
Benimde görünüyor ama seninki kadar değil tabi çok beyaz tenlilerde oluyor bu bende çok garipsiyordumda şimdi hiç umurumda değil beğenen öyle beğensin begenmeyenede güle güle de gitsjn
Hastalık değilse neden geçsin. Değiştirmeyin artık olan normal şeyi. Güzellik veya çirkinlik bu değil. Barbie bebek değiliz biz ve öyle olmak için yapılan baskılara sağlam küfür çekmek gerekiyor.
Normal olan şey seni neden rahatsız ediyor biliyor musun; hepsi öyle olması gerektiğine dair duyuruların gördüklerinden başka bir şey değil. Kendini nasıl kabul etmez insan hem de doğal hâlini.
O zaman sorun yok😁 beyaz tenli mesajlardaki damar çizgileri bence hoş duruyor. Eğer tamamen beyaz gozukselerdi ölü tavuk ya da silikon bebek gibi bir görüntü olurdu.
Bilmiyorum bence hoş ancak kişinin kendi düşüncesi daha önemli tabi. Solaryuma belli surede gitmek aşırı bronzlaşma olmadan tenin istenilen renge ulaşmasını sağlaya bilir Buda bir seçenek.