3 hafta önce burun ameliyatı ve yüze yağ enjeksiyonu oldum. Nasıl olmuş?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
iyi olmuş geçmiş olsun
110 bine kendinizi baştan yaratmak ister misiniz adlı çalışma skdkkd
Çok güzel olmuş peki sana maliyeti ne kadar oldu acaba ben de burun ameliyatı ve göğüs için yağ enjeksiyonu düşünüyorum da?
Teşekkür ederim 🌸 110 bin tuttu
Yaşın küçük değil mi @nsjskslaassa
110 b nasıl tutuyo burun bildiğim kadarıyla 40. Civarı
@03-03-1903 90 bin burun 20 bin yuze yag enjeksiyonu bide kaşlarımı yaptım sonrasinda
Şimdi sen makyajını silsen üstteki kıza mı dönüşüyosun? benim kafam karıştı cidden
Wqxzdgflkmnbvxks
Yok burnum yüzüm değişmiş çevremdekiler başka biri olmuşsun disarda görsek tanımazdik diyor
dedirten cinsten olmuş
https://www.youtube.com/embed/M9O07InZjZIYa abla yasin geçmiş geçeceği kadar burun işte nefes alırık yani niye taktınız bu kadar bir sorunun yoksa
Guzel ama ucu biraz uzun gibi. Bende 7 aydir oldum boyle ucu (
Benim şu an çok yeni burun ucum baya sis
Evrim geçirmşssn resmen hgençleşmssn ynı zam da
Kendini mutlu olduğun şekliyle görmene sevindim. Daha genç gözüküyorsunuz.
Bepenmeyenler oldu demiştin ondan mı paylaştın tekrar daha iyi hal ile xd
Güzel
Sadece burunnla kalmamissin ki dudak da yapilmis evrim gecirmisisn 😃
Valla dolandırıcılık olmuş 😂hdpwndowmwzşieğa
Güzel olmuş ama normal Halinde güzeldi neden yaptın ki bunu kendine
Evrim geçirmişsin ama bu dolandırıcılık değil mi :d
çok güzel olmuşsunuz da yüze yağ enjeksiyonu ne oluyor merak ettim
Yüzüm duz olduğu için doktor önerdi daha canlı bi cilt oluyor
çok güzelsin💕
Teşekkür ederim 🌸
Ben olsam hiç rahat edemezdim sonuçta o burun bana ait değil
Evet ülkede tek benim bana ait değil:)))
Nee? Daha konuşmayı bile bilmiyon
Neden doğal kadın kalmıyor. Neden kadınlar yapay şekilde güzelleşiyor erkekler aynı kalıyor?
ohaa başka biri olmuşsun. estetik sayesinde ülkedeki bütün kızlar güzelleşti
Bu başkası olmuş zaten
uhaaa cidden çok değişmişsin çok güzel olmuşsun
geçmiş olsun yabancı manken sandım çok güelsin
Güzel olmuş estetik neleri hallediyor.
Verdiğin en iyi kararlardan birisi bu olmalı 💖
Burnunu beğendim bende yeni oldum bala bandajlı iner inş diye dua ediyorm çok kalkık
filtresiz görseydik keşke after sonuçları, ama güzel gibi duruyor
Doğal halin çok daha güzelmiş. İhtiyacın yokmuş ki önceden
:))))
Şuanki hali yapay duruyor bacım yalan mı söyleyeceğim bu ne kin bu ne öfke😂 en sondaki fotograf gayet yapay. Eğer üstten 2. Fotoğrafı paylaşmış olsaydın ihtiyacım var mı deseydin. Var diyemezdim
En sondaki fotoğraftaki burun Micheal Jackson ın son halinden farksız. Aksini söyleyenin gözünde problem vardır. Siz bakıp ne görüyorsunuz bilmiyorum ama
Bütünsel anlamda daha güzel olmuşsun yüz hatları olarak, ona hemfikirim fakat burnuna gereksiz çok fazla işlem yapılmış
Doktorun iyi değilmiş ve doğal bir görünüm verememiş işin doğrusu
:)) o kadar para dökmüşsündür eleştiri kabullenmemeni anlıyorum da, ne doktorlar var yaptıkları burna estetikli demeye bin şahit ararsın. Bu işleme iyi demek iyi doktorlara haksızlık. Yanlış anlıyorsun şu an beni şahsına yönelik hiçbir şey söylemiyorum
Olmayan beyninle ne yorum yapıyorsun senin yaptiracağın maksimum doktor devlet hastanesindedir kalkıp doktor yorumu yapiyor bide :))))))
Allahın verdiğiyle yağlı boya tablosu gibi oynamak saçma geliyor almayım sağol
En alttakiler kim mk
Dudaklarının rengi bile değişmiş nerde yaptin ya
Dudaklar ruj ama dudaklarda yag enjeksiyonu yapildi
Yaşiniz kaç acaba güzel olmuş
26
İşlemler çok acılı oldu mu ne kadar sürede normal yaşaminiza döndünüz
Dudaklarım felan ördek gibi olmuştum ilk zamanlar yüzüm çok şişti daha yeni zaten 24 günüm oldu zamanla oturunca dahada güzel olucak üstelik şu an sis acılı değil bence 1 hafta kadar biraz zor geçiyor hala kafamdaki damarlar ağrıyor
Ohaa çok iyi olmuş gerçekten 😍
🙏🌸❤️
Güzel olmuş hayırlı olsun
Teşekkür ederim
Ne kadar tuttu işlemler
110 bin
yuh abla çok pahalı değil mi
@-iirene yok değil
25 yaşında mısın?
Oa 10 yaş gençleşmişsin
Güzel olmuşsun kızz ama estetşk olmadan da iyşydi
Bambaşka biri olmuşsun
Parası olan kız çirkin olmaz diye hep derim :D
bir insan ancak bu kadar değişebilir
Can yakıyor mu burun ameliyatı?
Abla bir haftadır bu burunu görüyorum yapma lütfen
estetik olduğu çok belli olmuş:(
Tatlı olmuş, vay kör olmayasıca 😊
Olmamış, muhabbet kuşuna dönmüş 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ay olaay nerde yaptırdın
Burun çok yapay duruyo :/
Eski halin daha güzelmiş
Ohaaaaa evrim geçirmişsin seeenn müthiş olmuuş
Evrim gibi birsey olmus
En alttakiler başka bi gezegen oha
Gayet güzel yapmış doktorun başarılı
Ameliyat kutarmamis srni
Aynı kişi değil bunlar.
Aynı vallahi
Evrime kafa atılmış
aynaya baktığımda sanki başka biri olmuşum kendim cok begeniyorum ama baskasinin gozunde nasil diye sormak istedim cevremdekiler yolda görsek tanımazdık diyor
Ben farklı kişi olduğunu düşündüm ne yalan söyleyeyim
Çok güzel olmuşş
Ayy çok güzel olmuş ama estetik güle güle kullan
evrime kafa atmışsın
Dalga geçiyorsunuz dimi
hangi konuda dalga geçebiliriz ki? taş gibi olmuşsun
Teşekkür ederim😇🙏
biraz düşerse ne ala
şu an düşmüş daha fazla düşsün istemiyorum
son resimde iyi
ondan önceki çok kalkık
3. siradaki ameliyatimin ilk günlerinde cektigim bide burun ucu zamanla dusuyor ki daha düşecek maalesef
şakamısın kanka
yukarlarda olmasın
Nasil yani
çoook güzel olmuş doktorun kim?
Güzel olmuş
Çok iyi duruyor
Yakışmış
Olmuş