Kilolu insan güzel olamaz mi
Olur
Olmaz
Kilosuna göre değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kilolu insan güzel olamaz mi
Zayıf kadınların güzel olduğu algısının yaygın olmasının arkasında toplumsal, kültürel ve medya etkileri bulunmaktadır. Medya, moda endüstrisi ve reklamlar, genellikle zayıf vücut tipini güzellik ve çekicilikle özdeşleştirmiştir. Bunun sonucunda, toplumda zayıf kadınların güzellik ideali olarak algılanması yaygın hale gelmiştir. Ancak bu algının gerçeklikle her zaman örtüşmediği unutulmamalıdır. Güzellik kavramı, kültürel, coğrafi, tarihi ve kişisel tercihlere göre değişebilir. Kilolu insanlar da kendilerini güzel hissedebilir ve toplum tarafından güzellik idealine uymayan bir vücut tipine sahip olsalar bile kendilerine olan güvenleri ve kendilerini sevmeleri önemlidir. Aslında, güzellik kavramı kişisel algılamalara dayanır ve farklı vücut tiplerine, ten renklerine, saç tiplerine ve diğer fiziksel özelliklere sahip insanlar arasında büyük çeşitlilik gösterir. Son yıllarda, güzellik standartlarının çeşitlendirilmesi ve beden olumlamaya yönelik çabalar artmıştır. "Güzellik her bedende vardır" ve "her beden güzeldir" gibi sloganlar, farklı vücut tiplerine sahip insanların kendilerini kabul etmelerine ve güzelliklerini kutlamalarına destek olmaktadır. güzellik algısının evrensel olmadığı ve herkesin kendi güzellik anlayışına sahip olduğu gerçeğidir. İnsanların fiziksel görünümleri üzerinden değerlendirilmemesi ve insanların kişilikleri, yetenekleri ve iç güzellikleriyle değerlendirilmesi önemlidir. Beden pozitiflik ve beden çeşitliliğinin desteklendiği bir toplumda, herkesin güzellik standartlarına uygun hissetmesi ve kendini sevmesi hedeflenir.
Zayıf kadınların güzel olduğu algısı, toplumun güzellik standartlarına dayanmaktadır. Bu standartlar, tarihsel, kültürel ve sosyal faktörlere göre değişebilir. Örneğin, bir çalışmaya göre, zayıflık gençlik, doğurganlık ve hastalık riskinin düşük olması ile ilişkilendirildiğinden çekici kabul edilmektedir¹. Ancak bu sadece bir bakış açısıdır ve herkes için geçerli değildir. Kilolu insanlar da güzel olabilir ve güzellik kişiden kişiye değişen subjektif bir kavramdır. Önemli olan, insanların kendilerini nasıl hissettikleri ve sağlıklı olmalarıdır.
Kaynak: Bing ile konuşma, 02.08.2023
(1) Study reveals why thin women are more attractive Metro News. bing.com/search
(2) Do Men Find Very Skinny Women Attractive? Psychology Today. www.psychologytoday.com/.../do-men-find-very-skinny-women-attractive
(3) Is Thin Beautiful? Psychology Today. www.psychologytoday.com/.../is-thin-beautiful
(4) Study reveals why thin women are more attractive Metro News. metro.co.uk/.../
(5) The Psychology of Why People Dislike or Hate Fat People. www.psychologytoday.com/.../the-psychology-why-people-dislike-or-hate-fat-people
(6) Fat people are ugly as heck : r/RealUnpopularOpinion - Reddit. www.reddit.com/.../
(7) How Being Plus Size Is Synonymous To Being Ugly In Our Society. www.shethepeople.tv/.../
(8) ELI5: Why are fat people unattractive to the general population? www.reddit.com/.../
Şu arkadaşın bile yorumunu beğenen olmamış adam derin araştırma yapmış.
Cevap
49Cevap
Olur tabi, zayıflarda et yok bi kere et olacak Bi insanda. 🙄😬😂
Kendini böyle avut xd
@simgee_yuuna Konuştu iskelet :d
Erkekler zayif sever
@simgee_yuuna sevgilimin nasıl sevdiği benim için daha önemli
Seni kirmamak için öyle seviyormus gibi yapiyordur
🤣 @IAmarPresterAen öyle miymiş aşkm
Öyle
Bide etiketlemişsin xd
Güzellik yarışmasında birinci çıkarsın sen aşkım takma kafaya benden başka bir şey 🥰😍😘
Sevgi kiloyla ölçülemez ve kimse benim sevgimi tartamaz. Bu konu kapanmıştır yorum yapmayınız.
@simgee_yuuna yooo erkekler balık etli sever
@Sonprens07 sus bir tek sen öyle seviyon
Güzeli güzel yapan edebidir, konuşmasıdır, ortamda bıraktığı enerjidir.. Kilo ile belirlenebilecek bir unsur değildir güzellik.. Özgüveni yüksek olan konuşmalarıyla dikkat çekebilen bir sürü kadın tanıyorum çok güzel bir enerji yayıyorlar etraflarına 🥰
@gaddarım her kadında olmuyor yalnız bu dediklerim. Kilo alınıp verilebilen birsey. Bir kadını kilosuyla değerlendirmek bana göre acizliktir.
@gaddarım iyi de sana ne bundan. Seni geren ne? Kilosuyla mutlu sana ne oluyor acaba?
@gaddarım ay ben de senden iğrendim şu an. Söyleyecek çok sözüm var sana ama burada belirli kurallar var o yüzden susuyorum!!!
@gaddarım tahtaların eksik anladım.
Bizler kilo vermeye çalışırken erkekler tarafından etine dolgun kadınların beğeniliyor olması kadınların kendisi için şekillenmeye çalışıyor oluşunun en güzel kanıtı☺️O yüzden kendi nasıl hissediyorsa öyledir bir kadın. Bir başka kişinin görüşü önemsiz…
Tabiki olabilir ama kilolu bi kadının yüzü ne kadar güzel olursa olsun vücuda bakıldığı anda yüzün güzelliğide önemini kaybeder. Kadın dediğin fit olmalı kadında aslaa göbek olmaz.
Beni sevenlere canım feda olsun
İnsan ahlakıyla edebiyle güzeldir
Orası burasiyla değil
Tatlı dil tatlı yiyecek içeceklerden daha tatlıdır
Beni sevenler kilosu boyu tipi benim için hic fark etmez
Aşırı kilolu kadınları çoğu erkek güzel bulmayabilir, ancak normalden 5-10 kg fazlası olan, dolgun ve kıvrımlı vücudu olan kadınlar gayet de güzeldir. Bunun anahtarı ince bel. Kum saati vücut formu.
Kilo derken? Aşırı kilo bir hastalıktır. Hasta insanlar güzel görünmez. Benim kilom normal. Ama hastalığım var diye rengim gri tonunda, bu yüzden güzelliyim gitmiş. İnsanlar sağlığına önem vermeliler. Kimin ne söylediğini umursamamalısın. İnsanlar her haliyle güzel de, sağlıklı insanlar çok daha güzel.
Maalesef en güzel insan ideal kilosundaki insan. Ne fazla zayıflık ne de fazla kilo kimseye yakışmıyor.
Kilolu olur balık etli beyaz tenli olur albenili gözükür. Kısa kilolu olur saçları gözleri güzel olur birde minyon tiplidir kilo gözden kaçar… Bakış açısı çok önemli
Bana çok zayıf olanlar kötü geliyor. Oyuncular mesela başta kilolu oluyorlar sonra vereyim derken ipin ucunu kaçırıyorlar. Bana korkutucu geliyor fazlası. Bakamıyorum çok zayıf insanlara. 🫣
Yaş gerçek mi
Kilolu olup çok güzel olan insanlar da var ama nadir oluyor.. Çünkü nasıl kilo aldığıyla ilgili durum bu eğer kas ağırlığı ise o durum fit ise güzel ama yağlı vücutta hoş durmaz.
Kilolu insan güzel olabilir fakat kaç kilo olduğuna bağlı. Kaçıncı derecede şişman olduğu önemli.
benim icin zayif kadinda sisman kadinda aynidir tamamen yuz guzelligi ile alakalıdır aksine zayiflayinca yuz coktugu icin guzel gorunmuyor
Bence kilo çok güzel yakışan kadınlar var ve çok tatlı oluyorlar , zayıfında yakışmayanı var ve güzel olmazlar o algıyı at gitsjn
Olmaz erkeğe bile şişmanlık yakışmıyor kadına hiç gitmiyor ayrıca sağlıksız
zayıf olcan tabi incecik ne giysem cuk diye oturuyor misss
Şişman ile kilolu arasındaki fark belirler bunu. Çok kuru sıskada iyi değil. Şişman tombul olmakta.
Olamaz estetik açıdan bacakları kalınlaşır, kolları kalınlaşır yanakları şişer, kafası büyür yani güzel olamaz.
olmaz olur mu? bal gibi olur hatta şu tabut kapağı gibi kadınlardan en az 10 adım önde olurlar
Dombili kızlar genellikle (istisnai tipler de var) kendini beğenmiş oluyor halbuki erkek sinek olsa etkilenmez böylelerinden.
Sorun dış görünüş değil boş yere egolarını tatmin etmeye çalışıyorlar.
Herkesin kendine has güzelliği var, yok öyleyse güzel böyleyse çirkin diye kalıplara sokmaya çalışanlar var. Onları gözardı ediyoruz.
zayif kadin güzel algisi yok tam tersi herkes kilo almaya çalışıyor gym'e falan gidiyor kalınlaşmak için
@gaddarım türkiyede obezite çok yok dediğin gibi kilolu kadınlar var evet ama güzellik algısı zayıf olmadığı kesin.
hanımefendi var ;Türkiye’nin yüzde 56’sı fazla kilolu veya obez, OECD ülkelerinde durum ne?
Uzmanların uyarısına rağmen aşırı kilo veya obezite ciddi bir sorun olmayı sürdürüyor. ABD’de 15 yaş yaş üstü nüfusun yüzde 67’si fazla kilolu veya obez durumda. Bu oran Türkiye’de ise yüzde 56. Ekonomik İş birliği ve Kalkınma Örgütü (OECD) üyesi ülkerin büyük kısmında halkın yarıdan fazlası fazla kilolu veya obez. yani bilim ve göz görüyor her gün metrolardayız.
@gaddarım senin bakıp yağlı ve bakımsız gördüklerin bir kenara, zayıf kadını çekici bulmuyor erkekler diyorum. zayif kadinlar o yüzden deli gibi spora gidiyorlar kilo almaya çalışıyorlar
o konuda haklısın balık etli gerçek manada kadın çekici oluyor ama genç kız ilerde hamile filan kalınca bozuluyor , her kadın gibi kiloya dikkat edilebilir sanırım sizde edersiniz. bende.1.82 boyum var 85 kilo yakışmamaya başladı 7 kilo verince fit oluyorum daha diri çevik. biraz fazla yiyince göbek olmuyor be abla. ki biz sınırdayız.
Bence olmaz ama
kilolu kadinlarin yatakda cok iyi oldugunu duydum, tecrübesi olan yazar belki
olmazmı, olur tabii.🤷♂️bir dirhem et, bin kusur kapatır demiş çinliler.
Olur tabi. Yüz güzelliğine önem veren insanlar, kiloya bakmaz.
Güzelliğin zayıflıkla alakası yok kilolu olup çok güzel kadınlarda var
Zayıf güzeldir algısı yok, sağlıklı görünmek güzel ve yakışıklı gösterir.
Olur çok güzel kilolu kızlar var.
Benim gibi insanlara kilo yakışmıyor mesela
Ele avuca gelmeli, keçi gibi bacak olmaz ,😀😀
aynen :)
bune :)
yüzünü kapayan olmayanından mı :)
benim mi senin mi :)
sadece sana katıldım :)
Bu fiziksel bakış açısı doğru değil güzellik şekille olmuyor Ama birçok insan Çok şekilci
Kilosuna ve kilonun vücuttaki dağılımına göre değişiyor
Sadece zayıf kadın değil balık etli kadın da güzeldir.
güzelik hem yüz hemde fiziği kapsar bütündür
Her insanın muhakkak guzel gelen bir yanı vardır.
Elbette olabilir. Güzellik sadece zayıflık kavramı ile alakalı değildir.
Öyle bir algı mı varmış, kilolu insan da güzel olabilir.
Kilosuna göre her kadının güzelliği ayrıdır
Çok Seksi kilolu hatunlar var 😄 Zayıf güzeldir algısı ezber.
Alâkası yok. Tabii ki de kilo iyi bir şey değil ama fazlası zarar
Güzellik geçici de, kilo kalıcı olursa sıkıntı olur yaşlandıkça 😊
Güzel her zaman güzeldir, sağlıklı kilodaysa daha güzel görünür sadece
fazla değil ama biraz kilolu insanlar daha güzel geliyor bana
bosverin güzellik algılarini kilolu olup da cok güzel olan kadınlar var.
Olur neden olmasın. Hatta bazılarına çok yakışıyor.
Adı üstünde algı. Aksine balık etli kadınlar daha dikkat çekicidir
34 bedenli küçük memeli kadının lezzetini hangi balık etli garı verebilir ki
Her zayıf güzel değildir bazı kadınlara az kiloda yakışır
Güzellik zayıflık değildir. Toplum çok değişik cidden. Kadın zayıf olduğu zaman laf, kilolu olduğu zaman laf, bir hata yaptığı zaman laf. Bence kadınlar kendilerini her halleriyle severlerse toplumun ne dediği önemsenmez.
Aslında gerçek şu kilolu erkek ya da kadın güzel veya yakışıklı olabilir ama kıyafetli olduğu sürece. kıyafetsiz güzel görünmek için zayıf olmaktan ziyade fit olunmalı
Objektif +1
Kilolu (obez bir) kadın olarak yazıyorum, güzellik algısı değil önemli olan sağlık obez olmadığı ve sağlıklı beslendiği müddetçe balık etli kadın da zayıf kadın da güzeldir
Bence hafif tombul balık etli kadınlar daha güzel elini attınmı kemik gelmiyor :))
Olabilir ama her şey dozunda güzel.
bazı kadınlar aşırı zayıftır bazıları ise aşırı kiloludur aslında bu sayıya değil de vücudun şekline bakıyor ben 83 kiloyum ama dışarıdan bakanlar maks 70 falan diyor toplu çünkü vücudum
Belirli bir yıla kadar kilolu kızlar güzeldi algı o yöndeydi şu an tam tersi belli olmaz belki bir gün döngü gene değişir kilo kişiye özeldir herkesin vücut tipi farklı sonuçta
Kilolu olup güzeller güzeli olan çok fazla insan var çevremde ve genelde böyle insanların sohbetleri de sarar
Ufff yok be zayifim cirkinlesmissin diyorlar gelin bu gibi yerlere gobeginiz kadar guzelsiniz 😝😝😝 ufff bunlardan biqtim bwnnn
Tabiikj olur kilolu olan daha iyi. Yokladinmi eline gelsin
yani aşırı kiloluar kendine bakmıyor kendine değer vermiyor ama karşılık bekliyorlar
ne kilolu nede deri kemik zayıf herşeyin ortası
Elbette olur toplumda bazı insanlar kendi fikrini tüm herkese göre olduğunu düşünüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?