Biraz kapatıcı, biraz pudra yeterli. Aşırıya kaçmadan böylesi iyi



Biraz kapatıcı, biraz pudra yeterli. Aşırıya kaçmadan böylesi iyi



Hayır hayatta yapmam.. sevmiyorum çünkü makyaj ayrıca erkek de makyaj yapmaz zaten bu bir kadın ürünüdür. sadece Joker makyajı yaparım ki o da zaten maske aslında film karakteri yani. fotoğraf çekilmek için sadece.
Asla yapmazdım :) Erkek, erkek olarak kalsın
Benim bir tane makyajım vardır o da sakal :d
Rica ederim
Cevap
10Cevap
Cildim için kapatıcı ve gözlerim için sürme kullanabilirdim duruma göre.
Naman Tanrım. 😃
Gereksiz şeylere vakit harcamam.
Kesinlikle yapmam kadınlara özgü şeyler kadınlara kalsın
Bak erkek adam😄 valla ben seni olduğun gibi seviyorum sakın yoldan çıkma yönünü şaşırma..😬
Erkeğe yakışmıyor ayrıca fıtrata ters gibi skddjdjs
Makyajlar kadınlara özgüdür, erkekler makyajdan uzak durmalı!
yakışıyo mu yani şimdi şu görüntü ya
Hayır, gerek yok.
erkekler kusurlarla daha hoş duruyor bence
Bir kadının bana makyaj yapmasını isterim sahsen
Hiç işim olmaz.
bence çok saçma
Yapmam canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?