Sizce erkekler de kadınlar gibi makyaj yapmalı mı?



#orkide
Sizce erkekler de kadınlar gibi makyaj yapmalı mı?



#orkide
Tarih Boyunca Erkekler de Makyaj yaptı. (M. Ö. 3000'e kadar uzanıyor.) Bu şu an ortaya çıkan bir şey değil. Erkeklerin de makyaj yapması aynı kadınlarda ki gibi normal bir şeydir. Makyaj da sanat gibidir ama bunda tuval vücuttur, sanatın da cinsiyeti yoktur.
“Erkek makyajı” yapabilirler sivilceleri falan kapatmak için. Kaşları da daha güzel olsun diye süre bilirler. Ama kadınsı makyaj artık gaylar yapar, o artık başka mesele))
Cevap
43Cevap
Selam gadası 🙃
O zaman erkeğin kadından ne farkı kalır.
Bence yapmasınlar ya, ben hiç yakıştıramıyorum.
Bence yapmaları lazım ama o kadar abartı değil
Ben yapmam, ama yapana da karışmam.
Ya dur orkide şimdi iş çıkarma 😃
Kadında sevmem zaten. Erkekler yaptı mı, ne kadına benziyor ne erkeğe.
😂😂
Bunlar erkek değil zaten.. Cinsel yönelimleri belli olan arkadaşlar. Normal hetero erkek zaten makyaj yapmaz. Keyifli günler..
Erkeğin makyajı sakalları olmalı, kadına dahi makyajı yakıştırmıyorken erkeğe hiç yakıştırmam, bence makyaj kimseye yakışmıyor
Daha neler bence hiç yakışmaz gerçi bir kişiye yakıştığını düşünüyorum oda arda bektaş ona hafif tonlarda güzel yakışıyor.
Eğer yaparlarsa kendilerine erkek demesinler🙄
Doğa kanuna uyulsa erkeklerin daha süslü olmasi gerekiyor lakin bizde her şey tersine
istiyorlarsa yapsınlar, tercihlere saygı duyulmalı.
herkes yerini bilsin erkek erkekliğini kadın kadınlığını onlar da yaparsa ne farkımız kalır ya
Tabi ya makyakj yapsınlar birer tanede zenci koca buluruz onlra kemıklerıde rahat eder
Kim ne istiyorsa yapsın, biz karar verecek değiliz.
Güzel durduklarını sanıyorlar ama iğrenç oluyorlar tiksindirici
makyaj kadına ait erkeğe değil
Yapmaya başladılar zaten, oje de sürüyorlar poff yapmasınlar olmuyor cidden olmuyor
Makyaj yapmanında bir şerefi vardı onuda kaybettik🤪
Şu görsellere bakarak "yapmamalı" diyorum. Daha iyisi yok muydu bunların?
Iyyy bunlar ne yapmamali hatta kizlarda yapmasin gercek yuzlerini gorelim 😂
Erkek oldukları belli yani çok itici duruyor
Biz erkekler boya badana işlerini inşaatte hellediyoruz ama kadınlar daha şanslı boya badana tadilat tamirat malzemelerini yanında taşıma imkanları var
Erkekler de makyaj yapmaya başlarsa kıyamet günü geldi demektir, zaten zamanımızda erkekle kadını ayırmak zorlaştı
hayır tabiki erkek dediğin erkek gibi olmalı kırmızı rujlu bir erkekle napıcam ben bile makyaj yapmıyorum
Bunlar erkek mi ki 🙄🙄🙄🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Onurummm annemmm
Ben yapıyorum kime ne bundan ister yaparım ister yapmam kimseyide ilgilendirmez herkesin hayatı kendine
Alışagelinmiş bişi değil ama istiolarsa yapsınlar dkjdkx
Yok artık daha neler. Yapmasınlar bence, sevgilim yapsa bacım derim artık.🙂
Kadınlara bile fazlası yakışmıyorken erkekler yapmamalı bence
Midem bulanıyor kadınlaşan erkeklerden ve tam tersinden.
Belli bi seviyede abartmamak koşuluyla isteyen yapabilir bence ama ben tercih etmem
Makyaj yapan erkek mi olurmuş makyaj yapıyorsada kusura bakmayın erkek değildir o
Eğer bu erkekse süper olmuş, çekilin kızlar aramıza girmeyinn😁😁😁
Bunlar erkek mi? Erkek saçını tarasın yeter.
Bunlar erkek mi? Sana benzeyen ne olduğu belli olmayan tipler bunlar ki..
Erkek gibi adam gibi yaşamak güzel 🙂
maymun olmak istemiyorlarsa yapmamalılar.
Sahne sanatçıları hariç gerek yok.
Erkekler makyaj yapsa bekar ölür Türk kızları
Hayır yapmasınlar , hafif olursa evet
Allah yazdıysa bozsun
Çok saçma bir şey olurdu.
Bi o eksikti. Zaten 🤣🤣🤣
Hayır , erkeğin makyajı sakalıdır.
Paltaço olmak isteyen yapsın
Yapmasın Allah aşkına
Yok be ya bu ne soytarilik
yapmasınlar bence:))
Fotoğraftan da görüleceği üzere asla
aaa bu arda değil mi takip ettiğim influencer o yapsınbence
Yapalım da sizde dalga geçin demi
Bence. İyi olmaz farkı şeylere kaçar
Böyle yapanlar ı.. ne sınıfına girer.
Aslaa
Onlar dönme yavrum sizden daha kadın 😂😂😂
çok kötü duruyo yapmasınlar lütfen
Yapmamalı
Erkekler yapmamalı yaa, 😅 yapmayın lütfen. 😄
Yapmasınlar
tekerlekler yapar
İsteyen yapar güzelde olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?