Selamlar,
Erkek saçını kolay ve güzel şekillendiriyormuş ama fiyatı çok pahalı.
Teknoloji olarak yüksek ısı vermeden bu işlemi yapıyor olmasıda güzel.
Buna benzer, daha uygun fiyatlı ürün var mı bildiğiniz?
Selamlar,
Erkek saçını kolay ve güzel şekillendiriyormuş ama fiyatı çok pahalı.
Teknoloji olarak yüksek ısı vermeden bu işlemi yapıyor olmasıda güzel.
Buna benzer, daha uygun fiyatlı ürün var mı bildiğiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
saçın kısaysa kurutma makinesi ve fön tarağıyla da şekillendirirsin bence geresiz para vermeye gerek yok
saçım kısa ve dalgalı. kurutma makinesi + tarakla çok zor oluyor uzun süre denedim. o yüzden böyle bir şey denicem.
saç şekillendirmeye yardımcı yağlar kullanabilirsin, köpük falan. illa istiyorsan da bilmiyorum 😄
mantıklı öneri, kullandığım var bir tane. şu airwrapı denerim ama yinede :) teşekkürler
rica ederimm