Çirkin değil ama bence bir insan yakışanı yapmalı mesela oje ve uzun tırnak uzun parmaklı insanlara yakılıyor. Eğer sen tırnaklarını kesersen daha hoş görünüyor. Sade takılırsan yani. Parmak egzersizleri yapıp parmaklarını inceltebilirsin.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Oval tırnaklar da eli uzun gösterir ama evet parmaklarım uzun değil ince değil ama bizler nasıl makyaj yaparken örneğin kontör le burnumuzu yüzümüzü daha ince görünmesini sağlıyorsak buda onun gibi bir şey tırnaklarımı yapmadım şu an zaten yani sırf parmağım kalın diyede tırnak uzatmamak sade takılmak saçma geliyor
Her kadın ojeleri güzel süremez ama ben böyle bir baş yapıt görmedim. Bu tırnak modeli EİS 'un eline geçsin saha montajı yaparlar. Marvel'in eline geçsin üzerine en iyi senaryolu film yaparlar. Ben taktir ettim. Sıra siz de...
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
burada ojemin nasıl göründüğünü sormuyorum zaten tırnaklarımada manikür yaptırmadım gelişi güzel nasıl uzadıysa kendi hali bu tabiki oje güzel sürülebilir tırnaklara şekil verilebilir tırnak etleri alınabilir soruda parmaklarım çokmu kalın duruyor diye soruyorum
Normal balık etli kadın eli kafaya takma kimsenin dediğini sağlıklısın elin ayağın tutuyor önemli olan o kendinize bu kadar haksızlık etmeyin cidden değmiyor.
Allah aşkına canın mı sıkıldı ya. Dünya bir araya gelse o parmağın birini üretemez. Ne güzel duruyor hem estetik hem güzel rengine kadar hoş duruyorojeden bahsetmiyorum. Daha ne istiyorsun