Avrupalı kızlar gençken çok güzelken yaşlanınca neden çirkin ama Avrupalı erkekler yaşlı iken bile yakışıklı neden?

Geçen Fethiye'de gördüm. İngiliz iki çift adam hala çok yakışıklı İngiliz teyze çok kirisikti.30 yaşını geçince İngiliz kadınlarda insanlıktan cikiyolar Fransızlarda almanlarda ama erkekleri hala guzel. Şu alman İngiliz Fransız kadınlarına bide makyajısiz bakın aynen maymuna benziyolar 🤭 ama erkekleri çok yakışıklı 🥰🇬🇧🇩🇪🇫🇷

Avrupalı kızlar gençken çok güzelken yaşlanınca neden çirkin ama Avrupalı erkekler yaşlı iken bile yakışıklı neden?
Cevapla