Avrupa'da erkekler neden kizlara göre daha güzel?

Cidden o çok güzel dediğiniz kızların makyajsız hali çok çirkin oluyor. makyaj içki sigaradan insanlıktan çıkmışlar İngiliz Fransız Alman kızları 30 yasindna sonra çok tipsiz oluyolar. Ben Muğla'da çok yaşlı alman Fransız İngiliz kadınları gördüm hepsi çok çirkindi. ama İngiliz Fransız Alman erkekleri o yaşta bile çok dinç ve yüzleri güzel neden erkeklerin yüzü daha doğal oluyor Mesala Avrupa da erkeklerin yüzü daha normal insan yüzü gibi kizlarin öyle degil

Avrupa'da erkekler neden kizlara göre daha güzel?
Cevapla